Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 nov 2009 - 9:43:
Jelyn

It's okay (:
We snappen het <3

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 28 nov 2009 - 19:23:
R.

Waarom ben je weggelopen? T-T

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 nov 2009 - 20:56:
Fantasietopic + Hottiestopic

Bedankt voor de slappe lach en de meligheid.

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 29 nov 2009 - 1:41:
Iain

Waarom moet je nou in Schotland wonen? Ik heb het echt vet gezellig met jou x'D En je hebt een goed gevoel voor humor + je bent kjoet x]

realchick
realchick

realchick is offline

[80]
realchick zei op 18 dec 2009 - 15:04:
ouders,
waarom doen jullie
zo achterlijk en laten
jullie me niet een keer
zelf bepalen wat ik doe
jullie maken me zo alleen
maar kapot hoor -_-

TrouweLezer
TrouweLezer

TrouweLezer is offline

[96]
TrouweLezer zei op 20 dec 2009 - 0:01:
Tesz.
Het spijt me. Het spijt me dat ik er niet by was. Het spijt me dat ik er niks aan kon doen. En het spijt me dat die sukkels uit de klas stom deden.
Als ik kon kwam naar je toe. Als ik kon was ik met je meegegaan. Als ik kon had ik mezelf in jou plaats gezet, had ik de pijn kunnen lijden die jijheb gevoeld.
Maar het ergsteis, dat kan allemaal niet.
Het enigste wat ik nu nog kan is je beterschap wensen en ervoor zorgen dat ik je snel weer spreek.

Juliette
Juliette

Juliette is offline

[102]
Juliette zei op 20 dec 2009 - 12:07:
Webmaster Pro-Ana:
Jij hebt veel leed op je geweten, zo ontzettend veel. Niet alleen mijn leed, ook het leed van vele anderen. Je weet het best, maar je gaat er toch mee door, je haalt je site niet van het web. 'Fijne Feestdagen Gewenst!' staat er zelfs in koeienletters op. Ja, fijne feestdagen, die alle Pro-Ana's deels door jou verafschuwen, alleen omdat er dan vaak meer dingen worden gegeten met calorieën.
Je zorgt ervoor dat mensen afhankelijk van je site worden, dat ze niet zonder kunnen. Ze komen elke dag terug, om nieuwe tips te halen waardoor ze nog dunner worden. Of om bijvoorbeeld de brieven die zogenaamd van Ana komen te lezen. De brieven waarin ze worden gekleineerd, de brieven waarmee geprobeerd wordt hun al zo weinige zelfvertrouwen nog even te verminderen. Er staan teksten in als 'Je bent niet toegestaan om te eten', 'Je bent niet perfect, je probeert niets hard genoeg', 'Hoi vetzak!' en 'Laat me je botten zien, dan ben ik trots op je'. Vind je dat normaal? Ja, op de eerste pagina heb je gezegd dat je niet aansprakelijk bent, dat het niet jouw schuld is. Maar, serieus, als die kutsite van jou niet had bestaan, hadden de vorige twee jaren van mijn leven er héél anders uitgezien! En mijn toekomst, daar heb je ook leuk een draai aan gegeven. Mijn zelfvertrouwen is miniem, en thanks to you, ben ik geobsedeerd door eten! Natuurlijk, het is deels mijn eigen dikke schuld, ik had niet op de site moeten kijken, maar vanaf daar is het niet meer geheel mijn schuld. Je weet de zwakke plekken van meisjes te vinden, en gebruikt ze. Eikel.

IK HAAT JE!

Juliette [ Dream ]

L.:
Sorry, het spijt me echt heel erg. Ik had onze vriendschap niet zo laten verwateren. Of laten, ik deed het expres. Je was een goede vriendin van me. Je kende me door en door. Dat is de reden waardoor ik afhaakte. Ik durfde niet meer met je om te gaan, ik was te bang dat je het door zou hebben, mijn geheim. Je had het al meerdere keren genoemd, ik durfde het risico niet meer te nemen.
Ik weet het, ik was laf en maakte de verkeerde beslissing. Ik hoop dat je het me ooit nog vergeeft.

