Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 okt 2009 - 17:01:
Wow, Juul, die brief voor Elisa vond ik stiekem heel mooi
(Ook al was hij niet aan mij gericht, ik heb hem toch gelezen ^^)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2009 - 17:06:
@Kay, het was ook de bedoeling dat ie mooi is
ahum, maar dat is logisch. [denkik]

Verleden,
Dag hè? Jou heb ik niet meer nodig.

Julia

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 okt 2009 - 17:07:
Chelsey
Zusje, ik zie je graag.
Hoe vaak ik ook beweer dat het niet zo is, het is wel zo.
Maar kap nu eens met steeds te huilen.
Jeffrey is een lastige broer, ik weet het, maar negeer hem, net zoals ik.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2009 - 17:23:
[ik ben in een schrijf-een-brief-bui]

<iemand>,
Dankje. Dankje voor alles. Voor alle inspiratie, voor alle wervelende vrolijke gedachten. Meer dan 'dankje' kan ik niet zeggen, omdat dat ene simpele woordje precies is wat ik bedoel, dank jou. En nu hoef ik geen 'graag gedaan' te horen, waarschijnlijk denk je daar niet eens aan. En dat neem ik je ook niet kwalijk, totaal niet.
Dankje.

Mij.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 okt 2009 - 17:28:
Ik niet.
Want ik begon te huilen na mijn brieven van net.
Dus dat doe ik nu even niet meer.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 31 okt 2009 - 20:12:
goddamnit.
jijbrievenmakenmedood,Kay.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 nov 2009 - 13:07:
Jwz.

Gvd. Je hebt gewoon geen gevoel. Waar is je hart? Bij wie ligt het? Vertel het me, ALSJEBLIEFT. Je hebt GVD een BEITEL op je hoofd gehad. En wat doe je? 'Oh. Sorry meester, erg zonde van de beitel' Doe jij er dan niet toe? Ik moet je zien, ja? Wees wat voorzichtiger, ja? Het is zonde van JOU, ja? BEITELS doen er niet toe, jij wel, ja?
Gvd.

xxx Jwz.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2009 - 13:12:
Jwz.

Gvd. Je hebt gewoon geen gevoel. Waar is je hart? Bij wie ligt het? Vertel het me, ALSJEBLIEFT. Je hebt GVD een BEITEL op je hoofd gehad. En wat doe je? 'Oh. Sorry meester, erg zonde van de beitel' Doe jij er dan niet toe? Ik moet je zien, ja? Wees wat voorzichtiger, ja? Het is zonde van JOU, ja? BEITELS doen er niet toe, jij wel, ja?
Gvd.

xxx Jwz.


Dat had Nicole mij vertelt.
Engig ;o

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 nov 2009 - 13:35:
Ja, dat was heel eng D;

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 1 nov 2009 - 14:37:
Tatjana,

eigenlijk kan het mij niet schelen als jij mij niet meer ziet als een BF (oké, dat was dus zo zwaar gelogen), maar ik zie jouw nog steeds als mijn beste vriendin. Jij liet me leven. Sinds dat jij weg bent en ons contact verwaterd is, voel ik me slecht. Super slecht. Ik krijg allemaal problemen met mijn familie en nu kan ik niet naar jouw toe gaan om uit te huilen. Sinds jij hier niet meer bent voel ik me een hoopje ellende. Ik geniet niet meer zoals ik vroeger altijd deed van het leven. De oude ik is helemaal weg. En ik moet toegeven, soms mis ik die oude ik. Ik mis jouw. Ook al heb jij een nieuw leven opgebouwd waar ik niet meer bijhoor. Ik mis je. <3

Kyleen.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 1 nov 2009 - 15:19:
Stephan.
Ja weet dat ik je graag zie. En dat ik nog nooit zo verliefd op iemand ben geweest. en dat ik de rest van mijn leven blijf houden van jou. Maar waarom heb ik het gevoel dat je zo ver weg van me bent? En Ik vertel echt alles tegen jou. Maar jij ook tegen mij? Soms krijg ik het gevoel dat je iets achter houd voor mij. Het kan gwn mijn gevoel zijn, ik kan er helemaal naast zitten.
Maar k kan mij echt niemand anders meer voorstellen om mee samen te zijn. Je bent de mooiste, Liefste jongen die ik ken. Wat er ook gebeurd; en hoeveel ruzie wij nog gaan maken over 'onbelangrijke dingen' wil ik dat je weet dat ik echt niet ga stoppen met van jou te houden. Je hebt mij verliefd gemaakt, zot van jou gemaakt. Je liet me houden van jou!, Ik kan jou nu onmogelijk nog los laten.
Liefj., Al die lieve dingen die ik zeg meen ik serieus. Ik kan niet wachten tot we 3 jaar verder zijn., khoop dat je dan nog steeds van mij houd. Want ik wel van jou, wat er ook gebeurt.

