Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 1 nov 2009 - 20:37:
Julia

Bedankt dat je er voor mij altijd bent, ook al heb ik het een keer hard! Jij bent de eerste geweest die mij totaal begreep ook al zei ik niets. Jij bent de eerste die mij een goed humeur gaf toen ik er doorheen zat en jij zal ook de eerste zijn die van mij alles zal weten.
Je moet weten dat ik er ook altijd voor jou zal zijn en dat ik altijd voor je klaar zal staan ook al is het probleem nog zo stom of nog zo makkelijk. Want daar zijn beste vriendinnen voor! Die doen alles voor elkaar wat het ook is!
Jij bent mijn zusje dat ik nooit gehad heb en ik zal ook altijd mijn best doen om de grote zus voor jou te zijn!

PS: Dat hartjeskettinkje heb je ook niet zomaar gehad!



Helena

Ja, jij als tweede. Ik hoop dat het niet erg is. Als het zou kunnen had ik je samen met Julia op de eerste plek gezet. Hoewel ik je niet zo lang ken ben ik toch heel erg van jou gaan houden. Liefde op het eerste gezicht noemen ze dat. Ooit hoop ik dat mijn ouders het zullen begrijpen en dat ik je gewoon heel vaak kan zien!
Ik weet niet wat ik anders nog kan zeggen, want alles wat ik heb willen zeggen heb ik jou al verteld.
Er staan duizenden sterren aan de hemel, maar geen een daarvan zo mooi als jij, weet je nog?
Als er ooit iets is wat je dwars zit kun je mij dat vertellen!
Ik houd van jou!



Raoul

Dankje dat je mij altijd laat praten als er iets dwars zit! Samen met de twee personen hierboven ben jij de enige die mij ooit heeft zien huilen en dat zegt een heleboel. Mensen die mij ooit zien huilen betekenen echt heel veel voor mij, want zij weten dat ik voor hun mijn masker heb laten vallen!
Ik hoop dat je nog veel tijd samen hebt met je vriendje!



Timon

Ja, jou kan ik niet vergeten. Iedereen is bang van jou op school, maar stiekem ben je een grote knuffelbeer en een erg goede vriend! Dankje dat je er voor mij bent!
Oh; kerstgala wordt zeker cool!



Eliza

Hoewel er na onze 8 jaar vriendschap abrupt een einde kwam wil ik toch dat je weet dat je die tijd een goede vriendin voor mij bent geweest. Vooral die playbackwedstrijd zal ik nooit vergeten! 1e Plek!


Mensen uit de brugklas

Ik HAAT jullie! En toch... bedankt! Zonder jullie had ik de mensen waar ik nu mee omga nooit gekend! Jullie hebben mij kapot gemaakt, langzaam gebroken, maar nu ben ik sterker door wat jullie mij gedaan hebben! Dus bedankt en see you in hell!


Mijn familie

Eh hoi? Hopelijk komen jullie er ooit achter dat ik bi ben, want ik ga het zelf niet zeggen. Niet direct in ieder geval dus ergens hoop ik heel erg dat jullie dit lezen, maar dat denk ik toch niet.


K.

Jij hebt mijn leven verwoest, mijn hart gebroken en het daarna weggegooid als oud vuil. Ik geloofde je toen je zei dat je van mij hield en ik geloofde je toen je zei dat we alles samen zouden doen. Nu zie ik dat het allemaal gelogen was en dat jij er nooit voor mij was toen ik het nodig had. Ik moest er altijd maar voor jou zijn. Jij bent de grootste hoer die ik ooit gekend heb en ja, dat ben je dus ook echt, want dat heb je me zelf verteld. Hopelijk vonden die jongens het lekker.


Mensjes waar ik bij sta op school

Jullie rocken!


Mijzelf

Moet niet vergeten Julia en Timon morgen een knuffel te geven!
Oh, en moet geen 'steiltanghoeren' zeggen in Julia haar buurt; is niet goed.
Amen.



Edit:

Naomi

Vrijdag, zaterdag en zondag waren té cool! Mijn ogen zin nu wel een beetje vierkant, maar dat maakt niet uit! Orde aan slaap tekort + een uur buiten lopen op 10 cm hoge plateaulaarzen!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 nov 2009 - 20:53:
Kayley

Je weet zelf ook best dat je goed schrijft. Je bent alleen bang dat je ego overkomt. Maar echt, je schrijft goed. En weet je, als het kon, had ik dit echt verstuurd.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2009 - 20:59:
Kayley

Je weet zelf ook best dat je goed schrijft. Je bent alleen bang dat je ego overkomt. Maar echt, je schrijft goed. En weet je, als het kon, had ik dit echt verstuurd.


