Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #255

Offtopic #255

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2016 - 20:43:
Empty

NOG 5 PAGINA'S

4...

3...

2...

1...



xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 21 mei 2017 - 18:11:
Het is inderdaad een beetje dood, maar wie weet loopt het wel na het horen van een nieuwe RPG. Ik begin alvast met brainstormen over de verhaallijn

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 18 juni 2017 - 22:47:
Zo jammer dat het een beetje dood geworden is! ik ben mede schuldig, daar niet van (inactiviteit enzo) maar i kinda miss de tijden dat het zoo druk was <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 juni 2017 - 12:58:
Nja, het heeft ook niet bepaald zin om te reageren op topics als niemand meer consequent het forum checkt. Volgens mij ben ik de enige die hier nog elke dag eens komt kijken (en dat eigenlijk alleen maar omdat het forum staat ingesteld als mijn startpagina). (':

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2017 - 15:14:
Nja, het heeft ook niet bepaald zin om te reageren op topics als niemand meer consequent het forum checkt. Volgens mij ben ik de enige die hier nog elke dag eens komt kijken (en dat eigenlijk alleen maar omdat het forum staat ingesteld als mijn startpagina). (':

Same, tbh. OF nja- het forum staat vrijwel standaard tussen mn tabbladen op mn mobiel, dus dan kijk ik even. Maar. Meh.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 juni 2017 - 21:50:
Ik kijk ook wel iedere dag. Maar reageer zelf niet meer op forum topics als andere mensen er ook niet op gereageerd hebben. En om zelf maar iets randoms in een topic te gooien terwijl er daarna niemand reageerd vind ik een beetje "zonde" van mijn reactie. Snap je?
Maar als er dan iemand reageerd op een topic. En we kunnen dan gesprek gaande houden, vind ik dat echt super fijn. Betekend dat ik FanFic nog niet helemaal van mijn geheugen hoef te verwijderen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 juni 2017 - 7:46:
Nee precies! Ik vind het ook wel jammer dat het zo uitgestorven is, want het was altijd zo gezellig

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juni 2017 - 11:18:
Ik mis het echt, jongens. En dat we aan offtopic #255 zitten, wil ook wat zeggen - we praatten echt veel met elkaar.
DUS. Hoe gaat het met jullie? Hoe is jullie leven?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juni 2017 - 11:18:
Ik mis het echt, jongens. En dat we aan offtopic #255 zitten, wil ook wat zeggen - we praatten echt veel met elkaar.
DUS. Hoe gaat het met jullie? Hoe is jullie leven?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 juni 2017 - 12:03:
Druk druk druk. Laatste week van Uni is ingegaan dus ik moet nog van alles afronden. En dan moet ik ook nog eens Londen plannen want dat is ookal over twee en een halve week ofzo. Maar jaaa het is mooi weer en de vakantie ligt voor me dus ik ga het wel redden denk ik. Oh en werk er ook nog eens naast. Was leuk man, afgelopen week werken. Jeetje mina, ik had liever op vers gestaan op dat moment.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 juni 2017 - 9:48:
Gaat goed met mij. Druk druk druk zoals Iv ook al zei. Bij mijn werk is de sale deze week gestart. Dus dat is wel hectisch. Verder heb ik afgelopen week een sollicitatie gesprek gehad bij een notariskantoor. En daar waren ze erg enthousiast over mij. Dus ik hoop heel erg dat ik daar aangenomen word. Aankomende dinsdag hoor ik het. Verder gaat het met mijn gezondheid redelijk. Mijn rug is de grootste boosdoener. Ik heb tegenwoordig veel last van het midden van mijn rug aan de linker kant. En het begint steeds erger te worden. Dus wil wel even een afspraak met mijn dokter hebben. Maar vanwege mijn werk gewoon nog geen tijd gehad om een afspraak te maken. Gelukkig aankomende dinsdag vrij, dus dan hoop ik dat ik een afspraak kan maken voor die dag.

En hoe gaat het bij jou Kay?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juni 2017 - 11:59:
Je werkte bij Zara nu toch? Ga je dat dan weer opgeven als je op kantoor gaat zitten? En wat jammer van je rug. Hopelijk wordt het snel opgelost.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 24 juni 2017 - 12:30:
Ah jongens, ik moet volgende week mezelf presenteren om toegelaten te worden tot het zogehete "Expeditie Team" van mijn school. Dan gaan we allerlei activiteiten/acties organiseren om geld op te halen voor ons goedendoel, om vervolgens een reis te maken naar waar het geld heengaat: Bolivia. Ik ben echt hartstikke gespannen en weet niet zo goed wat ik moet zeggen #stress

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 24 juni 2017 - 13:05:
Met mij gaat het ook goed! Ik heb het ook druk haha. Ben bijna elke dag aan het werk in de kinderopvang en in het weekend pas ik op (dan heb ik wel even lekker tijd voor schrijven enzo) en verder feestjes en dat soort dingen (:

@Iv Gaat je op vakantie naar Londen of is dat voor school?

@Yaar heel vervelend van je rug! ik heb het zelf ook heel vaak, omdat ik een scheve rug heb, dus i feel you. Misschien een keer naar een manueel therapeut?

@Kay hoe is het met jou dan?

Ik kijk zelf nu ook weer regelmatig, omdat ie inderdaad tussen mijn tabbladen staat en ik hoop toch dat het weer een beetje gaat leven bij ons <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 juni 2017 - 13:38:
@Iv: oh ja, de laatste weken van Uni kunnen echt intens zijn. Succes met overleven! (;
@Yara: fingers crossed dat ze je aannemen! Maar een notariskantoor, hoe kom je daar dan bij? Dat is niet het eerste waar ik voor jou aan zou denken. Maar hopelijk bevalt het werk je wel.
@Serena: succes! Jij weet natuurlijk beter wat je school(mensen) van jou verwacht, maar enthousiasme en motivatie en doorzettingskracht zijn altijd positieve troeven.
@Cyn: je zit echt op je plek rond kinderen, hè? Echt fijn om te horen!

Met mij gaat 't prima. Ik zit zelf ook werk te zoeken, heb donderdag weer een sollicitatiegesprek en hoop echt dat ze me aannemen want ik wil gewoon kunnen beginnen werken.
I needs me some moneys (voor boeken en games en naar de film gaan enzo ).

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juni 2017 - 14:56:
@Serena Dat klinkt wel heel leuk tho! Lekker jezelf zijn en inderdaad gewoon een goede motivatie hebben en dan komt het allemaal wel goed denk ik.
@Cyn Neeee, vakantie. Ik ga met twee vriendinnen een midweekje Londen en dan de rest van de vakantie werken. Leuk om te horen trouwens dat je het zo naar je zin heb! Kinderen zijn echt wel jouw ding wel volgens mij

Ik duim voor je, Kay! Hopelijk krijg je het baantje En jaa, laatste weken zijn inderdaad intens, maar ik heb gelukkig alleen papers en geen tentamens ofzo, dus moet gelukkig niet keihard zitten blokken. En besides, daarna heb ik vakantie, dus ik bijt nog even door.


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20