Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #6

Het (anti-)schooltopic #6

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 mei 2015 - 12:23:
Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken. Frustraties, blijdschap, trots, beklag, kreten om hulp, yada yada.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 aug 2015 - 20:29:
Ik ben er trots op dat je voor jezelf hebt durven kiezen, Bo. En ik weet niet of het helpt, maar hé, wie flikt het nou om wiskunde zonder vertraging te halen? (en dan wordt de gemiddelde student ook nog eens niet depressief) Je doet het hartstikke goed. (:

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 15 aug 2015 - 22:33:
Inderdaad. Het is sowieso een kneiter zware studie, als ik dat zo hoor, dus al deed je er zes jaar over, respect van mij heb je & we zullen je sowieso altijd steunen

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 15 aug 2015 - 23:50:
Ik word zo boos van dit fucking erasmusgedoe en dan beantwoorden die stommerds mijn urgente mail (we moesten vrijdag een formulier inleveren, donderdag stuurde ik een mail dat ik een handtekening miste omdat mijn coördinator er blijkbaar niet is (HANDIG HALLO!) en of ik uitstel kon krijgen/er iemand anders is die kan tekenen) niet eens op tijd echt dkaflksjdflkas ga toch weg.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 16 aug 2015 - 0:19:
Ik ben hier gewoon voor middernachtelijke knuffels voor Bo en Julia ^^

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 aug 2015 - 0:28:
Me too!
En *thee*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 aug 2015 - 0:39:
Jullie zijn lieverds<3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 16 aug 2015 - 15:21:
School wil dat ik op twee plekken tegelijk ben. Ik denk dat mijn Tijdverdrijver dit jaar van pas gaat komen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 aug 2015 - 15:06:
Ik heb net mijn rooster bekeken voor dit jaar, maar ik heb echt een slechte leraar voor economie, terwijl dat echt een van mijn slechtste vakken is. Ik vrees nu al voor mijn examen.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 17 aug 2015 - 17:07:
Onze nieuwe SLB'er is wel aardig maar ze is zo jong en wij moeten de grootste en moeilijkste BP (stage opdracht) doen komend halfjaar en dat gaat nog wat worden, zeg. Eh.
Ik moet woensdag alweer beginnen met mijn nieuwe stage en ik ben zo benieuwd. De kindjes waarmee ik ga werken hebben allemaal een achterstand of handicap, dus dat wordt echt zo interessant (denk ik)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 aug 2015 - 21:50:
Wat is een SLB'er?
En. Dit is vast een domme vraag. Maar. Hoeveel stages moet je wel niet lopen, Cyn? o.o Heb je er niet al een paar gehad?

Ik heb volgend jaar geen vakken, alleen scriptie, en ik vind het eigenlijk helemaal geen leuk vooruitzicht dat ik geen lessen ga hebben om heen te moeten.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 aug 2015 - 22:12:
SLB'er is je studieloopbaan begeleider. Soort van mentor. En ugh, bp (nja, bij ons BPV) opdrachten zijn vaak echt ZO huge. Komende helft van de stage moeten we dagen uitwisselen met anderen en nog vier andere grote dingen. I slihjtly feel you. Ik heb niet eens les meer van mijn begeleider komend jaar en t is nog maar de vraag wie onze SLB'er wordt..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 aug 2015 - 23:58:
@Dezh: kun je niet alsnog gewoon vakken nemen? Of heb je daar ook geen zin in? *aai*

En ik denk dat Cyns opleiding redelijk praktijkgericht is en ze daarom veel stage moet lopen; sowieso loop je op mbo redelijk veel stage.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 18 aug 2015 - 1:15:
Ik moet in totaal drie stages lopen, wat in totaal 2,5 jaar bedraagt. So yeah - erg veel stage. En bij ons heet het eigenlijk ook BPV, maar de opdracht heet dan weer ''een BP'' haha. Maar inderdaad, het is kneiter veel werk. Maandag weet ik ook pas zeker of die vrouw onze SLB'er is, maar op mijn rooster staat zij voor die uren ingeroosterd, dus de kans is vrij groot.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 aug 2015 - 9:47:
Ik ga echt huilen als ik er niet voor Filosofie door ben.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 aug 2015 - 21:20:
Ughh, ik had in het buitenland "te veel" punten gehaald, dus moest ik kiezen welke vakken ik in de buitenlandminor wilde stoppen en welke ik apart wilde doen. Ik zou de overgebleven punten kunnen gebruiken voor een vrije minor, maar dan zou ik nog een extra vak moeten volgen en mijn minorruimte zit al helemaal vol, dus eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in. Toen zei de voorzitter van de examencommissie/De Warrige Man dat ik eventueel, als ik het écht wilde, de overgebleven vakken als extra-curriculaire vakken kon laten bijzetten op mijn cijferlijst, "maar dat geeft een hoop administratieve rompslomp"... voor hém! Ik hoef alleen maar een formuliertje in te vullen en hij moet dat verwerken. En nu beantwoordt hij m'n e-mails niet meer en nou, sorry, maar als je geen zin hebt om je studenten te helpen met dit soort dingen, dan had je maar niet voorzitter van de examencommissie moeten worden. *boos* [/rant]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20