Tessa, ik weet zelf ook best dat ik NIET kan schrijven. Ik kan je minstens 3 mensjes van deze website geven die beter schrijven! En ik heb al een te groot ego. Dus ^^

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 nov 2009 - 21:00:
Dat mensen béter schrijven maakt nog niet dat jij slecht schrijft.
Dat mensen kní¡pper zijn, maakt nog niet lelijk.
Dat mensen lí¡nger zijn, maakt nog niet kort.

Moet ik doorgaan?

<3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 nov 2009 - 21:01:
(...)

Tessa, ik weet zelf ook best dat ik NIET kan schrijven. Ik kan je minstens 3 mensjes van deze website geven die beter schrijven! En ik heb al een te groot ego. Dus ^^

*onderbreekt*
Dat zij misschien beter schrijven, neemt niet weg dat jij óók goed schrijft Kay

Edit: Wat Tessa zegt dus.

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 1 nov 2009 - 21:07:
Al de mensjes op fanfic die ik ken

Dankjullie dat jullie zo aardig zijn en dat jullie zulke goede verhalen schrijven! Zonder deze verhalen zou ik ook nooit zijn begonnen met schrijven en nu weet ik dat schrijven voor mij een middel is om dingen ook van me af te schrijven!
Dankjullie dat jullie mij hiertoe hebben aangezet!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 nov 2009 - 21:07:
Hehe x']

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 1 nov 2009 - 22:33:
God, zo'n brieven schrijven lucht eigenlijk wel hard op.


CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 nov 2009 - 23:02:
Mama;
Ik weet dat je in mijn netlog neust achter mijn rug.
En doen alsof je niet weet dat ik ook op meisjes val, maakt me niet hetero.

Je dochter.

NaOmIiix3
NaOmIiix3

NaOmIiix3 is offline

[6]
NaOmIiix3 zei op 1 nov 2009 - 23:07:
Elisa

dit weekend was echt geweldig! Dat was heel kort en bondig gezegd. Deze dagen zal ik echt nooit meer vergeten. En dan meen ik ook echt nooit. Nooit zal ik deze fantastische dagen vergeten.<3
Maar weet dat ik er altijd voor je ben. Ook al woon ik zo ver, je kunt me altijd wakker sms'en als er niemand berijkbaar is. Ik ben er voor je, als je dat maar weet. Je hebt me dit weekend goed geholpen met mijn gedachten te verzetten en dat betekend heel veel voor me. Ik kan altijd bij jou terecht als er iets is. Ik voel mij altijd erg opgelucht als ik alles aan je vertel. Je kunt mij zelfs terug laten lachen in moeilijke momenten, wat echt niemand lukt in zo een moment. En ik kan je er niet genoeg voor bedanken. Het enigste wat ik kan doen is er voor je zijn... ik hoop dat ik je daar ook al me kan bedanken. Echt bedankt meid, zonder jou zou ik het echt niet redden. Dankzij jou weet ik bij wie ik terecht kan en wie mijn echte vrienden zijn.
*huuuuggg*

xxx<3ly


Jamila

schaaat!
Jou moet ik ook even bedanken. Voor de geweldige vakantie samen, voor het fantastische concert dat we toen hebben meegemaakt. Echt die dagen vergeet ik nooit van mijn leven niet. En ook nog bedankt voor de zilveren-badeend-spaarpot, maar dat had ik je denk ik al verteld...
En ook natuurlijk bedankt dat ik ook bij jou terecht kon. Je had me toen er door geholpen samen met Elisa in de moeilijkste tijden. Je weet wel een maand of iets geleden...
Maar goed, en zelfs nu op dit moment heb je mij geholpen.
Je geeft mij soms erge obsessies door wat soms tot een fataal einde lijd. Ja, je weet wat ik bedoel! *denk maar aan mijn TR-OBSESSION*
duidelijk genoeg denk ik?
Echt bedankt voor alles

xxx
LL4L<333


Sarah = twin sis

hey sarah!
We hebben wat moeilijke tijden achter de rug samen. We begonnen samen aan onze TH-obsession en kijk nu. We zijn de beste vriendinnen. Dat na 3 jaar. Zo kun je zien dat de tijd snel gaat. Ik ken je al 3 jaartjes en we hebben de geweldigste tijden gehad. Dat weet je zelf denk ik ook. Met al de lachbuien. En voor al die keren dat we de slappe lach hadden. Niet te doen...
Maar we hebben het overleefd! We zitten hier nog steeds zij aan zij. Alhoewel ik begin te voelen dat we stilletjes aan van elkaars zij beginnen weg te glippen. Ik wil niet dat dí t gebeurd. Maar alleen tijd zal laten zien wat ons toekomst brengt. Ik vraag het je echt vriendelijk, laat het ons nie gebeuren dat we uitelkaar groeien. Ik heb hier in de buurt nog iemand nodig. Ik ben al te veel mensen kwijt geraakt. En ik wil niet dat het bij ons gebeurd. Please laat het niet gebeuren.
Ik zal je altijd als een zus voor mij zien.