Sorry,
Juul

Mam:
We kunnen niet zo goed met elkaar opschieten. 'Ik hou van je'. Ik zou het graag willen zeggen, maar als dit houden van is, hoef ik later geen liefde. Jij vindt dat ik te vaak chagrijnig ben, en ja, ik ben ook vaak chagrijnig. Maar dat komt bijna altijd door jou, iets wat je tegen me hebt gezegd, iets wat je deed, of omdat je zelf al chagrijnig was. Toch is het altijd mijn schuld. Het maakt niet uit wat ik doe, op een of andere manier is het gevolg van totaal iets anders mijn schuld. Is er iets stuk? Mijn naam wordt keihard door jouw schelle stem door het huis geschreeuwd. Ookal wist ik niet eens dat we dat voorwerp hadden, ik heb het wel kapotgemaakt. Yeah, sure. Misschien wordt het een keer tijd om mijn o-zo-geweldige zus of misschien de kat te gaan verdenken? Nee, ik kauw niet op jouw belangrijke werkpapieren, en ik krab ze ook niet stuk. DENK NA!

Je dochter.

Juliette
Juliette

Juliette is offline

[102]
Juliette zei op 20 dec 2009 - 12:21:
Schoolleiding:
Het stelletje eikels dat jullie zijn!
Wat denken jullie wel!
De hele dag lekker op je luie reet zitten, en dan maar even beslissen dat we de school gaan splitsen!
Ja, heel leuk!
'Echte vriendschappen vergaan heus niet'
Nou, misschien zijn al mijn vriendschappen niet echt,
Of misschien is een deel niet echt,
Maar ik wil ook niet dat die vergaan!
Voor jullie is het misschien wel leuk,
Zo'n gebouw waar alleen glas in zit, uitgezonderd de lerarenkamer,
Want dan kunnen jullie leuk alles zien.
Maar, kom op zeg!
Zelfs in de deur naar de wc's zit een enorm raam!
Hallo! Mogen we dan ook echt nergens privacy hebben!
En die kleuren dan, gewoon gedrochtelijk!
De noodtrappen met de kleuren rood, geel en oranje.
De pilaren met de blauwgroene kleur.
De lockers met de kleuren blauw en paars.
ZIJN JULLIE HELEMAAL GESTOORD GEWORDEN?!
Het is zo fucking lelijk dat je er vanzelf ziek van wordt!
Wat ook leuk is, is dat de buitenkant zwart is.
Ga eens denken! Serieus.
Grote ramen -> Warmte
Zwart -> Warmte
Ramen die niet open kunnen -> Geen koelte
We gaan nog eens doodstikken in dat kutgebouw!
Ook een leuk feit:
Drie lokalen per leerjaar
TERWIJL WE VIER VIERDEKLASSEN HEBBEN.
Je hoeft geen verstand van roosters te hebben, om te snappen dat dat niet past.
'Ja, maar er is dit jaar nog geen zesdeklas, dus dan kunnen jullie in hun lokalen'
Uitstel van executie! Volgend jaar is er wel een zesde klas!
Weetje, ik heb geen zin meer om woorden aan jullie vuil te maken.
Jullie zijn gewoon een stelletje eikels.

Hatelijke Groeten,
Een van de leerlingen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 dec 2009 - 15:10:
.