Mama
Wat is jou pobleem eigenlijk? je weet dat ik zo regeer als jij zo tegen mij doet.
Waarom ben je altijd kwaad? en kan er nooit eens een vriendelijk woord af? ben je jaloers omdat ik wel liefde gevonden heb?
Je bent nooit gemeen als mijn broer bij papa is. Waarom doe je dan wel gemeen als hij bij ons is? en dan alleen tgen mij? Op je werk ben je wel het zonnetje, maar hier thuis ben je dat helemaal niet.
Je zegt dat je alles hier alleen moet doen. Is dat zo.? Je bent bijna nooit thuis, mammie doet hier alles, ze kuist het huis, gaat boodschappen doen. Als je thuis komt van je werk eet je en ga je in de zetel liggen. En wat heb ik dan aan jou? Niets dus moet jij niet beginnen te zagen tegen mij dat ik er een heel vakantie niet ben. Je zei daar netzelf dat je al zou willen dat we 20 jaar ver zijn. Zodat ik het huis uit ben >.<, doe zo voort mama, en je bent me kwijt. Maar weet gvd goed dat ik niet zonder jou kan.

Papa
Papa, waarom? waarom deed je zo tegen mij? Je hebt het zelf gezocht. Ooit, binnen een paar jaar zal ik terug komen beloofd, ik blijf niet eeuwig boos.

Bf's
Bedankt dat jullie alles vertellen aan mij. Ik ben het zo moeals iets dat ik niet op de hoogte wordt gebracht van vanalles en nog wat. k was vanplan te breken met jullie, maar ik besefte iets. Ik Miss jullie, ik kan moeilijk een vriendschap van een paar jaar niet wegsmijten. Het is gwn beginngen minderen toen zij erbij kwam. Ik voelde mij aan de kant gezet. Hoe zou het komen? Als jullie alles samen doen? en ik blijf gwn thuis in de zetel liggen? Omdat jullie toch denken dat ik niet mee wil Ö.? Ik zal ook altijd van jullie houden. Wat er ook gebeurd.

Js
Waarom was het niet genoeg om mij 1x te kloten? Nee je bleef gwn verder doen. Deze keer met mijn broer. Maar manneke daar blijf je af. Of ik zorg er persoonlijk voor dat jou iets vreselijk overkomt. Nog 1 vinger uitsteken naar mijn broer, en echt ik sta niet in voor de gevlogen. Wat je mij hebt aangedaan, kan me niet meer schelen. Ik dacht dat ik jou kon vertrouwen? Blijkbaar vergis ik mij serieus in mensen. Ook in jou J. Ik haat jou. en jou noemde ik dan ook mijn beste vriend. Van jou vrienden met je het hebben niet? Wat er ook gebeurd, ik zal jou altijd haten. Na alles wat ik doorgemaakt heb.

F,Y
Laat mij is gewoon gerust als je mij tegenkomt op een fuif? Ik vind dat dik plakkerig lichaam van jou maar niets dat perongelijk tege mij loopt. Je lijkt op een olifant.. Je hebt toch altijd dat zelfde grijze golfje aan. Blijkbaar het enigste kleding die lijkt te passen voor jou..

Tokio Hotel
Jullie zijn bedankt voor alles. Door jullie heb ik zoveel leuke mensen ontmoet en leren kennen. Zonder jullie had ik waarschijnlijk niet eens op Fanfic gezeten. Jullie muziek hebbn mij veranderd. Jullie hebben mij laten inzien dat Iedereen apart is, en dat andere mensen niet moeten beginnen te zagen van. 'Wat heeft zij aan! >.<' Aub. Laat iedereen zijn ding doen.
Als ik mij slechter voel, kan k altijd terecht bij jullie muziek Dank je wel, Jullie hebben van mij gemaakt die ik nu ben. Ookal loopt mijn leven niet zoals geplant. En heb ik er een boeltje van gemaakt. Ik heb iets wat niemand mij kan afpakken. Tokio Hotel ! Dank je wel


Liefs Julie.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 nov 2009 - 15:44:
Nicolette

