Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #6

Het (anti-)schooltopic #6

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 mei 2015 - 12:23:
Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken. Frustraties, blijdschap, trots, beklag, kreten om hulp, yada yada.



Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 13 juli 2015 - 12:08:
Ik heb er uiteindelijk ieeeets aan gedaan, maar Thor kijken, FanFiccen, eten (vooral dat! Ik heb gister echt zoveel gegeten!) en kaarten met Juul was leuker .. -.-'
Ik faal echt heel hard in studeren enzo.. X)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 juli 2015 - 12:46:
Ik krijg vandaag het cijfer voor een van m'n werkstukken en IK WIL HET WETEN kjadkjfafj dus nu zit ik de hele tijd de resultatenpagina te herladen ._.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 13 juli 2015 - 14:45:
Aaaah Juul weet je het al?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 13 juli 2015 - 15:39:
ik wil echt zo graag mijn lotingsuitslag weten. Donderdag komt ie dan toch...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 juli 2015 - 16:05:
Nope -.-

@Jose: oeh, da's nog even spannend dan.

Edit (22:58u): NOG STEEDS NIKS GEHOORD LJFDLKJFKLJFLK

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 juli 2015 - 11:50:
@Julia: En wat is het geworden?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 juli 2015 - 13:54:
Nog steeds niks gehoord, grrrr, dus ik ga de docent maar even een mail sturen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 juli 2015 - 16:12:
ik heb vandaag een laptop gekocht voor uni komend jaar en ik ben zo blij
hij is groot en beter dan mijn minitje die ik eerst had om te schrijven

Edit: Ik denk dat ik ben ingeloot, al weet ik het niet zeker. Snap de vage mail van Studielink niet.

Edit 2: krijg nu een correctie mail. Ben toch niet ingeloot.

Edit 3: Ben nu toch ingeloot in de VU Amsterdam..... Ik snap hier niets meer van.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 juli 2015 - 16:33:
Sooo vlak voor onze CAE examens raadde onze docent ons aan om volgend jaar gewoon zelf aan de slag blijven te gaan met Engels, omdat we doorwillen voor ons CPE. Dus Dylan en ik hebben allebei van de week een boek gekocht voor mensen met een C1-C2 niveau en het is gister binnengekomen en ik heb gewoon zín om komend schooljaar weer te gaan knallen met m'n Engels, en nu hebben we wat te doen in de reguliere lessen Engels dus jeeeeej. Ik moet zeggen dat ik sowieso best zin heb in het nieuwe leerjaar (qua vakken, niet eens voor de mensen). Het is best jammer dat de kans dat we in de eerste periode veel leren zo klein is want alleen op maandag de terugkomdag maar ja. We gaan het komende jaar dieper in op twee van mijn lievelingsgebieden en en ik heb er écht al zin in, terwijl m'n zomervakantie net begonnen is. :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2015 - 16:42:
Dat is zo leuk tho, als je helemaal zin hebt in school. Want uiteindelijk moet je er zoveel tijd en werk in steken dat 't zoveel beter is als je het ook echt fijn vindt. c:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 juli 2015 - 15:47:
Ik ben zo pissed. Ik heb volgend semester niks anders dan m'n scriptie voor Duits (tien puntjes, moet makkelijk zijn) en ik was van plan dat zo snel mogelijk te doen, want dan ben ik gewoon afgestudeerd, maar nu krijg ik opeens een mail van de faculteit dat ik, omdat ik niet nominaal loop, mee moet doen aan het facultaire scriptieseminar en dus mijn scriptie volgens hún planning moet gaan schrijven. Like. I don't fucking think so?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 juli 2015 - 15:50:
Waarom zouden ze dat doen Dezh? Anderen kunnen toch ook gewoon weten wanneer ze hem schrijven?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 juli 2015 - 15:56:
Nou ja, ik loop dus niet nominaal, i.e. ik doe te lang over mijn studie (want ik doe er twee, + heb in het buitenland gestudeerd, + depressie), en daardoor kan ik niet in het begeleidingsding van mijn eigen studie. Dat is op zich best logisch, maar a) ik ben al aan mijn scriptie begonnen; b) ik heb het begeleidingsding van mijn eigen studie wel gewoon gevolgd, dus ik heb al een plan en een onderzoeksvraag en een bronnenlijst en wat al niet meer; en c) ik heb in het facultaire seminar dus helemaal niks te zoeken. En het is op fucking vrijdag van 3 tot 5. What the hell.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 juli 2015 - 15:58:
Kun je niet deze argumenten ook aan hen voorleggen? Want je kúnt Duits helemaal niet nominaal studeren, toch?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 juli 2015 - 16:00:
Ik heb al een mail teruggestuurd. & nee, dat kan helemaal niet, al beweren ze nog steeds van wel. Fucking uni. De hele reden dat ik m'n scriptie op míjn tempo wil schrijven is dat ik daar weg wil.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20