Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 nov 2009 - 10:40:
Aardrijkskunde.
Pliees, wees niet moeilijk? Als ik een slecht cijfer haal, vermoordt mijn vader me...

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 3 nov 2009 - 20:18:
Telepathie.

Danku. Jij hebt mijn leven vrolijker gemaakt, maar ik weet dat er dagen zullen komen dat je mijn leven somber zult maken. Dat doet alles, dus ik geef jou niet de schuld. Dus alsjeblieft, haat mij nu niet, ik heb je nodig.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 nov 2009 - 17:06:
mama
Hou nu toch eens op!
Waarom blijf je maar herhalen dat we 'de luiste exemplaren van onze generatie' zijn, gewoon omdat we niet opruimen of de afwas doen.
Wij kunnen er niets aan doen dat jij vroeger gedrimd werd thuis, kon strijken op je 9ste en dat je gewoon alles in het huishouden deed op je 12de.
Wij kunnen er niets aan doen dat jij voor die stomme vader van mij bent gestopt met school, dat je daarom geen diploma hebt en daarom als kuisvrouw aan het werk bent.
Daar heb je zelf voor gekozen, dus loop niet te zagen en te zeuren dat je al genoeg zwijnstallen door de week ziet.
Wij zijn ook nog maar kinderen, wij hebben deze vakantie nodig om uit te rusten.
Want geloof het of niet, ook school kan mensen slopen.
Dus hou op, godverdomme, je maakt het ons alleen maar moeilijker.
Je zegt dan wel dat je al blij bent dat we huiswerk maken, maar dan ben je bijlangenaan nog niet tevreden.
Hou op, ik smeek het je.

Je oudste dochter
Nu nog wel, ten minste.

TrouweLezer
TrouweLezer

TrouweLezer is offline

[96]
TrouweLezer zei op 6 nov 2009 - 16:44:
Mama;

Ik hou van je, maar je gaat te ver. Ik ben geen 4 meer. Ik kan heus wel zelf voor mezelf zorgen. het is niet zo dat je nog steeds me luier moet verschonen of whathever. Ik kan er niet meer tegen. Ik ben inderdaad niet de dochter waar een moeder als jou van droomt. Laat dan toch wel merke dat het wel zo is.

xx Je "rare" dochter (volgens jou)

realchick
realchick

realchick is offline

[80]
realchick zei op 8 nov 2009 - 17:47:
Oude klasgenoten,
Jullie waren geweldig,niemand
vooroordelen,me altijd steunen
in de veranderingen die ik maakte,
altijd lol met jullie.Ik kon huilen,
lachen,gestoord doen en diepgaande
gesprekken houden met jullie.
Jullie waren alles voor me,mijn hou vast.
Maar toen kwam de uitspraak van de rechter
dat ik terug moest naar mijn moeder,
die dag vergeet ik nooit meer.
Ik mis jullie nog iedere dag,
nooit meer een klas zoals jullie </3

Ramon,
Wat jij allemaal hebt aangericht bij mij,
vergeet ik nooit meer,je hebt me totaal
de grond ingestampt,me voorschut gezet,
me uitgescholden,me pijn gedaan,ALLES!
Ik ben blij dat je nu eindelijk uit m'n leven bent,
ik hoef namelijk geen junks in mijn leven
die alles voor me verpesten.Dankje
dat je voorgoed weg bent.r.i.p darling.

Tokio Hotel&Cinema Bizarre,
Jullie hebben mij gemaakt hoe ik nu
ben; mezelf.
Jullie muziek heeft mij overal doorgesleept,
in alle moeilijke tijden.
Ik hou van jullie,voor altijd<3

Alinde,
Ik weet nog goed dat ik tranen
heb gehuild toen ik niet mee naar
Cinema Bizarre mocht,je hebt me
toen enorm gesteund.En toen
kwam maandag 21092009,de
avond dat ik chaggerijnig aan mn
eten zat en ineens 2 Cinema Bizarre
kaartjes onder mn neus gestopt kreeg.
Ik flipte helemaal,en heb natuurlijk
gelijk jou gebeld en wat uitgegild haha.
Toen 22092009 we belden al wat in de auto,
en toen moest ik je komen halen bij
de parkeerplaats.Damn wat was ik blij toen
ik jou zag.En toen gingen we knuffelen<3
Het concert verliep zo geweldig,we hebben
zelfs 3 keer een soort van contact gehad
met Strify,en de hand van Seb aangeraakt :]
Nu na een paar maanden hebben we meer contact
dan ooit,ik kan altijd bij je terecht en jij bij mij,
ik kan huilen met jou maar ook vooral heel veel
lachen met jou <3 Je bent echt heel speciaal voor mij,
like een internet vriendin krijg je heel vaak,
maar jij bent in deze tijd een echte beste vriendin
geworden,en dat gebeurt niet vaak dat í­k
een echte beste vriendin heb.Ik ben je echt
dankbaar voor alles meisje en we gaan nog veel
mooie dagen tegemoet met zn 2en <3333
28122009 CB PARTY<3
23022010 TOKIO HOTEL <3