Xxx<33



axel

hey...
ik mis je. Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik aan je denk. Ik kan echt niet zonder je. Maar ik denk dat ik moet. 4 jaar lang kennen wij elkaar. En nu is het voorbij. Ik kan het niet vaak genoeg blijven herhalen, maar ik mis je echt. Ik mis het hoe je mij troost. Ook al zeg je dan niets. Je neemt mij in je armen en dat was toen al genoeg. Nu dat ik lijd is er niemand die mij die troost kan geven. Ik voel mij weer onbegrepen. Ik ben de enigste beste vriend kwijt die echt alles van mij wist, die mij begreep, die wist waar ik van droomde. Jij was degene die alles van mijn droom af wist. Jij was degene die mij heel maakte. Nu voel ik dat iets weg is. En ik ben bang dat ik zo door het leven moet gaan.
Ik zeg sorry voor wat ik deed. Ook al neem je geen genoeg met een sorry. En zeker niet van mij. Ik heb altijd van je gehouden. Je was, en bent nog steeds, in mijn hart. Je bent als een broer voor mij.
Hoeveel pijn ik nu ook voel, ik kan je niet los laten. Ook al heb jij dat al lang bij mij gedaan. Ik heb zo een schuldgevoel. En die zal nooit weg gaan als je zelfs niet naar mij kijkt. Het doet me zelfs pijn dat je nog niet eens 1 blik aan mij geeft. Maar ik begrijp het.
Het spijt me...

</3





André

hey!
Ook al kun je dit niet lezen en versta je de taal voor de helft. Ik wil je toch een paar dingen duidelijk maken. Jij zit in mijn gedachten 24/7 en ik kan er echt niets aan doen. De meeste zeggen dat ik je gewoon moet vergeten. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan je niet vergeten. Dat gaat niet. En ik wil je gewoon niet vergeten. Dat zou gewoon niet goed voelen. Met jou praten voelt zo goed. Ik zou het niet aan kunnen om niet met je te praten en je te negeren. Dat zou ik echt nooit kunnen. Je laat me altijd weten dat je er voor mij bent en dat doet mij jou vertrouwen. En je moet best veel doen om mijn vertrouwen te winnen. En dat weten de mensen hier boven maar al te goed.
En toch lukte het jou om mijn vertrouwen te winnen. Je betekend heel veel voor mij. Ik weet niet of je dat beseft. Je zit in mijn hart en je kan er niet meer uit. Ik wil nog 1 ding zeggen, en ik hoop dat het je niet afschrikt. (ik denk niet dat je dit ooit gaat lezen, maar wie weet wat er gebeurd en ik stuur de link naar de verkeerde persoon...)
Ich liebe dich<3

xx

aan de mensen van mijn school (buiten de goede)+ de leerkrachten (buiten de metalhead)

ik heb zo de pest aan jullie! En maar achter mijn rug mij voor emo zitten uit te schelden. En maar zeggen achter mijn rug dat ik nergens bij hoor. Wel ik moet zeggen (met veel tegenzin) dank je. Zonder jullie wist ik niet wie ik echt was en was ik nu waarschijnlijk in een barbie veranderd. Het kan mij echt niet meer schelen of jullie mij nu voor emo of wie weet wat uit maken. Ik ben tenminste geen meelopers en heb een eigen stijl. Ik zie er tenminste anders uit en niet hetzelfde. Net zoals ik zeg ja! Jullie zijn allemaal hetzelfde! Van kleding tot gedrag. Nu weet ik gewoon zeker dat ik met deze stijl een kapster wil worden. Als ik het echt ga maken later, kom ik het er persoonlijk bij jullie in wrijven!
Doei!


Tokio Hotel
hallo!
Ik wil jullie zo hard bedanken. Dankzij jullie heb ik mijn echte stijl stilaan gevonden. Jullie hebben we geholpen met jullie muziek in de moeilijke tijden. De liedjes kalmeren me. Ze helpen mij rustig te worden als ik doorflip. Naar jullie toe komen was mijn eerste concert. Ik had de tijd van mijn leven. En binnenkort zie ik jullie weer. Deze keer doe ik er alles voor om vanvoor te komen. Al moet ik er een moord voor plegen. Ik laat de fransen mij deze keer niet in de weg staan. Ik zal hun zeker waarschuwen op het begin zodat ze mij met rust laten. Dan kan iedereen genieten van een goed en vredig concert. Dat is wat iedereen wilt. En ik ook.
Dank je nog eens. Dankzij jullie had ik nooit de vriende leren kennen die ik nu heb.
Dank je dat jullie er waren zonder dat jullie het zelf door hadden.

