Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #4

Het (anti-)schooltopic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 jan 2015 - 0:53:
Spui je frustratie, verspreid blijde goede-cijfer-boodschappen, zeur over docenten, vraag om huiswerkhulp, luister naar Alice Cooper of Pink Floyd, what have you.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 jan 2015 - 7:52:
En weer valt mn blokuur geschiedenis uit waardoor ik pas half twee begin en natuurlijk ben ik al helemaal klaar waardoor ik mn bed niet meer in kan. Sigh

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 jan 2015 - 8:11:
Natuurlijk kan je dan je bed wel weer in! En anders ga je gewoon de hele ochtend schrijven en lezen of nuttige dingen doen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 jan 2015 - 8:13:
Oh dat is echt kut ;( dat heb ik ook wel eens met burgerschap. (Heen blokuur tho)
Kun je niet iets leren/maken voor school? Want dat doe ik altijd. En anders ga je schrijven

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 jan 2015 - 8:30:
Ik heb nog geen huiswerk, omdat we net weer aan het opstarten zijn na de toetsweek. Dus ik ga maar lekker schrijven ofzo. I'll survive , het is alleen heel kut.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 jan 2015 - 8:34:
Hoezo begin je pas om half twee als een blokuur uitvalt? Ik begon dan om kwart over tien. Ik zie er alleenniet helemaal aan wat vervelend is, ik zou dolgraag een huiswerkvrije ochtend hebben!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 jan 2015 - 8:39:
Ik heb een blokuur geschiedenis en daarna heb ik altijd drie tussenuren

Het is vervelend, omdat ik om kwart voor zeven opsta, me helemaal klaarmaak voor m'n eerste uren en ik er dan om tien voor acht achterkom dat het uitvalt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 jan 2015 - 17:23:
Dat aspect is misschien niet ideaal nee, maar het is toch fijn dat je er pas later heen hoeft en niet drie uur op school hoeft te zitten zonder les? Always look at the bright side of life ;'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 jan 2015 - 21:10:
Ik heb vandaag het werkstuk (voor een vak bij Duits) van mijn beste vriendin nagekeken en ze is heel lief en zo, maar ze maakt zóveel slordige fouten dat het eigenlijk gewoon irritant is. Suffe naamvalsdingen, Umlaute vergeten, persoonsvormen op de verkeerde plek, komma's op rare plekken... We hebben, I kid you not, in ons tweede jaar ZES WEKEN les gehad over de Duitse kommaregels en ze, schrijft soms, alsnog op deze manier, komma's. En ze wéét dat ik haar werkstuk nakijk als ze het vraagt, dus dan krijg ik het ook gewoon zonder dat ze er zelf nog eens naar heeft gekeken .__.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 30 jan 2015 - 23:14:
ik wordt echt even kwaad van mijn school, want vanaf maandag zit ik in jaar 2 en ik weet mijn klas, rooster, vakken, leraren en boekenlijst nog niet. Onder het motto van: er hangt dinsdag wel een papier op school waarop staat waar je heen moet.
IK KAN HIER ZO CHAGRIJNIG VAN WORDEN. Nee, even serieus, ik raak gestresst van onduidelijkheid.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 jan 2015 - 23:44:
Dezh, kun je er niet gewoon iets van zeggen?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 jan 2015 - 13:07:
Normaal gesproken zou ik dat wel doen, maar ze is depressief en heeft een angststoornis. Het is al heel wat dát ze iets inlevert, dus eigenlijk vind ik niet dat ik erover mag klagen, zeker niet tegen haar, maar ik vind 't aan de andere kant ook niet kunnen dat ze zulke slordige fouten maakt. Dat deed ze ook al vóór de depressie. Maar ja.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 jan 2015 - 13:48:
Hmm. Dat maakt het inderdaad lastig, ja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 jan 2015 - 14:14:
Kan je niet met iemand afwisselen? Dat jij niet alles na hoeft te kijken alleen?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 jan 2015 - 14:23:
Er is niemand anders die dat kan. (: We hadden oorspronkelijk twee andere jaargenoten, maar mijn Duits is veruit het beste en de andere twee zijn ook niet zo aardig. Ik vind 't nakijken verder ook niet zo erg, ik moest gewoon even die irritatie kwijt. Meer zo'n "da's nou jammer"-moment.

En @ Cyn: hoe kunnen ze verwachten dat je maandag begint als je dinsdag pas een rooster hebt? o.o

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 4 feb 2015 - 11:46:
Op wat voor kutschool zit ik? Leraren zijn zelfs te lui om een cijferlijst op te noemen "kijk maar in LBS" wat trouwens ook een kutprogramma is waar ik niet in kan komen. Nu weet ik dus de helft van mij cijfers gewoon niet



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17