Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #16

Depressietopic #16

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 dec 2015 - 18:06:
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 mei 2016 - 15:52:
@Kay; <3. Nog tot en met vrijdag, dan worden we ergens in de middag opgepikt om naar het vliegveld te gaan

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 mei 2016 - 11:56:
@Jess; kun je niet even een van je ouders of possibly allebei apart nemen om het daar over te hebben? Ik neem toch aan dat zij ook willen dat je een fijne vakantie hebt. Anders hadden ze je niet meegenomen. *aai*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 mei 2016 - 12:24:
Wat vervelend dat je je zo rot voelt op vakantie Jess :'(
Probeer er idd nog maar even van te genieten. En wat Dezh voorstelt is ook geen slecht idee. Ik wed dat ze wel naar je willen luisteren

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 31 mei 2016 - 14:48:
Ik probeer er ook met ze over te praten, maar dan raken ze alleen maar verder geïrriteerd. Of "oh we hebben niet door dat wij allemaal telkens door je heen praten!" Mijn ouders zijn geen praters, en mama wordt al helemaal chagrijnig ban zoiets

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2016 - 23:40:
@Jess; dat is vervelend ): Vermaak je je inmiddels wat meer?

Ik moet van mijn psych G-schema's maken (gebeurtenis - gedachten - gevoelens) en dat alleen al is ergerlijk, maar nu heeft hij me een uitleg erbij opgestuurd in Jip-en-Janneke-taal en I feel so fucking patronized. M'n psych heeft die uitleg niet zelf geschreven, dus ik kan 't hem niet echt kwalijk nemen, maar HOLY SHIT. "Positieve gevoelens zijn fijne gevoelens om te hebben. Negatieve gevoelens zijn niet fijn om te hebben." YOU DON'T SAY.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 juni 2016 - 23:46:
Dezh, is dat via e-health ofzo? Ik moest ook zoiets maken van mijn vorige psycholoog en ik had zelfs erg hinderlijke symbooltjes van wolkjes met/zonder regen en/of zonneschijn om te kijken wat overeenkwam met hoe ik me voelde. En inmiddels wel wat beter, alleen merk ik aan heel m'n lichaam dat ik echt hartstikke op raak. Spierpijn next level, niet lekker door de hitte en al ;-;

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2016 - 23:54:
Nee, ik moet ze zelf maken, op papier. Als ik van die symbooltjes had gekregen, was ik in staking gegaan. Dit is al erg genoeg (en er staan spelfouten in de tekst, uuuugh). Ik snap wel dat ze deze teksten opstellen zodat zelfs de minst intelligente cliënt ze nog kan begrijpen, maar daar heb ik dus niks aan. Ik heb tweets gelezen met meer diepgang dan deze onzin.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 7 juni 2016 - 10:46:
G-schema's zijn echt heeeeel vervelend

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 7 juni 2016 - 17:41:
Och, ik vond ze best interessant ^^ Ze toepassen is alleen lastiger. En als er zulke taal bij staat begrijp ik dat jouw motivatie kleiner wordt...

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 juni 2016 - 16:30:
Het is zo jammer als dingen niet lekker lopen bij iemand om wie je bent gaan geven maar weet dat vrijwel niemand er wat aan kan doen omdat het buiten praktisch iedereens macht is, maar aan de andere kant ben ik allang blij dat ik er voor haar kan zijn

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 juni 2016 - 23:45:
Ik heb morgen afgesproken met die vriendin waar ik het eerder over had, die ik dus al twee maanden niet gezien heb, en ik voel me er heel meh over. Misschien beeld ik het me wel in (whatsapp is niet altijd het duidelijkste communicatiemiddel), maar het voelt toch een beetje alsof ze geen zin heeft om met me te praten. Geen idee hoe het morgen gaat zijn though.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 juni 2016 - 8:54:
Mijn buurman is vannacht overleden in zijn slaap :C

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 juni 2016 - 14:00:
Awh. Hij was al ziek en zo, toch?
Sterkte. *plet*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 juni 2016 - 14:33:
Hij was inderdaad al ziek ja. Het is gelukkig heel rustig gegaan enz, maar hij heeft toch ook nog wel gestreden totdat de zussen van mijn buurvrouw er waren. En hij lag met zn handen gevouwen, dus zo sterk is hij eigenlijk nog geweest.
En thanks

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juni 2016 - 10:44:
Wat naar, Iv. *hug*
Veel sterkte aan zijn familie en vrienden.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15