<33


Cinema Bizarre
hi!
jullie laten mij echt voelen dat het niet uit maakt hoe je er uit ziet. Dat we allemaal mensen zijn. Alleen willen sommigen (lees de mensen in school buiten de goede en de leerkrachten buiten de goeden) dat niet inzien. Wij zijn mensen van vlees en bloed. Dat beseffen ze gewoon niet. Ze vinden het leuk om mij te kwetsen. Maar ik ben tenminste mezelf. Ik heb geen masker op zoals zij hebben. Ik ben anders. En jullie laten mij er trots op zijn. Ik ben nog nooit trotser geweest om mezelf te zijn dan nu op dit moment. Ik wil jullie hier echt voor bedanken. Jullie laten mij inzien dat gek doen mag. Alles is beter dan normaal. Normaal zoals die achteloze mensen die mij niet kunnen hebben om mijn stijl. Maar weet je, het kan mij niet meer schelen wat ze denken. Ook al doet het soms nog pijn wat ze zeggen. Dat is normaal dat het pijn doet. Maar je hoort trots te zijn om anders te zijn. En dat ben ik. Jullie hebben mij dat echt laten inzien. 'call it strange, this is the way we are, Far beyond your dreams, Break your chains Open your mind for more, See what it's like to be The way we are The way we are'
dat is het liedje dat het beste bij mij past, bij ons. Ik voel me verbonden met jullie gewoon door dat lied. En dat zal zo blijven

<33


Paramore
hey!
Whoa! Al zo een 4 jaartjes fan van jullie! De tijd vliegt zeg. Hayley, ik bewonder je zo erg. Je bent echt een voorbeeld voor me van vrouwelijk talent. Ik kijk echt naar je op. Je bent net zoals mij in gedrag. Tot de kleinste puntjes. Je bent echt het vrouwelijk voorbeeld dat mijn droom levend houd. Ik hoop dat ooit, op een dag, ik ook zo word als jou. Huppelend over het podium. Springend en zingend. Het publiek voor je die de tijd van zijn leven heeft. Je stem die door de boxen uit knalt. De teksten die het publiek vanbuiten weet mee te zingen. Het moet echt zo geweldig zijn.
Emergency, alles wat met de tekst word verteld is waar. No-one cares to talk about it. Dat lied betekend zo veel voor me. Het is gewoon de waarheid.
Taylor ik vind echt dat je cool bent. Je speelt zo goed gitaar. Je geeft net zo droge comentaar als ik. Je leeft je uit en bent blij met wat je doet in je leven. Je bent echt een levens genieter. Net zoals de rest van de band.
Jeremy speel verder zoals je altijd speelt. Je bent echt goed en dat is de waarheid! De waarheid moet gezegd worden. Blijf mensen aan het lachen maken zoals ja altijd al doet. Daar ben je erg goed in.
Zac boy! Ik hou er van hoe jij je uitleeft op de drum. Je kunt zien dat je alles er vanaf gooit met het spelen. Hoe zwaar het ook is je vind het fijn om te doen. Je weet mensen te laten lachen en hun helemaal versteld laten staan. Dat vind ik echt super aan je.
Joshua! Sorry, moest er uit. Wou ik altijd al doen =D. Back to the point. Blijf zo verder spelen en met je hoofd headbange! Je doet het geweldig goed en dankzij jou en Taylor krijg ik de moed om mijn gitaar altijd in mijn handen te pakken. Dankzij jullie ga ik er gewoon echt voor om een hele goede gitariste te worden. Ik hoop dat ik ooit zo goed word als jullie.