Strify,
het klinkt misschien obsessed,
en het lijkt iets waar een
'normaal' meisje met 'normale'
gedachte niet mee bezig zou zijn.
Maar sinds ik jou lach zag op
alle filmpjes,tijdens het concert,
op alle foto's kreeg ik kriebels in
mijn buik,kriebels die ik nooit eerder
heb gevoeld.Ik ben niet zomaar een fan,
ik hou van je zoals je bent,want ik weet
dat achter het masker dat je draagt
een geweldig persoon schuilt.
Iedere dag mis ik je meer en meer,
gewoon om de persoon die je bent
niet Strify,maar gewoon Andreas Hudec.
Dit is alles wat ik erover kan zeggen,
want de liefde die ik voor jou voel
kan ik gewoon niet verwoorden in een
brief.Ik wacht alleen nog steeds op
de dag dat ik je eindelijk eens ontmoet,
want ik mis je zo erg iedere dag meer en meer

-geen domme reacties op dat van Strify,want
ik heb het er al moeilijk genoeg mee ja :]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 nov 2009 - 17:54:
Lagere School Klas
Jullie hebben mijn jeugd verziekt.
En nu heb ik meer echte vrienden dan jullie.

Emerald
Emerald

Emerald is offline

[29]
Emerald zei op 8 nov 2009 - 21:54:
P.
Duw me niet verder, want ik ga vallen. Zo hard dat ik niet meer kan opstaan.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 nov 2009 - 22:51:
Mijn stress
Waarom help je mij nooit --'
Ik heb overmorgen een Frans vocabulaire toets en ik moet zoveel woorden weten en ik ken er geen één, omdat ik er gewoon niet aan begin. Waarom speel jij nooit eens op zodat ik er wél eens aan werk ><
Omdat ik niet stress leer ik niet en boeit mij ook niets. Sigh.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 nov 2009 - 20:26:
Dit is een verontschuldiging aan mezelf. Omdat het nog steeds voelt alsof ik mezelf verkracht heb iedere keer dat ik "oké" zei wanneer ik eigenlijk "blijf van me af" bedoelde. Daar heb ik meer spijt van dan wat ook in mijn leven.

To myself: I'm so sorry.
To him: "I hate you" isn't strong enough.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2009 - 20:37:
Opdracht over Xanten
DANKJE, dat je eindelijk af bent.
Hoe zeer ik ook tegen je opzag, hoe blij ik ben dat ik me eroverheen heb gezet en gewoon ben begonnen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 12 nov 2009 - 16:27:
Mats
Ik vind je heel aardig, maar je moet jezelf niet zo belangrijk vinden.

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 15 nov 2009 - 21:02:
Michaël P. en Michaël D.V.
Ik haat jullie niet meer, want zelfs dat verdienen jullie niet. Jullie zijn het niet waard om over te tobben. Just remember my face, I'll be the one sending you to hell.

Moeke
Sorry dat ik niet ben wie je wil dat ik ben. Sorry dat ik mezelf probeer te zijn, sorry dat ik liever mijn slobbersweater en mijn allstars draag dan een overschatte espritt-blouse en hakken waar ik amper kan op lopen.
En sorry dat ik zo 'onhandelbaar' ben zoals je zegt. Maar ik ben niet perfect, en ik probeer me gewoon goed te voelen in mijn vel. En dat gaat niet als jij me constant afbreekt. Misschien moet je me eindelijk eens mijn eigen ding laten doen. JE MOET EENS GAAN BESEFFEN DAT IK GODVERDOMME JOU NIET BEN.
Maar weet je, ik doe mijn best om een goeie dochter te zijn. Misschien moet jij je best ook eens doen om een goede mama te zijn. Soms hé, heb ik gewoon een knuffel nodig. Ééntje maar, en je hoeft hem niet eens te menen.
Maar zelfs dat is tegenwoordig al te veel gevraagd. Is het normaal dat huilen een dagelijkse gewoonte wordt?


Vake
Ik begrijp het niet. Als ze niet thuis is praat je enkel slecht over haar en vind je dat ze me mijn gang moet laten gaan. Dan ben je de droomvader, iemand die me laat doen wat ik graag doe. Zonder haar zou je me meenemen naar Werchter, Pukkelpop, Pinkpop, Graspop en suikerrock. Zouden we samen naar Green Day gegaan zijn en had je Tickets voor Muse gekocht. Dan zou ik voor de deuren van Vorst mogen slapen op 25 Februari. Misshien zou je zelfs mee gaan. Je zegt het niet, maar ik heb je al veel betrapt dat je écht luistert als je Tokio Hotel op de radio hoort. Gelukkig dat we nog samen naar U2 gaan (ondanks het feit dat ze nu nog steeds doordramt over de fucking kostprijs van die tickets). Ik hou ervan als je mijn lieve vake bent. Mijn muziekbuddy. Ik zou alleen willen dat je dat voor de volle honderd procent bent, en niet alleen als het je uitkomt.
Als ons moeder wel thuis is, dan kies je ALTIJD haar kant. Bye muziekbuddy. Bye sweet daddy.
Dan doe ik opeens alles fout. En ik weet wel waarom je dat doet, je wilt geen ruzie maken met haar. Maar ik word élk weekend wakker door jullie geschreeuw! Het helpt niet, wat je probeert te doen. SO PLEASE DROP THE ACT. Waarom ben je zo verwarrend? Hoe weet ik wie je bent als je thuiskomt 's avonds? En ik ben geen kutwijf. Mijn naam is Jelyn.