TrouweLezer
TrouweLezer

TrouweLezer is offline

[96]
TrouweLezer zei op 28 dec 2009 - 2:01:
K.
Ben je wel goed in je hoofd??
Zelfmoord is geen geintje.
Ik schrok me de pleurus toen ik van F hoorde dat je het ging proberen. En waarom? Allemaal vanwege een filmpje op youtube.
Dat R jou niet leuk vind en heeft gezegt dat je lelijk bent, dat laatste is trouwens niet waar. Want R is gewoon een klootzak.
Heb je trouwend gezien hoe dat filmpje afliep?
Hij bleek haar toch leuk te vinden, maar toen was het te laat.
Moet je nagaan wat jij allemaal wel niet gaat missen en hoeveel mensen je ermee pijn zal doen.
Please, doe zo iets nooit meer.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 30 dec 2009 - 18:26:
S.
IK BEN ECHT ZO KWAAD OP JE!
Waarom mag ik gewoon niets gaan drinken met mijn vriendinnen?
het ging allemaal zo goed de laatste tijd, en dan moet jij waar eens zo beginnen doen.
Wat verwacht je van mij?, dat ik mij laat opsluiten ? en ik een hoekje ga uithuilen?
Ik denk het niet. Ik wil ook nog iets hebben van mijn jeugd Ö.
Je bent bang; dat weet ik.
maar ik ga je niet bedriegen. Ik moest jou leren vertrouwen, en jij doet dat niet bij mij?
Godverdomme, wat zie ik jou graag.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 dec 2009 - 18:46:
NS
Plies rijd morgen!

JolienJolien
JolienJolien

JolienJolien is offline

[14]
JolienJolien zei op 2 jan 2010 - 21:48:
Papa


Ik haat u, ik kan u nie af, en ik wil u nooit meer van mijn leven zien. En toch mis ik u. Toch hoop ik dat u ooit naar mij komt en zegt dat u van mij houdt. Jammer dat dat nooit zal gebeuren. Daarvoor hebt u me te veel pijn gedaan. Klootzak.

Mama


Dankjewel voor alles! Ik hou van je, en ik meen het als ik zeg dat je de liefste, maar ook vaak de irritanste mama in de wereld bent. Maar liefde is blind, dus ik vergeef het je. Ik zou je niet willen inruilen.

Elisa


Mijn beste vriendin. God, ben ik blij dat je me aangesproken hebt in de bus. Zonder jou was ik dat kleine, stille, verlegen en eenzame meisje gebleven. Zonder jou was ik niet geworden wie ik nu ben. Ik laat je te weinig zien dat ik van je hou, but I do.

Jakob


Ergens heb je me heel veel pijn gedaan... Ik weet niet waarom. Ik hou van je, nog steeds, en ik kan het niet verkroppen dat je nu samen bent met haar. Ja, ik heb jou gedumpt - ik heb je hart gebroken, maar ik kon het gewoon niet meer. Ik dacht dat ik ging breken als ik nog langer bleef. You have my heart, en ik vrees dat ik nooit nog van iemand anders zal kunnen houden.

Dokter De Roo


Mijn grote hulp. U hielp mij van mijn depressie af, met heel veel geduld (6 lange, zware jaren om precies te zijn) Dankje!

Jolien


Wauw man, dat voelde goed!

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 2 jan 2010 - 22:09:
Liefde,

Laat me gewoon met rust!!! Je verknalt heel mijn leven, doet me meer verdriet dan iets anders!! Mijn hele 3de jaar op school is verpest door jou!! Mijn halve klas haat me, door jou!!! Tegen het meisje waar mijn zusje zovel aan te danken heeft kan ik nooit meer normaal doen, ik word uitgelachen, raar aangekeken en verloor al mijn zelfvertrouwen, door jou!! Mijn ouders kennen mij helemaal niet meer door het masker dat jij me laat dragen.
Laat me gewoon gerust, stop met mij vanbinnenuit kapot te maken, want ik weet niet of ik dit nog lang volhoud.....
Tik pas op mijn schouder wanneer het mogelijk is, en als het echt is, laat me verder gewoon gerust.

Tara, Smmy, Amy, Brenda, Romy
Jullie hebben me door zoveel heen geholpen, jullie zijn de eerste die ik echt met zekerheid en trots 'vrienden' durf noemen. Bedankt voor alles wat voor mij gedaan hebben. Ik kan echt niet meer zonder jullie!! Zonder jullie, was ik totaal iemand anders, of zelfs niemand..... Ik denk dat ik jullie precies op het juiste moment heb leren kennen, en dat dat ons lot was.