<3333


The Rasmus
heey!
6 mooie jaren al! Dat is best lang hoor. En weet je, ik ken jullie dankzij mijn moeder! Ja, ik weet het. Ik heb een coole mam... =D
anyway, ik wil jullie vertellen hoeveel de teksten voor me betekennen. Het zijn 6 mooie jaren geweest al. En ik hoop dat er nog veel bij komen. Want ik blijf echt wel fan van jullie! Ik weet niet zo veel te zeggen. Maar ik heb zo veel te vertellen. Ook al zal ik jullie nooit ontmoeten. Ik blijf toch hopen dat het ooit gebeurd. Ik wil jullie vertellen wat jullie voor mij betekennen. Ik kan het niet beschrijven. Ik kan het niet uitdrukken met woorden. Maar eens dat ik je muziek hoor, komen de woorden er zo uit. Dan weet ik gewoon zeker dat ik het jullie weet te vertellen.
Lauri, je stem is zo... whoa! Je stem is echt verslavend en ik weet een paar mensen die er van kunnen meespreken. Je bent echt mijn mannelijk voorbeeld van zang. Je kan echt zo goed zingen. Ju kunt me erg opgewekt maken als ik je stem hoor in een dag. Ik hoop dat ik je ooit ontmoet. Of dat ik samen met jou achter een opname microfoon sta. Samen met jou een duet zingen is echt een droom voor mij.
Pauli! De dag van het concert toen je het rock-teken naar mij deed... dat was het mooiste moment van mijn leven. Ik hoop dat ik je ooit ontmoet. Ik wil samen met jou wat gitaar spelen. Zij aan zij. Op een podium. Ik hoop dat het ooit gebeurd.
Eero! Echt geweldige dansmoves heb jij zeg. Ik meen het echt serieus! Maar goed, blijf zo rocken op je bas. Daar ben je namelijk goed in. Hopenlijk, ooit op een dag, dat je me wat tips kunt geven voor op de bas.
Aki, foei! Zomaar iemand uitlachen op het podium! =X niet erg aardig niet? *engel gezicht*
en echt geweldig hoe je drumt. Ik leef me zo fel in, in een liedje als ik je hoor drummen. Ik begin dan zelf met mijn voet op de grond te tikken. Ooit hoop ik jullie echt allemaal te ontmoeten.
Tot die tijd zal ik in stilte blijven wachten op jullie...

<333


Green Day
wheeei!
Ik ken jullie al heel mijn leven! 15 jaar! Dat is best lang weet je... en weer ken ik een band dankzij mijn lieve moeder. Ik ben haar zo dankbaar dat ze van deze muziek altijd opzette. Ik ben opgegroeid met Green Day. Dankzij jullie kwam ik op het idee om een instrument te bespelen. En kijk nu! Ik ben piano op mezelf aan het leren, ik ben gitaar op mezelf aan het leren en ik ben bas op mezelf aan het leren. Binnenkort wil ik graag ook drum er bij doen. En ik weet als ik dit allemaal vol hou, dat ik ooit ergens geraak. Net zoals jullie. Ik wil eens met jullie op hetzelfde podium staan. Binnen een paar jaar, als ik goed genoeg ben met mijn gitaar, bas en gitaar, wil ik graag eens een paar liedjes samen met jullie spelen. Ik wil naast jullie staan en er echt voor gaan. Ik word een heel ander persoon als ik naar jullie luister. Dat kunnen de meeste mensen merken. En ik vind het goed zo. Ik hoop echt dat het ooit gebeurd dat ik naast jullie mag staan. Het zou mij een eer zijn. Ik ben al zo lang fan van jullie. Ik ben met jullie opgegroeid. En ik vind het geweldig dat jullie nu terug zijn met een nieuw album. Ik hou serieus van dat album.
Net zoals ik van jullie hou

<333




aan alle bands die muziek maken


bedankt jullie allemaal! Bring me the horizon, bedankt dat je mij mijn eerste wall of death hebt gegeven! Echt ik had de tijd van mijn leven! Jullie teksten betekennen zo veel voor mij. Meer dan ik zelf besef eigenlijk. De tranen beginnen al te lopen bij het lied 'suicide season'. Dat is echt mijn favoriet.
Escape the fate, dank je dat ik mijn eerste moshpit heb meegemaakt! Dat festival werd gewoon beter door dit concert wat jullie gaven. Ik hoop dat jullie snel terug komen.
You me at six, dank je dat jullie zo goed waren bij groezrock! Echt grappig toen jullie zo een 'wtf?!' blik gaven toen mijn vriendin ineens keihard schreeuwde. Dat moment zal ik nooit meer vergeten.
Bullet for my valentin, dank je dat ik echt een geweldige avond had. Ik heb toen echt genoten van jullie muziek. Het was een geweldige avond en een geweldige afsluiter voor een festival. Ik zat spijtig genoeg aan de kant, maar als ik tussen het publiek zat, had ik zeker meegedaan met de grote moshpit en de wall of death.
Killerpilze! Dank je dat ik mijn beste tweede concert ooit had! Spijtig genoeg moesten die fransen mij half vermoorden. Maar ik zal zeker komen opdagen bij jullie volgend concert in België. Dan laat ik mij zeker niet meer over mijn kop lopen door die fransen!
Miyavi!<3 dank je voor de zin die je me geeft op gitaar te spelen. Ik hoop echt dat ik zo goed word als jou. Dat we dan eens echt een guitar battle kunnen doen. Dat is echt mijn droom. Ik hoop dat dat echt gebeurd.
En alle andere bands, dank je! Dank je dat jullie mij helpen met jullie teksten. Jullie zijn er vaak voor mij en jullie hebben het zelf gewoon niet door.
Maar ik hoop, dat jullie zo blijven doorgaan met muziek maken