Broer
Stop met mij altijd lastig te vallen en probeer een leven te zoeken buiten de wereld van runescape of een ander onnozel internetgame.
Ik kan dat constante gepest er echt niet meer bij hebben. Soms kan ik u zo hard haten dat ik zin krijg om uwen kop in te slaan.

Life
Fucker. STOP BUGGING ME.

Mijn klasgenoten.
Hallo, ik ben Jelyn. En ik ben ALTIJD Jelyn, niet enkel als jullie iets nodig hebben. Ik ben het ziek om de lappenpop te spelen. Elke keer als er in de klas iets gezegd wordt dat onrechtstreeks WEER eens op mij wijst naaien jullie een lapje over de wonde. 'Dat was niet de bedoeling.' Ik ben dat zinnetje zo beu als dat nieuwe liedje van K3. Ik heb ook gevoelens, het is niet omdat mijn mening over bepaalde dingen tegenstrijdig is met die van jullie of dat ik van andere dingen hou dan jullie dat ik een stuk vuil ben.
En ik ben genen 'Gothic', en het is trouwens Goth als je over een persoon praat die gothic is, maar goed. Net zoals mijn koosnaam emo (>< ) zouden jullie die culturen beter eens googelen voordat jullie met woorden waarvan jullie absoluut de betekenis niet kennen beginnen te gooien. En nog iets: THERE IS NOTHING WRONG WITH BEING EMO, SCENE, PUNK, GOTHIC OR WHATEVER.
Maar negeer me maar hoor, but one day you will remember my name. One day ALL OF YOU will regret what you've done.

Irony
Fuck off, ik heb écht genoeg van je. Ga iemand anders pesten.

S.
I'll love you forever. <3

Nadezh, Ari, Kayley en Dorien
Het spijt me verschrikkelijk dat ik niets meer volg, dat ik niet reageer op nieuwe delen en amper online ben op fanfic.nl, maar het ligt zeker niet aan jullie of aan jullie verhalen, want die zijn ALLEMAAL stuk voor stuk GEWELDIG.
Bedankt voor de vriendschap en het leesplezier. I love you guys. <3

Fien en André
Ik heb nooit een echte Oma en Opa gehad. Maar jullie zijn veel meer dan dat, jullie zijn mijn alles. Om jullie geef ik het meeste van alles en iedereen. <3
Fien, je bent een betere vriendin geweest dan wie dan ook, al zeventien jaar lang. Je hebt me gesteund in alles wat ik deed, me getroost als het nodig was en je knuffelt me als ik het vraag. Ik hou van jou. <3
André, je laat het niet altijd blijken, maar ik zie jou ook heel graag hoor. Ik wou dat ik een beetje meer tijd had om je te helpen met al je beeldhouwwerken en eischilderingen als je mij nodig hebt. Kzie je graag. <3

Bill, Tom, Gustav en Georg
Bedankt om me er bovenop te helpen, elke keer opnieuw. Jullie hebben me laten zien dat het leven meer is dan doen wat anderen je zeggen en dat het niet erg is om je eens goed te laten gaan, om welke reden dan ook. Ik was 14 - bijna 15 - toen ik Monsoon op de radio hoorde, en net op tijd om mijn pupertijd niet volledig verloren te laten gaan. Jullie hebben me geleerd dat ik mag zijn wie ik wil zijn. Bedankt voor alles, Ik hou van jullie. <3
PS: Bill, rijdt u nie dood alstublieft, be carefull. (:

Jasper
2 jaar oud en al zo veel problemen. Ik beloof je dat ik er alles aan zal doen om je leven geweldig te maken.

Ilias
Pest u broer wa minder! [puh]

Green Day
My Passion is my strength.
Thanks for reminding me. (:

Freddie Mercury
My hero. <3

Sven
Ik heb meer aan je dan je beseft. <3

Kathy
R.I.P.
Ik kende je niet echt maar dit is toch wel het minste wat ik kan doen.
Niemand zou ons mogen verlaten op zo'n jonge leeftijd. Het ga je goed.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 nov 2009 - 21:05:
Me not finds it erg, liefste Jelyn!

Nicole
Ik wil het hier toch nog even zeggen.
Bedankt voor alles, en alles is heel veel.
En je bent, misschien op een uitzondering na, de belangrijkste persoon in mijn leven.
Ik weet niet hoe ik nu zou zijn zonder jou.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 nov 2009 - 21:26:
Rette Mich

Waarom kun je jezelf niet herschrijven?

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 16 nov 2009 - 2:03:
Rette Mich

Waarom kun je jezelf niet herschrijven?


Dat zou handig zijn. O_O
Me kan nicht dormiren. -__-'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13