Romy
Bedankt dat je niet boos of wat dan ook bent! Ik ben blij dat je het begrijpt en me helpt. Misschien omdat je zag wat Mart met me gedaan had en me dat wilde besparen, maar de reden maakt voor mij niet uit, gewoon, bedankt!

Mijn gsm en schriftjes
Bedankt dat ik mijn frustraties en opgekropte gevoelens altijd in jullie neer kon schrijven.

Tokio Hotel
Bedankt voor de zo formidabele muziek, de songteksten zijn woorden die ik altijd zocht, maar nooit vond. Jullie zijn iets waar ik trots over durf zeggen 'Daar ben ik fan van!' en het kan me niets schelen wat iemand ervan vind, want jullie muziek is wat ik vaak nodig heb, de verhalen die ik over jullie schrijf is de ontspanning die ik nodig heb.

Alex
bedankt dat je me elk jaar opnieuw laat zien waar muziek om draait, noten zijn niet belangrijk, net zoals het ritme en ongeacht welk instrument je ook doet, het is de sfeer, de ambiance, de vriendschap en vooral het plezier dat de kick geeft.
Bedankt Alex, bedankt
zevenentwintigdecember tot dertigdecember was een SWK om nooit meer te vergeten!!!

Dat doet deugt....

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 3 jan 2010 - 0:29:
P.

ik vind je héél leuk.

K.

best friends can become strangers.
& god. jij hebt de eer om de eerste persoon te zijn die ik langer dan 1 minuut haat.
mensen, die ooit je beste vrienden waren, op hun zwakste punt is zwak.
& ik lig er niet van wakker, niet meer.
Maar als ik eraan denk, boort het me weer de grond in.
gelukkig heb ik meer mensen die achter me staan, dan mensen die de bedoeling hebben me opzettelijk te kwetsen.
ik hoop gewoon dat'k de enigste ben waartegen zo doet.
want niemand verdient zo'n slechte vriendin. (:

Elien

omdat je niet altijd actief aanwezig bent, maar ik weet dat ik altijd op je terug kan vallen. We zijn dan niet de bf's dat elkaar de diepste geheimen vertellen en uren aan de telefoon hangen. Maar ik weet dat je me altijd en overal blindelings zal steunen. Bij u schaam ik me niet om te wenen over de commentaren die ik tevaak naar mijn hoofd gesmeten krijg.
je bent geweldig (l)

Dorien & Ariadne

dorien, omdat zij is wat ik ooit hoop te worden. & omdat zij me altijd kan helpen. Wanneer ieder ander bang is zich in mijn problemen te storten (y)
ariadne, omdat ik haar geweldig vind. & omdat het nog maar 54 dagen is (l)

Al die mensen die ooit ongevraagd commentaar op mij hebben gehad

jullie hebben mij kleingekregen, proficiat. Maar dat was vroeger. Ik ben die zwakke persoon niet meer, die ik vorig jaar was. Ik weet wie ik ben én ik weet dat ik helemaal niet zo dom, lelijk of wannabe ben. Ik ben niet perfect, maar wie wel? Jullie woorden raken me nog steeds, maar oppervlakkig. Voor maximum een uur zal ik me slecht voelen. Maar als ik niet om je geef en jij mij amper kent, dan zit ik er niet langer mee in. Verwijten van een vriendin of familielid zijn zoveel pijnlijker dan van iemand die niet eens de moeite doet me te leren kennen.

Tokio Hotel

Niet alleen voor de muziek, die me doorheen een donkere periode heeft gesleurd. Maar ook waren jullie de reden dat ik weer ging schrijven. En al zien de meeste mensen fanfic als iets belachelijk, ik kan er veel in kwijt. Vroeger haalde ik zelfvertrouwen uit reacties op foto's, maar nu voel ik me zoveel gelukkiger als ik merk dat mensen écht van mijn verhaal genieten (l)
dankjewel.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14