Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #16

Depressietopic #16

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 dec 2015 - 18:06:
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 aug 2016 - 17:06:
Naarmate je er vaker naar toe gaat, komt dat vast wel goed haha

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 1 sep 2016 - 18:52:
Dat is wel goed van je Dezh, dat je je daarvoor
hebt aangemeld. Ik heb het ook een tijdje gedaan en
vond vooral het leren 'bewust' te ademhalen heel erg fijn
voor spannende situaties etc.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 sep 2016 - 22:25:
Niet leuk dat je medicijnen niet werken :'( Ik kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is. Maar wel heel knap van je dat je je aan hebt gemeld voor Yoga! Ik heb het zelfs nog nooit gedaan, maar misschien helpt het je idd ^^.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 sep 2016 - 7:42:
Ik had een vrij normale droom (waarin een paar bizarre dingen gebeurden, as dreams do) maar toen gingen droom!mama en droom!ik ruzie maken over iets heel deep-rooted waar ik al heel mijn leven mee struggle...
("Dat is het, toch? Je ziet papa elke keer je naar mij kijkt. Dat is waarom je me haat."
"Ja." )
En toen werd ik wakker en moest ik huilen en het duurde echt vijf minuten voor ik mezelf onder controle kreeg. Het was echt een heel onprettige ervaring.

Verder weet ik dat mama niet zo over me denkt, maar al sinds ik klein ben, word ik verteld dat ik als twee druppels water op mijn vader lijk en dat wil ik echt helemaal niet en bluh.

Dat moest ik even van me af schrijven, zodat ik nu kan proberen terug te gaan slapen.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 29 sep 2016 - 20:18:
Wat vervelend love, gelukkig was het enkel een droom...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 okt 2016 - 20:46:
Ik heb kwaad m'n huur opgezegd (na een paar maanden lang pogingen doen m'n huisgenoten te laten inzien dat het handig is om af en toe af te wassen als je met z'n zessen (inmiddels zelfs zevenen) één keuken deelt, en het kut is om niet te kunnen koken omdat OVERAL vuile vaat staat) en ugh. Op zich ben ik blij, want ik was zo kwaad op m'n huisgenoten dat ik de afgelopen 24 uur meer heb gehuild dan iets anders (zoals voor het tentamen van morgen leren), maar aan de andere kant voelt het als falen omdat ik nu terug moet naar thuis-thuis als ik niet heel snel iets vind. Sowieso ga ik daar nu weer bijna-permanent zijn, want ik heb niet zo veel trek om in m'n kamer te zitten, maar ugh. Ik voel me een mislukkeling.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2016 - 21:31:
Maar daar blijven was geen optie als het je zo tegenzat en met zo'n huisgenootjes zou je je er alleen nog maar slecht gevoeld hebben. Je hebt dus voor je eigen welzijn en state of mind gekozen en dat maakt jou geen mislukkeling.
Hopelijk gaat het gevoel snel weg of vind je een nieuwe plaats om te gaan wonen.
*knuffel*

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 8 okt 2016 - 9:05:
Als je ergens blijft wonen waar je alleen maar ongelukkig van wordt, is het al helemaal niet goed voor je. Je hebt vast de juiste keuze gemaakt en ik weet zeker dat je iets nieuws gaat vinden <3

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 11 okt 2016 - 19:01:
Ik heb zonet ff een kleine huilbui gehad want ik erger me dood aan een aantal (ex)vriendinnen van me. Misschien was mijn reactie een beetje extreem, maar t was de druppel die de emmer deed overlopen, om het zo maar te zeggen. Ik heb nog niet tegen ze gezegd dat ik ze niet meer als vrienden beschouw maar emotioneel gezien voelt het wel zo.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 13 okt 2016 - 20:05:
Wag vervelend. Is er iets gebeurd sinds het laatste verhaal ?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 13 okt 2016 - 20:26:
Nou nee, maar hun gedrag is heel raar. Beetje alsof je pas goed genoeg bent als ze niemand meer hebben, en dat voelt heel kut. Gewoon een ergernisvolle situatie

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 14 okt 2016 - 18:48:
Dan zou ik toch voor jezelf kiezen en hen precies vertellen wat je voelt. Als ze dan niet luisteren of er niet op letten, zijn ze de vriendschap ook niet waard. Echt heel vervelend, maar voor jouzelf is dit ook helemaal niet leuk.

Komt goed <3

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 14 okt 2016 - 19:11:
Ja, ik weet het. Lief <3

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 20 okt 2016 - 13:42:
Ik voel me zo kut..
Me ene vriendin is 16, heb anorexia en is zwanger van een 2ling. haar en dr 'vriend' gaat het ook niet lekker. Haar 'vriend' heeft haar al vaker geslagen en alles.

Me andere vriendin is 17, is zwanger en houdt het kind. Maar haar neef wil seks met haar en die heeft haar (en mij) al meerdere malen bedreigd en gestalkt en alles.
Met haar ben ik naar het politiebureau geweest in mijn examens en heb daar 9,5 uur gezeten (gelukkig vielen onze examens uit)

Verder zit het met mij ook niet erg goed. Te veel stress, te veel problemen. Daardoor heb ik slapeloze nachten. Maximaal 3 uur slapen in een nacht en dat gaat nu al langer dan een jaar zo. Sinds een maand heb ik savonds knallende hoofdpijn en heb ik volgens internet spanningshoofdpijn.

Door die problemen ben ik mezelf gaan snijden en heb ik nagedacht over zelfmoord.

Ik kreeg van mijn kampleiding de opdracht om elke dag positieve punten op te schrijven, maar ik zie geen positieve dingen in het leven.

Ik weet niet hoe het verder moet, ik wil ervan af maar weet niet hoe

---------------------

Ik ben hulp gaan zoeken en die krijg ik ook:-) Ik ben wel bang voor wat gaat komen maar ergens hoop ik dat ik mij beter ga voelen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 okt 2016 - 21:17:
Ik ben het van mezelf echt beu dat ik zoveel dingen heb die me triggeren, want ik kan niet eens een normaal gesprek voeren zonder dat iets me aan shit herinnert waar ik niet aan wil denken en dan gaat het vaak heel snel bergaf en heb ik niets meer aan m'n humeur/dag.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15