Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #16

Depressietopic #16

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 dec 2015 - 18:06:
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 28 okt 2016 - 23:40:
Dat is heel erg vervelend lieverd, vooral als je dag al heel fijn was!
Kun je daar met iemand over praten? Als in een therapeut orso?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 29 okt 2016 - 10:52:
Soms is het wel lastig dat papa niet vlakbij mij woont. Ik wilde hem vandaag graag zien maar ik heb geen gratis ov in het weekend en kon mamas auto niet mee maar papa kan niet vandaag dus ik ga gelukkig morgen alsnog met de trein maar ik was et ineens heel verdrietig over en moest aldoor huilen. Normaal heb ik dat nooit en het was echt even vreemd voor mij dat het me ineens zo raakte dat ik niet even snel makkelijk bij hem langs kan gaan enzo. Moest het even kwijt

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 30 okt 2016 - 23:31:
Morgen met de hulp van school gaan praten, voel me steeds slechter en zonder mezelf alleen maar meer af.
Ik wil niet meer. Ik ga kapot van ellende

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 nov 2016 - 16:12:
Ik ben zondag met mijn nieuwe medicijnen begonnen. Geen idee nog of ze werken, maar de capsules zijn zo groot en plastic-achtig dat het voelt alsof je Playmobil inslikt. En je mag ze niet openmaken, want dan gaat de werking verloren :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 dec 2016 - 21:00:
De laatste tijd ben ik eigenlijk alleen maar aan het bedenken hoe erg ik mezelf haat en hoe erg ik me erger aan mezelf. En ik probeer mezelf een beetje buiten te sluiten because i just dont wanna bother anyone.
Maar het maakt me heel verdrietig want ik realiseer me nu eigenlijk alleen maar meer dat ik dat bij /iedereen/ heb en hoe erg ik eigenlijk iemand mis waarbij ik dat gevoel niet hoef te hebben.

Arabella
Arabella

Arabella is offline

[18]
Arabella zei op 15 dec 2016 - 16:10:
^Ik snap hoe je je voelt, en hoe je het idee hebt dat je er met je naasten niet over wil praten omdat je bang bent dat je ze er alleen mee belast, maar (het cliché is waar) praten helpt echt. Vind iemand die je vertrouwt en waar van je weet dat die geïnteresseerd is, en lucht daar je hart.

Schrijven helpt ook trouwens, in iedere vorm; dagboek, gedichten....

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 dec 2016 - 20:53:
Mama is erachter gekomen dat mijn zus een vriendin heeft, dus nu probeert ze dat te verzieken op alle mogelijke manieren, en net zei ze, "ik heb gewoon twee abnormale meisjes als dochters...". Echt fijn enzo.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 15 dec 2016 - 21:47:
(Lowkey heel blij dat het dus iets serieus is geworden, lowkey verd verietig dat je moeder zo onaccepting is)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 dec 2016 - 22:11:
(Lowkey heel blij dat het dus iets serieus is geworden, lowkey verd verietig dat je moeder zo onaccepting is)


Highkey sad

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 15 dec 2016 - 22:57:
Kutopmerkingen van ouders doen ook wel het meeste pijn, of niet ):

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 16 dec 2016 - 7:38:
Ik verander mijn stemming, highkey blij & highkey sad.

Hoe veel trekt ze zich er van aan? Dit is haar eerste vriendinnetje, right? Want anders heeft ze het alleen bij jou moeten aanhoren, niet op haarzelf gericht. I'm sorry ):

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 dec 2016 - 10:02:
Zij en mama waren super close, dus ze trekt het zich vrij erg aan.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 dec 2016 - 14:18:
Wow, dat is echt niet leuk. Dat ze het niet accepteert is al extreem kut *zacht uitgedrukt* maar dat ze dan ook het probeert te verzieken is echt niet oké.
Twee abnormale dochters, wat praat zij man. Sorry - ik kan daar pissig van worden want het moet na al die tijd eens afgelopen zijn met dat zogenaamd abnormaal zijn als je ook maar iets anders bent dan de mensen die dat soort dingen zeggen 'normaal' vinden.

Anyway - knuffels voor jullie & highkey sad precies

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 dec 2016 - 17:27:
Ook heel veel knuffels van mij <3 En ik ben het elemaal met Cyn eens. Wanneer is het nou eens afgelopen met abnormaliteit.
Jullie zijn beiden heel uniek en special <3 Dont forget that.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 4 jan 2017 - 0:21:
Ik zit er even doorheen. Kanker verscheurd zoveel families en het is zo een rotziekte en nadat papa het gehad heeft (halfjaarlijkse check up moet nog weer tho) kreeg tante het en het was toen al zó zwaar en nu dit en het gaat niet goed & details staan wel in het meeting topic maar moest het even kwijt. Ik ben mijn familie aan het steunen en ben heel positief en sterk tegenover hen, wat ik met papa ook deed omdat dat gewoon het beste is, maar zodra ik dan eindelijk thuis ben en alleen ben hit het me pas en pff ja - moest het even kwijt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15