<333

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 nov 2009 - 23:19:
Olivier;
Weet je nog, dat witte shirt dat je drie jaar geleden 'kwijtraakte' aan zee?
Het is nog steeds mijn favoriete pyjama.
Ook al ruikt het al lang niet meer naar jou.

Ja, ik schaam me hier best om. But then again, we hebben zo elk onze dingen, niet? Ik jouw shirt, jij mijn hart.
Ik wou alleen dat ik iets van jou kon stelen dat je even erg zou missen, en dat evenveel pijn doet. Jammer dat je geen hart hebt.

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 2 nov 2009 - 16:20:
@Naomi

YOU MISSPELLED MY FRIGGIN' NAME!! XD
Deus x]

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 2 nov 2009 - 17:18:
Michael Jackson
Moest je dood gaan om de wereld te laten zien dat je de waarheid sprak? Is de wereld zo diep gezonken?
Je liedjes inspireerde mensen, lieten ze denken. Het kwam regelrecht uit je hart. Zou hetzelfde harte zulke vreselijke dingen toelaten als wat men en media zei?
Ik heb het nooit geloofd. Telkens probeerde ik je te verdedigen tegen de mensen die je voor alles uitmaakte. Zei ik dat het niet waar was, dat je een geweldig iemand was, maar niemand geloofde..
En nu? Nu ben je er niet meer. Jij verdwijnt onder de grond, de waarheid drijft boven water. Mensen die je als uitschot behandelde, behandelen je nu als God. Ze kunnen alleen maar goed praten en hun slechte woorden vergeten. Ik kan het nooit vergeten. Ik zal even kwaad blijven. Het is oneerlijk. En noem het niet dat is het leven, want hij had geen leven. Hij heeft altijd geprobeerd om iedereen te entertainen, maar werd nooit echt gerespecteerd. Nu wel. Volgens mij heb je nog nooit zo erg in de spots gestaan als nu. Je entertained zelfs mensen wanneer je er niet meer bent. Niemand die dat kan nadoen. Niemand die jou kan nadoen.

You will and always be The King

VAMPSEY
VAMPSEY

VAMPSEY is offline

[70]
VAMPSEY zei op 2 nov 2009 - 17:53:
P.
Verdomme seg! Zelf te lui om iets te doen? Ik zat HIER en jij zat er mss vijf meter vandaan? Ik bedoel maar, je gaat er niet dood van om iets zelf te doen ofzo.

Andere deel van de klas.
Wtf vinden jullie toch zo gaaf aan haar? Ze is stom. Ze stookt tussen iedereen, heeft altijd ruzie met iedereen, maar neemt heel de klas mee op haar sleeptouw zodat iedereen bang van haar wordt. Fuck you seg. Laatst zei ik haar dat als je ruzie hebt met iemand, je het zelf maar moet oplossen. Als je stoer genoeg bent om ruzie te maken, moet je ook stoer genoeg zijn om het zelf op te lossen. Verdomme, wa vu zever is da na?

R.
Fuck you kerel. Wa is da me u? Kunt gij echt niet normaal doen ofzo? Ik word echt GEK van u. Opvallen en mijn woord pikken om dan kei 'cool' te doen in de klas, maakt u echt niet stoer hoor. Hoeveel keer nog? Tegen mij hoef je niet te praten, ik negeer u toch. Ik ga toch niet antwoorden zoals de rest van de klas die het keigaaf vinden dat je precies bij í²ns zit. Op onze vorige school dierf ge nie naar dees richting te komen, bang om gepest te worden, maar omdat uw nichten nu bij op school zitten durft ge't ineens wel? Oh ja jong, echt, ik begrijp u meteen ._. En kerel, eerst zijt ge hetero omdat niemand mag weten dat ge op jongens valt, en dan geeft ge het toe, geen problemen mee. En dan opeens, op een dag beslist ge dat ge op jongens én meisjes valt en gaat ge't vol trots vertellen in de klas? Serieus. Doe normaal. Op één dag verandert dat niet zeh.

Mama.
Ik hou enorm veel van u.

