Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #4

Het (anti-)schooltopic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 jan 2015 - 0:53:
Spui je frustratie, verspreid blijde goede-cijfer-boodschappen, zeur over docenten, vraag om huiswerkhulp, luister naar Alice Cooper of Pink Floyd, what have you.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 jan 2015 - 0:55:
Sorry, dubbelpost, maar het vorige topic was vol en ik wilde mijn eigen frustratie niet in de beginpost hebben. :/

Vanochtend had ik een tentamen, multiple choice dus dan zetten ze de antwoorden op Blackboard, en ik heb een 6,5. En ik háát zesjes. En het is mijn eigen schuld, want ik heb alleen het minimale gedaan, en dat vrij bewust, want niet gemotiveerd. En. Ik. word gewoon gek van mezelf. Dat vooral.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 jan 2015 - 1:35:
Ik wilde eigenlijk hier een heel verhaal met een oplossing typen, maar ik weet niks :/ Ik ben namelijk in het begin nooit gemotiveerd om te leren voor toetsen, ik ben zelfs dit jaar pas begonnen eerder dan 1 dag van tevoren te beginnen met leren. In ieder geval, in het begin heb ik er nooit zin in en doe ik het niet, maar uiteindelijk denk ik "Duits is leuk, Duits is leuk, ik wil dit halen en ruim, want dat is goed voor m'n studie en ik hou van goede cijfers en Duits is leuk", maar ik begrijp dus dat zoiets geen oplossing voor je probleem is :/ Dus *aai* *thee*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 jan 2015 - 7:40:
Altijd leuk als je al helemaal klaar bent en je rooster dan pas update en meld dat je eerste twee uur uitvallen, waardoor je pas half twee begint. Sigh.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 22 jan 2015 - 8:45:
sorry hoor, maar het werkt niet heel erg motiverend als je vier keer in een kwartier hoort dat je maximaal een vier kan halen voor je Nederlands betoog/beschouwing test. Zij kijkt na naar wat ze een leuk punt vindt en daar gaan vijf volle punten vanaf voor spelling. Vind ze je aardig of vindt ze je tekst leuk dan doe je het goed. Vindt ze je minder of je structuur is helemaal goed, maar je tekst niet interessant, doe je het helemaal verkeerd. Dat is toch niet eerlijk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 jan 2015 - 10:04:
*hugs Dezh*
Zet heel hard Motivation Proclamation aan en ga aan je huiswerk terwijl je mee blèrt?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 jan 2015 - 12:34:
@ Julia; die gedachten komen me bekend voor en 'vroeger' (zeg, anderhalf jaar geleden) werkte dat ook nog, maar nu krijg ik mezelf zo ook niet meer vooruit .___. Danke though <3
@ Bodine; na ja, ik heb nu niks meer tot 2 februari en dan heb ik weer een wat drukker rooster, met scriptie en alles. En ik weet van mezelf dat ik snel inzak als het niet uitdagend genoeg is, dus misschien helpt dat wel. Hoop ik. Meh.
@ Josette; ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar kijkt je docente echt puur na op wat ze zelf interessant vindt? Dat mag toch niet!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2015 - 16:50:
@ Dezh: En misschien krijg je na een weekje vakantie weer motivatie om meer te doen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 jan 2015 - 17:27:
@Dezh, weet je al wat je hierna gaat doen? Misschien helpt daaraan denken een beetje? Ik ben inmiddels behoorlijk klaar met de middelbare, maar het vooruitzicht van studeren helpt wel heel erg (al is het verschil tussen VWO en uni waarschijnlijk wel een stuk groter dan tussen bachelor en master).

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 22 jan 2015 - 17:56:
@Dezh: Ja dat doet ze toch echt wel. En daarna kijkt ze pas verder na voor de spelling en structuur en alles. We kunnen er alleen niet veel van zeggen, gezien de kerndocent, zo noemen ze dat bij mij op school, al de hele maand ziek is en we bij niemand anders terecht kunnen.
Ik ga er maar het beste van hopen dan.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 jan 2015 - 18:02:
*hugs Dezh* <3
Ahhh, ik heb een negen voor m'n CAE toets van woensdag. Een vriend van me heeft een tien dus dat had de docent al doorgegeven en ik zat vandaag van "ja maar jongens nu zijn we de komende weken weer benieuw naar de cijfers van Engels" en toen zei m'n docente van "yeah but you'll be fine. Minus one." Dus ik vroeg van "well, is Dylan fine?" "Yeah. And you're fine minus one." Nja. Yaaay. Nu nog wachten op het cijfer van Jack the Ripper en dan hopen dat de toetsweek ook lekker gaat^^.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2015 - 18:08:
@ Josette: Hogerop stappen! Ik ben vaak genoeg naar de directeur gegaan voor dingen. Hoewel dit misschien beter is voor een decaan.

@ Jess: Super!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 jan 2015 - 20:36:
"Laten we onze docent tekeningen van geiten mailen en zeggen dat we ze offeren als we geen voldoende krijgen."
- mijn staat van wanhoop

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 jan 2015 - 20:46:
Jouw staat van wanhoop is hilarisch. *hug*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 jan 2015 - 3:04:
@ Emma; ja, misschien, maar ik heb eigenlijk het hele semester al een beetje vakantie, dus meh.
@ Daan; ik wil voor mijn master naar Duitsland, dus het is wel íéts van motivatie, ja. (: Alleen raak ik op het moment voornamelijk in paniek bij de gedachte.

Mijn mama kwam daarnet -lees: vijf uur geleden- mijn kamer binnen met de vraag of ik me misschien beter zou voelen als we een week naar Lissabon gaan. I can't even _0_ Ze stelt serieus voor om me midden in het semester in Lissabon te planten zodat ik mezelf kan voltanken met zon en zee.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 jan 2015 - 9:38:
Oh wauw, Dezh!

Ik solliciteer me suf en lees dingen over de bedrijven waar ik solliciteer en een vriendin die solliciteert met ene brief met verder enkel "ik wil graag stage lopen bij uw bedrijf" en onze stageperiode enzo en die krijgt tig uitnodigingen, gevolgd door "wat voor bedrijf is het?" well - really? ._.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10