Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic

Het Boekentopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 sep 2009 - 16:16:

Voor alle aanraders en afraders, boeken die je moet lezen, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!



En ik ben vandaag naar het Boekenfestijn in Hasselt geweest, en het was klote omdat er zoveel buggy's en kinderen rondliepen, maar ik heb een paar keer goed rondgeschopt en we kwamen aan de kassa met een winkelkarretje bomvol boeken.

En op dit moment heb ik zin om The Host te lezen van Stephenie Meyer (idd, dezelfde schrijfster die Twilight schreef, alleen is The Host prachtig).



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 7 aug 2010 - 23:09:
Ik ben de komende vier nachten alleen thuis XD dus dat word geen horror voor mij.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 aug 2010 - 23:11:
Ik las een keer een thriller. Ik zeg je, ik durfde mijn hand niet eens uit te steken om het boek naast mijn bed neer te leggen >< en het was nog niet eens zo heel eng.

En momenteel lees in Hart van Inkt [Tintenherz]. En dat is Nadezh' schuld :}

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 7 aug 2010 - 23:12:
Ik ben vandaag ook alleen thuis, mijn ouders komen pas heel laat thuis, dus dat wordt ook geen horror voor mij.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 aug 2010 - 20:31:
Ik lees nu de Century serie van P.D. Baccalario [omdat dat de enige niet gelezen boeken zijn die ik hier nog heb...]. Serieus, niet gaan lezen!
Het is niet echt geweldig geschreven en de stijl staat me sowieso niet aan. Ik weet niet, het is een beetje geschreven als een boek voor 9 jarigen... -en staat in de boekwinkel toch echt bij de 12+ boeken?-

chiboebel
chiboebel

chiboebel is offline

[394]
chiboebel zei op 8 aug 2010 - 20:56:
vraag me niet waarom maar ik ben gisteren weer aan de Harry Potter serie begonnen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 aug 2010 - 21:00:
Om de HP-serie opnieuw te lezen heb je ook geen reden nodig ;]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 aug 2010 - 22:39:
Om de HP-serie opnieuw te lezen heb je ook geen reden nodig ;]

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 aug 2010 - 23:02:
Ik heb laatst Haar naam was Sarah gelezen. Het is een prachtboek die een mooi verhaal verteld over een joodsmeisje in de hitlertijd. Ook hoe de twee verhalen worden samengebracht is super gedaan, een echte aanrader!

Ik ben nu Wisselgeld aan het lezen van Loes den Hollander. Zij schrijft altijd zo lekker en ik vind het dan zo moeilijk om een boek weg te leggen.. Loes is altijd een aanrader, maar alleen voor de mensen die thrillers lezen (a)

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 aug 2010 - 2:15:
'Chatroom' van Helen Vreeswijk net uitgelezen. Het is mooi, daar niet van, maar echt een fan van haar schrijfstijl ben ik niet. Het is meer gewoon een verslag van een gebeurtenis, maar dat is het ook. Dus bijster origineel en creatief is Vreeswijk niet. Het einde was trouwens ook te verwachten, maar de plotse afwisseling van Marcia en Floor die chatten en vanalles meemaken naar rechercheur Van Buren en zijn onderzoeken en liefdesleven had wel wat.
En nu ben ik benieuwd naar 'De Stalker', of die mijn beeld van Vreeswijk een beetje uit het slijk trekt.

Ik ben bezig in Ontvoerd van Heleen Vreeswijk. Tot nu toe vind ik haar schrijfstijl 'wel oké', maar daar blijft het bij... en er zit nog niet echt vaart in het verhaal, dus het is een beetje langdradig aan het worden. ='l

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 aug 2010 - 2:16:
Om de HP-serie opnieuw te lezen heb je ook geen reden nodig ;]

Hell yeah.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 10 aug 2010 - 2:25:
Ik lees spiegels van Bavo Dhooge. Ik vind het een verwarrend boek. :'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 aug 2010 - 11:25:
Ik las een keer een thriller. Ik zeg je, ik durfde mijn hand niet eens uit te steken om het boek naast mijn bed neer te leggen >< en het was nog niet eens zo heel eng.

En momenteel lees in Hart van Inkt [Tintenherz]. En dat is Nadezh' schuld :}
Mijn schuld nog wel! x'D
Tintenherz is gewoon één van de meesterlijkste boeken die er bestaan. <3

Ik lees op het moment 'The Passage' van Justin Cronin, en ik zweer het je, niet geschikt voor mensen met een zwak hart of mensen die vatbaar zijn voor nachtmerries [last one meaning myself...]
Een boek om 's ochtends te lezen, anders ga je allemaal rare dingen zien in de plooien van je gordijnen als je het licht uitknipt. :x

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 12 aug 2010 - 22:01:
ik ga nu beginnen in het laatste boek van de demonata reks van Darren Shan
weerwolven [:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 aug 2010 - 11:36:
ik ga nu beginnen in het laatste boek van de demonata reks van Darren Shan
weerwolven [:

DARREN. <3
Engels of Nederlands?

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 13 aug 2010 - 13:44:
nederlands, mijn engels is te slecht x']
ik had nog maar 1 jaar engels op school
misschien in de toekomst [:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20