Re.
Gij schaamt u eigen voor 'óns' omdat wij belachelijk en kinderachtig doen? Wij wéten het als we kinderachtig doe, en wij kunnen daarmee lachen. Gij weet het niet van uw eigen, dus 'k zou zegge: legt uw hand op uw hoofd en kijkt eens in de spiegel wie d'r onder staat :'.

Ro
Meiske, wat is dat met u? Nu Rh. weer terug op school is kunt ge lachen en zeveren, maar als ze weg was zat ge heel de tijd depressief te doen op uwe stoel. Ja jong - wat is da toch?
En wat is dat met Re.? Zij zei tegen mij dat het uw fout was omdat gij haar aan't uitlachen waart samen met Rh. terwijl een normale vriendin op dat moment voor haar was opgekomen. En dan gaat ge zeggen dat ge niet weet waarom ze vies is op u? Tha - kind, met alle Chinezen maar toch niet met mij!

Rh.
Ja, welkom terug in de klas. Heel mijn dag was verpest.
Mevrouw denk dat ze stoer is - had gij effkes pech dat'k toen met Re. ben gaan praten tijdens de speeltijd omdat'k niet naar buiten ging toen mijn haar nog nat was! Ik weet het allemaal, en ik denk dat gij het ook wel weet dat ik het weet. Is het daarom dat ge opeens niks meer zegt over Re. tegen mij? (:

R.
Ja, gij terug. Stopt nu toch is met da gezever over dat E. te diep zat! Ik krijg het daar echt van op mijn zenuwen hé! Allemaal achter hare rug bezig, maar op haar netlog foto's wel zitten slijmen dat ze mooie foto's heeft? Oh, kind, stikt erin.

E.
Alstublieft, praat wat in de klas. De leerkrachten maken zich ook zorgen hoor - zelfs nu ge afwezig zijt. Ik hoop dat ge wat meer praat als ge terug komt. Volgens mij zijt ge wel een toffe hoor (:

J.
Stopt in godsnaam over dat zelfmoordgedoe. Ik word er zot van! 't Klinkt mss enorm grof, maarbon. Als ge toch zo graag dood wilt, doeget dan goed en stopt erover! Twee jaar uw gekreft horen, horen hoe gij uweigen zeer doet.. Sorry, ge zijt een toffe vriendin, maar daar moet ge niet mee bij mij zijn. Ge weet hoe ik erover denk. En ge zit er zelf ook mee in uw hoofd, wrm zit ge dan zo te roddele achter E. haar rug samen met R.?

Mama.
't Was enorm lekker, zo lekker dat ik er buikpijn van gekregen heb.

Macaroni van mama.
Waarom moet gij mij atlijd buikpijn bezorgen als ik één bord eet? Serieus. Da's niet grappig.

I & S.
Waarom late gulle ulle doen door R.?
I., ge zijt het zo beu dat hij over uw haar bezig zit, maar ge lacht er wel altijd mee. Ook als het u wa te ver zat, zijt ge kwaad en 't is terug goed en hij begint er terug over, en ge lacht er terug mee. Bij mij zou't gene waar zijn. Een lap rond z'n oren zou'm hebben gekregen!

S.
Ohgod. Dankuwel! Danku, danku, danku! (: <3
En mijn haar was goed. Ookal vond ik het niet zo tof dat er krullekes in zaten. 't moest van mevrouw! Ge hebt dat goed gedaan. Moest ge wat ouder zijn, en kapper zijn, zijt dan maar zeker dat gij mijne kapper zou zijn!

Mvr. VRO
Dude. Ge geeft mij al van vorig jaar les en nu pas ontdekt ge die tattoo in mijn nek? Mens toch ^^
En waarom hebt gij mij een vijf gegeven? Alle toetsen waarvan we de punten hebben gezien, waren kei goed! Een zeven en een tien, op mijn taak van die collage een tien.. En dan een vijf? Wat is er in godsnaam aan de hand? ._.

St.
Ik wist het gewoon.
Geen homo, just niks! Ge had het gewoon moeten zeggen, ge lag toch al supergoed in de groep! Plus, wij gingen u daar echt niet scheef voor gaan bezien hoor.

