Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #16

Depressietopic #16

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 dec 2015 - 18:06:
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 9 mei 2016 - 15:49:
Ik heb woensdag gehoord dat mijn tante aan papa's kant kanker heeft en het ziet er heeeel slecht uit voor haar. Ik vind het echt sneu, want nu moeten papa en oma ook alles weer opnieuw doormaken nadat papa net beter is en ja - ik ook of course, maar idunno. Het is wel echt naar.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 mei 2016 - 13:23:
Mijn mentale health gaat weer achter uit. En ik merk gewoon dat het te zwaar wordt om met mensen om te gaan en dingen te doen en blij naar mijn werk te gaan. Het liefste kruip ik in bed en blijf ik daar de hele dag tot ik mij gewoon weer mentaal een heel stuk beter voel. Maar dat kan niet. Ik moet uit bed komen en naar mijn werk gaan. En ik moet daar de blije vrolijke Yara uithangen omdat ik gasten heb. En ugh. Gister echt iets heel stoms gedaan. En dat heeft mij vanochtend in mijn kont gebeten en nu wil ik eigenlijk voor de rest van de dag geen mens zien. Maar ook dat gaat vandaag gewoon niet.
Ik haat dit. Ik haat dit. Ik HAAAAAT dit. Waarom is mijn mentale health altijd zo f*cked up??!!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 mei 2016 - 14:05:
Love, heb je nog contact met je psych oid?
Ik ken het gevoel van afglijden en asdfghjkl wat naar </3 als er iets is wat ik kan doen, let me know!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 mei 2016 - 14:23:
Ik heb geen contact meer. Omdat het toen goed ging. En geen therapie meer nodig had. Maar ik ga haar wel weer even contacten.
And Thanks. <33

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 14 mei 2016 - 15:03:
Wat naar Yaar, hopelijk gaat er wat veranderen voor je lieverd <3

Mijn lievelingstante is ook ziek. Hoorden we gister. Papa is net beter en nu hebben 2 andere familieleden van die kant het.... Ik weet echt niet hoe ik moet dealen hiermee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 mei 2016 - 21:16:
Bij 39.8 al een ambulance? Ik meen me te herinneren dat m'n broertje wel eens over de 40 zat en dat er nog steeds niemand kwam.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 mei 2016 - 21:54:
@Bo: Iv haar buurman in ongeneselijk ziek. Hij heeft kanker volgens mij. Dus als er dan koorts is van zo hoog. Is het handig als er een ambulance komt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 mei 2016 - 22:03:
ah dat detail miste ik even

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 mei 2016 - 1:58:
Niet leuk Iv

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 mei 2016 - 12:49:
Ik ga altijd naar de X-Men-films met één specifieke vriendin, dat is inmiddels ons ding, en vanochtend sms'te ze me of ik vandaag om 12u in Den Haag kon zijn voor X-Men: Apocalypse. Like. Nee? Dit had je eerder moeten vragen? Ja oké, dat begreep ze zelf ook wel, maar ze wilde het toch proberen, nou ja, dan gaat ze wel alleen.

... okay.

We hebben elkaar sinds april niet meer gezien en ze kan niet even twee dagen wachten.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 mei 2016 - 12:58:
Dat is wel raar eigenlijk :/ Heb je gevraagd waarom het zo snel moest?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 mei 2016 - 13:57:
Wat naar, Dezh :c

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 mei 2016 - 15:17:
Ze is enorm fan van de X-Men. Da's alles. Ik snap best dat ze de film zo snel mogelijk wil zien, maar ze vroeg niet eens wanneer ik wel kan of zo. :/
edit: whoa, random smiley appeared. da's teveel van het goede.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 mei 2016 - 21:13:
Er wordt echt al de halve vakantie telkens over me heen gepraat en niemand lijkt me te horen als ik iets wil vertellen, of te luisteren. Maar naar de rest wel. En dan vinden ze het gek dat ik soms down lijk. Terwijl ze weten dat hoewel ik heel dankbaar ben, dit ook niet mijn soort vakantie is met de meeste dingen. Op de markt eergisteren heb ik echt tig paniekaanvallen zitten onderdrukken en iedereen behalve Branco was er gewoon boos om en vond dat ik me aanstelde. Ik voel me zo niet op m'n gemak zo

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 mei 2016 - 9:54:
Oh nee, Jess, wat naar. :c
Hoe lang ben je er nog? Probeer er toch nog een beetje van te genieten?
*hugs*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15