Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #16

Depressietopic #16

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 dec 2015 - 18:06:
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 aug 2016 - 11:04:
Das niet fijn Dezh :'( *Hugs*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 aug 2016 - 11:57:
Oh Dezhki, wat stom *plet*<3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 7 aug 2016 - 22:24:
Okee ik kan het dus echt niet meer. Ik heb het idee dat ik elke vrije minuut van elke dag moet besteden aan tekenen. Zelfs met m'n schema waarin ik m'n schrijven heb verwerkt. Als het dan woensdag of donderdagavond is, denk ik: nee ik moet tekenen, niet schrijven. Tekenen is veel belangrijker. Dit resulteert eigenlijk alleen maar op heel veel frustratie want softly said ik kan echt niet tekenen. En ik probeer zo hard vanwege portfolio en toelating HBO en zoveel stress en ik wil gewoon echt. niet. meer. Ik heb nog geen woord geschreven voor FanFic Zomer Exchange en al m'n RP stories lopen mijlenver achter. Ik ben echt helemaal klaar met die stress over de toelating van m'n HBO. Maar ik kán niet stoppen want ik weet dat als ik stop ik nooit toegelaten word en dan heb ik 0 opties wat ik verder moet gaan doen met m'n leven.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 aug 2016 - 22:34:
Maar Jen, als het je zoveel stress brengt, wil je het dan echt wel? Je hebt een opleiding tourisme achter de rug, daar kan je prima een tijdje mee werken. Als je zo door blijft gaan, vergal je je hele plezier in het tekenen. Je moet dat echt niet blijven doen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 aug 2016 - 8:25:
Ik wil het echt heel graag. Ondanks dat het me zoveel stress brengt. Maar het is gewoon enorm frustrerend dat mijn tekeningen nooit worden zoals ik wil dat ze worden. En san heb ik bijna elke avond een huilbui :')
Als ik nou gewoon kom tekenen wat ik wilde, dan kok ik tenminste ook schrijven en liep ik niet achter met alles.
Als ik klaar ben met m'n studie zou ik eventueel kunnen gaan werken ja, maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon verder studeren en een HBO diploma halen.
Ik word er onderhand echt een beetje gek van.
Maar thanks Iv ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 aug 2016 - 10:15:
Als het je meer te doen is om een HBO-diploma zijn er vast andere studies waarvoor je je niet een zenuwinzinking in moet werken om je ervoor voor te bereiden.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 aug 2016 - 12:18:
Misschien moet ik ook maar naar een Back-up kijken :/
Maar naar de kunstacedemie gaan gaat me meer omdat het een opleiding is die me oprecht leuk lijkt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 aug 2016 - 12:21:
Plezier hebben in je opleiding is belangrijk, en heel fijn als het zo is, maar het lijkt me niet dat je van tekenen nu zo blij wordt. Kan je niet een andere opleiding volgen, tijdens die jaren oefenen met tekenen op een veel relaxter tempo, en daarna pas voor de kunstacademie opgaan?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 8 aug 2016 - 12:31:
Het 'plan' is dat ik me aanmeld voor HBO en als ik daar niet aangenomen word verder te gaan op het MBO mediavormgeving. Zodat ik wel kunst dingen leer zegmaar. Maar ik ben nu zelfs bang dat ik daar niet aangenomen word :'(.
Ik ga denk ik kijken naar een andere opleiding, voor als ik niet aangenomen word. Dan heb ik een Back-up i guess...
Anyway thanks guys <3 Er werd een beetje meer antischool topic :' Ik voel me soms gewoon zo vervelend door het niet kunnen tekenen van dingen zegmaar en dan niet genoeg werk hebben ect. Maar soms -zoals nu- denk ik dan ook gewoon dat ik maar moet zien hoe het loopt :/ Ik kan altijd aan het werk gaan.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 14 aug 2016 - 13:42:
Ik voel me zo kut..
Me ene vriendin is 16, heb anorexia en is zwanger van een 2ling. haar en dr 'vriend' gaat het ook niet lekker. Haar 'vriend' heeft haar al vaker geslagen en alles.

Me andere vriendin is 17, is zwanger en houdt het kind. Maar haar neef wil seks met haar en die heeft haar (en mij) al meerdere malen bedreigd en gestalkt en alles.
Met haar ben ik naar het politiebureau geweest in mijn examens en heb daar 9,5 uur gezeten (gelukkig vielen onze examens uit)

Verder zit het met mij ook niet erg goed. Te veel stress, te veel problemen. Daardoor heb ik slapeloze nachten. Maximaal 3 uur slapen in een nacht en dat gaat nu al langer dan een jaar zo. Sinds een maand heb ik savonds knallende hoofdpijn en heb ik volgens internet spanningshoofdpijn.

Door die problemen ben ik mezelf gaan snijden en heb ik nagedacht over zelfmoord.

Ik kreeg van mijn kampleiding de opdracht om elke dag positieve punten op te schrijven, maar ik zie geen positieve dingen in het leven.

Ik weet niet hoe het verder moet, ik wil ervan af maar weet niet hoe

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 15 aug 2016 - 20:46:
Ik weet echt niet hoe dit verder moet, ik ben bang voor wat er gaat komen, hoe moet dit nu verder? HELP ME!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2016 - 21:27:
@Wilma: ik vind het rot voor je dat je het even niet meer ziet zitten, maar ik denk dat wij in dit geval weinig hulp kunnen bieden. Je kunt voor dit soort dingen beter professionele hulp zoeken. Een andere optie is mailen met de dipdeskundige, maar dat is maar een tijdelijke oplossing.



(bericht aangepast door een moderator)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 aug 2016 - 15:30:
Sorry dat ik het hier altijd over hetzelfde heb, maar -
Ook met een dubbele dosis werken m'n medicijnen niet en nu moet ik afbouwen en waarschijnlijk wéér van middel wisselen. Blaaaaaaah.
Lichtpuntje: ik heb me aangemeld voor wekelijkse yoga, wat enige zelfoverwinning kostte.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 aug 2016 - 16:12:
bleghh, wat rot voor je Dezh </3
Misschien dat de yoga op de een of andere manier gaat helpen? Ik heb het vier weken gedaan voor het sport oriëntatie programma in de zesde en ik vond het persoonlijk heel fijn.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 aug 2016 - 16:33:
Ja, ik heb in de zomer een paar proeflessen gehad en dat deed me wel goed, daarom heb ik me nu officieel aangemeld. Ik ben er alleen vreselijk slecht in _0_ Maar da's niet zo erg.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15