Hai. Als dit echt een brief was, dacht je vast like 'wtf waarom stuurt dat kind nou weer een brief naar mij'. Toch? Ja. Want wij zijn gewoon telepatisch. Nou. Weetje, ja, dat weet je; Ik hou van je <3

Feetje

Ooit een badeend met vleugels gezien? Ik wel. Jij ook, want jij kijkt altijd in de spiegel. Niks aan te doen, zou ik zeggen x'] Nouja, als je sneaky gelezen heb wat aan was gericht; maak je geen zorgen, Ik hou ook van jou <3

Kayley

Ik ben eigenlijk nooit zo snel van iemand gaan houden. Goddank Magere hein. Sirieus. Want wat was er gebeurt als ik niet voor hem hoefte in te vallen? Ik weet het niet. Dan had ik je vast ook wel gekend, maar toch. Nouja, ik zal maar to the point komen. Nee, wacht. Dat had ik al gezegd. Ik hou gewoon nu al van je <3

Jwz.

Sorry dat ik je weer stoor, maar ik kan je niet achterlaten. Echt niet.
Ik hou van je, ja? En dat weet je.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2009 - 15:50:
Kayley

Ik ben eigenlijk nooit zo snel van iemand gaan houden. Goddank Magere hein. Sirieus. Want wat was er gebeurt als ik niet voor hem hoefte in te vallen? Ik weet het niet. Dan had ik je vast ook wel gekend, maar toch. Nouja, ik zal maar to the point komen. Nee, wacht. Dat had ik al gezegd. Ik hou gewoon nu al van je <3


Aw gosh ='3
Tessa, ik houd gewoon nu ook al van jou!
En ik ben Magere Hein ook dankbaar, bedankt dat je ziek/dood werd.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 1 nov 2009 - 16:07:
Anouk,
Sorry. Sorry dat ik niet ben wie dat jij hoopte dat ik was. Ik kan het gewoon niet langer meer aan. Ik houd er mee op. Ik wil mezelf zijn, maar dat kan ik niet zolang ik me voordoe als iemand anders. Sorry. Maar toch, ik hou nog steeds van je. Ik blijf jaloers wanneer ik ontdek dat je een nieuw lief hebt. Ik blijf van je houden. Het duurt nu al een jaar lang en nooit heb ik het verteld aan iemand. Ik kan het je ook niet zeggen. Ik durf niet. Laf hé? Ik haat het. Verliefd zijn op iemand die je niet meer moet omdat je niet bent hoe ze dacht dat je was. Ja, ik heb je voorgelogen. Denk ik? Nee, ik weet het niet eens zeker. Die situatie was moeilijk. En blijft moeilijk. Ik weet niet wat de waarheid is en wat de leugen. Maar toch, ik blijf van je houden. Hoe je het ook draait of keert.. Sorry.

Thomas,
Ontwijk jij me nu? God damn it! Waarvoor zag jij me aan? Een stuk speelgoed? Hallo? Je wist zelf dat jij al ondertussen meerderjarig bent en ik minderjarig. Waarom doe je dan nog steeds verder? Je wilt nog steeds afspreken voor die vulgaire dingen met mij te doen! Ik snap niet eens waarom ik het heb toe gelaten! Echt niet! Omdat ik in het begin dacht dat jij niet zo'n iemand was? Maar blijkbaar heb ik me vergist! Serieus, denk eens minder aan seks en doe meer aan je studies! Je bent nu al voor de tweede keer blijven in het vijfde omdat je alleen maar aan seks, sletten en hoeren kunt denken! Ik had nooit moeten toegeven! Ik weet niet eens wat me bezielde, waar ik aan het denken was!

Lolo,
Wat mis ik jou. Je bent al vanaf 2007 voorgoed weg uit deze wereld. Je bent mijn opa en blijft mijn opa. Maar toch.., ik haat het. Ik haat het dat ik je maar twee keer in mijn hele leven heb gezien! Alleen omdat jij aan de andere kant van de wereld leeft. Het ergste wat ik vind is; ik heb nog nooit fatsoenlijk afscheid kunnen nemen. Of toch.. via een dvd. Maar, dat wil ik niet! Ik wil je graf niet zien via een dvd, op pauze drukken en snel een gebedje naar je sturen. Nee. Ik wil terug. Adyós, mahal kita, lólo. Na mi-miss ko! <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 nov 2009 - 16:39:
(...)

Aw gosh ='3
Tessa, ik houd gewoon nu ook al van jou!
En ik ben Magere Hein ook dankbaar, bedankt dat je ziek/dood werd.


Geen probleem <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11