Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic

Het Boekentopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 sep 2009 - 16:16:

Voor alle aanraders en afraders, boeken die je moet lezen, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!



En ik ben vandaag naar het Boekenfestijn in Hasselt geweest, en het was klote omdat er zoveel buggy's en kinderen rondliepen, maar ik heb een paar keer goed rondgeschopt en we kwamen aan de kassa met een winkelkarretje bomvol boeken.

En op dit moment heb ik zin om The Host te lezen van Stephenie Meyer (idd, dezelfde schrijfster die Twilight schreef, alleen is The Host prachtig).



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 14:13:
Ik lees nu het verrotte leven van floortje Bloem van Yvonnen Keuls.
Eigenlijk is het best interessant, maar zoveel tijd om te lezen heb ik niet.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 14:59:
Heb laatst Schijndood van Simone van der Vlugt uitgelezen, echt een goed boek als je een beetje van geschiedenis houdt. :'

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 15:09:
Heb laatst Schijndood van Simone van der Vlugt uitgelezen, echt een goed boek als je een beetje van geschiedenis houdt. :'


Ik vind Simone van der Vlught heel goed schrijven. Mijn laatste boek van haar was Herfstlied.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 15:10:
Hm, ik heb verder nog nooit wat van haar gelezen, maar ik wilde Schuld nog lezen en De Amulet en, en, en De Quillotine.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 15:11:
Hm, ik heb verder nog nooit wat van haar gelezen, maar ik wilde Schuld nog lezen en Het Amulet en, en, en De Quillotine (of hoe je dat dan ook alweer schreef. )


Het amulet en de guillotine zijn echt mooi. Er is een tijd geweest dat ik alleen maar boeken van haar wou lezen.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2010 - 15:11:
Het theorieboek voor autorijden, geen aanrader, maar kmoet 'm maar eens gaan halen, wil ik mijn theorie succesvol afsluiten... x'D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 15:12:
Hm, oké, dan ga ik nog maar eens naar die boeken kijken. :'

Evermore van Alyson Noel is trouwens ook een leuk boek. ^^

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 15:13:
Ik lees echt te weinig normale boeken.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 15:14:
Maakt toch niet uit? x'D

Even denken... ik had al eens gezegd dat De Dievenbende van Scipio (van Cornelia Funke) mijn lievelingsboek was, en dat is 'ie nog steeds. Uh.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 15:31:
Ik moet al die titels eens op gaan schrijven en dan gaan kijken of ze mij ook interesseren. Dan heb ik te minste een doel om naar de bieb te gaan.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 15:37:
Ik ging heel vaak naar de bieb toen ik nog in Nederland woonde. Van de zomer, toen ik drie weken in Amsterdam zat, heb ik maar ook gelijk een abonnement op de bieb daar genomen. Ieeehm, de bieb daar is zo heerlijk groot! <3

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 15:43:
Ik lees nu The Vampire Diaries, Ontwaken en de Strijd. <3

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 15:44:
ik keek ooit de vampire Diaries, toen ze nog op de tv op een redelijk tijdstip waren. Nu wil ik ze ook lezen.

Ik weet al wat het probleem is, ik wil gewoon te veel.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 sep 2010 - 15:46:
Heb net Demonata-serie van Darren Shan afgerond. Wauw.
En Hell's Heroes heeft een geniale kaft, FYI.

Ik ga nu beginnen in zijn nieuwe reeks voor volwassenen, The City-trilogy.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 15:49:
Hm, ik heb nog nooit een boek van Darren Shan gelezen, maar ik wil er wel ooit eens een lezen.

@Danique; oeh, die boeken wil ik ook nog lezen
@Kirsten; same here, ik keek het, toen volgde ik het op het internet toen het zo laat kwam en op een gegeven moment had ik geen fut meer om de filmpjes op te zoeken.
Gelukkig heb ik een vriendin (weliswaar Engels, maar dat geeft niet) die alle VD boeken heeft, dus die mag ik van haar lenen. :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20