Ilke.
Liefke <3,
waarom - in Godsnaam, waarom! - woont gij toch in Limburg? 't zou zoveel toffer zijn moest ge hier wonen :'. Ik hoop echt dat'k u eens kan ontmoeten. Ik zou er echt alles voor doen. Ge maakt mij altijd vrolijk en hyper. En ge kunt enorm goed schrijven. Waarom maakt gij eens geen fanfic aan en laat ge de mensen hier meegenieten van uw [onbeschrijfbaar] mooie verhalen? (=
Ge weet nog niet half hoeveel ik van u houd.
Dankuwel dat ge er altijd zijt voor mij - zelfs als ik zeur om niks.
Ik hou van u, SuperIlke. Voor altijd en nog veel langer.
-Seg, 't wordt een hoogtijd dat ons Liesbeth verder gaat schrijven hé? ;D-

Liesbeth
Liess <3,
dankuwel dat ge mijn msn hebt gevraagd toen aan Sarah.
Eigenlijk, heel stiekem, vond ik dat best wel raar :'. Gij begon daar zo ineens tegen mij van "Lindseeey!" En ik even hyper terug - ookal wist ik niet of ik u kende of niet - "Liesbeeeeth!" Ghah. Mooie tijden ;'D.
Ik hou van uw humor, en uw gekkigheid. Ik hou echt enorm veel van u ;D.
Ik zou zo enorm lang kunnen voort gaan, maar ik denk dat mijn arm een beetje tegen zou wringen. Dus ik ga het hier bij laten;
ik hou enorm veel van u. Vergeet dat nooit. Ik zal er altijd zijn voor u. Ook nooit vergeten hé!
Mijn slakmadam voor altijd.

Sarah.
Dankuwel voor uw prachtige verhalen! Dankuwel dat gij dat verhaal op die site zette. Dankuwel dat gij Liesbeth mijn msn hebt gegeven. Dankuwel voor die toffe momenten :'. Ik ben u zo dankbaar. Voor alles.

Jana.
Schatteke <3,
dankuwel voor die mooie jaren. 't Was altijd enorm fijn met u. Ik hoop dat er nog enorm veel jaren gaan bij komen, want ik zou echt niet weten wat zonder u te doen.
Ik hou van u.

Jana.
Toch vind ik dat ge u zo niet moogt laten doen door uw vriendinnen. Ge weet hoe ik erover denk. Ge betekent enorm veel voor mij, 't is dan ook altijd enorm irritant als ge u weer eens rot voelt door die mensen. Ik wou dat ik er altijd zo goed voor u kon zijn, als gij d'r altijd zijt voor mij. Ik wou dat ge wat dichter woonde, dan zou ik u wel kunnen troosten.
I love you.

BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 2 nov 2009 - 22:02:
Naomi:

Het is grappig om eens terug te kijken naar hoe het eerst was. We kennen elkaar via een spel op een forum x]. Wie had gedacht dat ik daar een van mijn beste vrienden zal ontmoeten? Ik ben er echt zo blij mee.
De eerste keer dat ik je zag kan ik me nog herinneren. Twee verlegen meisjes die naarmate de avond kwam, steeds drukker werden. En de tweede keer dat ik je zag begon het al vrolijk en druk.
Het concert en de weken bij jou zal ik ook van mijn leven lang nooit vergeten <3
Het waren geweldige dagen, en ik weet dat ze er gewoon weer aan zullen komen.
Al duurt het een tijd, we hebben altijd iets om naar uit te kijken. Ik heb nu al gewoon zo veel zin in de volgende keer dat ik je zie! Ookal duurt het zo lang. Ik weet gewoon zeker dat het weer geweldig gaat worden met onze rare fantasie, onze rare humor, met vuur spelen, 's nachts buiten zitten en wakker zijn, en overdag slapen, het schrijven van dingen die ook totaal nergens over gaan, als een gek door de stad heen lopen met een paraplu vol Destine geschreven terwijl de zon schijnt, en al die andere dingen die ik nu niet heb genoemd =). Ik zal wachten tot de dag dat ik je weer zie =)

LL4L ^^ <3

xxx <3 [Ich bin da, wenn du willst <3 ]


Elisa & Julia:

Ik ken jullie nog niet lang, maar jullie zijn echt geweldige vriendinnen van mij geworden <3
Ik hoop dat er nog vele leuke dagen aan zullen komen, en dat we elkaar eens wat vaker kunnen zien!

xxx <3


Sarah

Jou heb ik leren kennen door Naomi, en daar ben ik heel blij mee. We praten bijna elke dag met elkaar, ookal wonen we zover weg van elkaar. Wat ben ik blij met MSN, zeg!
Met jou kan ik altijd praten. Je bent er voor mij als ik je nodig heb. Dankje!
Weet dat ik er voor jou ben!

xxx <3

L.

Je zei dat je mijn beste vriendin was, maar toen ik vertelde dat ik ging verhuizen heb je bijna niets meer van je laten horen! Ik heb het idee dat ik uit je geheugen geschreven ben, we bestaan niet meer samen op een foto of in iets anders.
Beste vrienden voor altijd, hè? Ik merk het...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12