Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!


Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp


Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)


Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 aug 2014 - 23:35:
Ik denk dat er even iets tussen gekomen is ofzo. Is opzich niet zo heel erg. Morgen is er nog een dag.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 20 aug 2014 - 7:06:
De lunch komt zo wel denk ik..

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 20 aug 2014 - 11:12:
I'm sooooo sorry!!

Jo en Jody deden vandaag hun ronde. Allebei waren ze goed gewapend. Ze wisten niet wie of wat ze zouden tegenkomen. En ze hadden gelijk.
Tijdens een van hun rondes kwamen ze Lillith tegen. Het kostte hen alle moeite om het tegen Lillith op te nemen en ze moesten het met twee doen om ook maar iets in haar buurt te krijgen.
Lillith was krachtig.
Het lukte haar dan ook bijna om Jo te doden. Maar Jody kon dat niet aanzien. Ze gaf haar eigen leven om Jo te redden.

Tamara is geluncht toen ze Cupido van de lunch wilde redden. Tamara was Jody Mills, de heks.

Het spel is nog NIET gedaan!

Moest niet iedereen er geraken om zijn stem tegen vanavond door te sturen zal ik de lynch naar morgen verplaatsen, het is immers mijn schuld dat het er zo laat op staat.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 aug 2014 - 11:18:
Hmmm, we weten dus dat Tamara aka de heks, cupido probeerde te redden. Maar voor zover ik weet is cupido nog niet gelyncht/geluncht? Hoe kan Tamara haar dan redden?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 20 aug 2014 - 11:51:
Inderdaad, Cupido leef nog. Misschien probeerde ze de kleine wilde te redden en is die gelinkt aan cupido? Zou kunnen?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 20 aug 2014 - 11:53:
Dat moet wel toch? Anders was het 2-3

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 20 aug 2014 - 12:18:
Doei doei mensen
Make me proud

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 aug 2014 - 12:27:
Ik weet het niet. Ze kan alleen iemand redden na een lynch of lunch, maar dan hadden we volgens mij eerst te horen moeten krijgen dat Cupido was geluncht voordat de Heks haar redde

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 aug 2014 - 13:01:
Ik denk dat het welp én de andere badsider(s) een kill hebben gemaakt. Dit betekent dat het welp weet wie Cupido is. Of het wist wie de heks was. (aangezien we niet weten wie, wie heeft geluncht.)

Het wordt nu wel heel gevaarlijk though. We heben nu nog:
Goodsiders:
- Schrödinger’s cat
- Cupido
- De kleine wilde (al neem ik aan dat die ondertussen bad is, maargoed.)

Badsiders
- Verhuller
- Welp
- (De kleine wilde)

We moeten zorgen dat we cupido niet lynchen, want dan is het spel echt afgelopen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 aug 2014 - 13:07:
A shit natuurlijk, de welp kan iemand lunchen zodra deze persoon en rol aan elkaar koppelt. Dom dat we dat zijn vergeten.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 15:21:
De kleine wilde was nog zeker goed tot de vorige lunch. Want anders zou het spel al een keer afgelopen zijn, geloof ik. Want dan had je op een bepaald moment drie wolven en drie goodsiders. En bij een even stand is het spel afgelopen. Dus ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat de kleine wilde nog goed is. Anders was het spel nu afgelopen.

Dus laten we onze laatste kans goed benutten.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 20 aug 2014 - 18:04:
Voor vanavond ga ik op Ivana of Kirsten stemmen. Ik vertrouw Mars, ik weet mijn rol en Mirthe is inatief dus geen idee.
Ik vind Iv verdachter dan Kirsten omdat Kirsten uitgebreider ingaat op het spel voor mijn gevoel.
Dus van vanavond stem ik op Ivana.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 aug 2014 - 19:37:
Waar gaat iedereen op stemmen en waarom? Want we moeten het dit keer echt niet fout hebben!

SunriseDream
SunriseDream

SunriseDream is offline

[68]
SunriseDream zei op 20 aug 2014 - 19:46:
Ik ben nu een beetje aan t terug lezen op wie ik gastemmen.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 19:46:
Ik heb op Cynthia gestemd. Ze blijft op mij gaan terwijl ze geen enkele reden daarvoor geeft. Alles wat ze aankaartte heb ik weten te ontkrachten. Dat je dan doorgaat op mensen vind ik verdacht.
Daarbij heb ik het idee dat cupido laat haar pijlen heeft afgeschoten. Misschien wilde ze dit als strategische zet heeft gedaan om snel een paar mensen die ze verdacht vindt eruit te stemmen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18