Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic

Het Boekentopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 sep 2009 - 16:16:

Voor alle aanraders en afraders, boeken die je moet lezen, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!



En ik ben vandaag naar het Boekenfestijn in Hasselt geweest, en het was klote omdat er zoveel buggy's en kinderen rondliepen, maar ik heb een paar keer goed rondgeschopt en we kwamen aan de kassa met een winkelkarretje bomvol boeken.

En op dit moment heb ik zin om The Host te lezen van Stephenie Meyer (idd, dezelfde schrijfster die Twilight schreef, alleen is The Host prachtig).



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juli 2010 - 11:25:
Zielen is geweldig. <'3

Lollystokje
Lollystokje

Lollystokje is offline

[37]
Lollystokje zei op 27 juli 2010 - 13:34:
De volgende boekebeurs ga ik smeken!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2010 - 19:01:
'Chatroom' van Helen Vreeswijk net uitgelezen. Het is mooi, daar niet van, maar echt een fan van haar schrijfstijl ben ik niet. Het is meer gewoon een verslag van een gebeurtenis, maar dat is het ook. Dus bijster origineel en creatief is Vreeswijk niet. Het einde was trouwens ook te verwachten, maar de plotse afwisseling van Marcia en Floor die chatten en vanalles meemaken naar rechercheur Van Buren en zijn onderzoeken en liefdesleven had wel wat.
En nu ben ik benieuwd naar 'De Stalker', of die mijn beeld van Vreeswijk een beetje uit het slijk trekt.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 juli 2010 - 20:07:
Ik heb net 'Geheime Welt Idhíºn' uitgelezen. Geen literatuur, in plaats daarvan originele + goed geschreven fantasy die mijn vroegere liefde voor dat genre weer een boost gaf. ^^
I love unicorns. & Laura Gallego Garcí­a kan mooi schrijven, mhehe. [Ook al heb ik de vertaling gelezen - maakt niet uit. 8D]

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 29 juli 2010 - 20:48:
Zielen vind ik echt heeeel mooi En de wetten van de magie. :3

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 29 juli 2010 - 20:49:
Ik lees nooit boeken, word ik dom van. Nee, geintje. Ik ben nu bezig met Twilight Eclips.

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 29 juli 2010 - 20:50:
Stiekem lees ik nu in mijn Examenbundel Wiskunde, is dat ook een boek? : D
Ik bereid me voor op de hel die vanaf 30 augustus gaat beginnen.. D=

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 aug 2010 - 12:13:
Ik [her]lees de Wicca-serie van Cate Tiernan. Opzich best aardige boekjes, maar ik lees ze alleen omdat ik ooit ben begonnen en de serie ooit uit wil krijgen. Gister 2,5 boeken gelezen in de auto, dus ik ben nu bij deel 9 [van de 15].

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 aug 2010 - 14:48:
The vast fields of Ordinary - Nick Burd
<3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 aug 2010 - 15:24:
Oké. Ik heb nu officieel een hekel aan Cate Tiernan.
De Wicca-serie is op zich best aardig [ik heb 14 boeken gelezen zonder te denken 'waarom lees ik dit in vredesnaam?'], tot het laatste boek dan. Serieus, op Morgan na zijn alle oorspronkelijke personages verdwenen [na het proloog en tot nu toe dan...]. Én tot het epiloog van boek 14 is de hele serie in de 1e persoon verleden tijd, gaat ze ineens over op de 3e persoon verleden tijd!? Normaal heb ik daar niets op tegen, maar als je 14 boeken in de 1e persoon v.t. hebt gelezen is het een nogal irritante switch [vind ik dan].
Dus, iedereen die de serie ooit wil lezen: doe alsjeblieft alsof er maar 14e delen zijn en vergeet de laatste.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 6 aug 2010 - 20:46:
ik heb op vakantie 'Het verloren symbool' van Dan Brown in 3 dagen uitelezen ^^
was een goed boek!!
nu ga ik beginnen aan 'de deltadeceptie'

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 7 aug 2010 - 10:39:
ik ben nog altijd bezig in schaduw van de dood van Darren shan xp
op vakantie heb ik er nog een beetje in gelezen
maar hij is nog net niet uit x3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 aug 2010 - 18:24:
Oké, ik neem mijn woorden over de personages grotendeels terug, want er duiken nog twee op uit de vergetelheid. Maar toch blijft Nachtkind een rampzalige afsluiting van de serie.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 aug 2010 - 21:53:
Oh ja, ik moet het verloren symbool ook nog lezen, ligt hier ook ergens.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 7 aug 2010 - 22:17:
Ik heb Boy 7 gelezen, ik vind hem best wel goed. Alleen is hij zo dun. Maar wel spannend tot het einde.
Nu lees ik Koud Zweet en ik vind hem vreemd. Ik werd gewoon echt bang toen ik laatst aan het lezen was in het donker. :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20