Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 jan 2010 - 10:17:
Klas,
rustig zijn is zeker moeilijk hé?
Jezus. Is het moeilijk om te merken dat wij de drukste klas zijn? Nouja, wij.. Meer dan de helft. Houd gewoon een keer je bék. En accepteer het verdómme dat niet iedereen hetzelfde is. Jullie vinden allemaal zo'n beetje het zelfde leuk. Ja, ik houd van andere dingen. Ja, ik draag graag zwarte nagellak. Ja, ik luister andere muziek. Ja, ik houd van een andere kledingstijl. So what. Accepteer mij gewoon zoals ik ben. Accepteer de andere mensen ook als ze iets anders mooi vinden dan jullie, en ga mensen ook niet triest uit lopen lachen als iemand een fout maakt. En rot een eind op met je stukjes gum, gooi die thuis naar mensen maar niet naar mij, danku.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 17 jan 2010 - 15:05:
poedel

kvind u geweldig hé, maar ge begint mij stillekes aan op de zenuwen te werken (:
'k ga niet blijven aandringen om af te spreken, gisteren was de laatste keer dat'k het gevraagd heb. En nu is 't aan u.
en denk nu niet dat'k weken ga zitten wachten.
Mijn leven is daar te boeiend voor
dankuwel

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 18 jan 2010 - 17:47:
Als er niemand reageert,
Als er niemand aan je denkt,
Als er niemand naar je kijkt,
Als er niemand om je geeft,
Als er niemand je ziet staan,
Als er niemand je doorziet,

Dan ben jij er,
Jij die niet leeft.
Jij die niet geeft.
Jij die niet bestaat.
Jij die uit de woorden kwam,
en nu in de dromen loopt
alsof het je thuis is.

An, kan je me vergeven dat ik dingen las die niet gelezen mochten worden

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 19 jan 2010 - 21:37:
Franse toetsblaadje

Bedankt dat je voor het eerst in het hele schooljaar eens makkelijk was!:'D

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 20 jan 2010 - 13:18:
Dorien

omdat jij het zohard verdient (a)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2010 - 13:49:
meneer Berghmans
Bedankt voor het ziek zijn en heel deze week niet naar school komen. En nog meer bedankt dat we die 6 uur studie zelf mogen vullen.

papa
Klootzak.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2010 - 13:49:
Dubbelpost

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 jan 2010 - 15:22:
Mama

Nu weet ik weer waarom ik niet graag iets aan jou laat lezen. Kijk, ik kan best tegen kritiek, en als ik iets aan jou laat lezen vrí¡í¡g ik er ook om. Maar dat betekent niet dat ik mijn tekst terug wil krijgen met een heel verhaal in de kantlijn over alles wat ik fout doe. Ik hoef absoluut niet alleen maar complimenten, ik weet best dat ik die niet verdien. Maar elke keer weer die afkeuring te zien - ligt het nou aan mij of is het écht afkeuring?
Accepteer het, ik ga niet ophouden met schrijven, alleen omdat jij liever hebt dat ik iets anders doe met mijn vrije tijd.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 24 jan 2010 - 17:40:
Moeder van Nadezhda

-kucht beleefd-
Opbouwende kritiek kan nog wel, maar u moet
Djezie steunen, want ik weet dat ze met haar hobby, die haar tijd opslokt, veel zal bereiken, als ze dat eenmaal wil. En ik weet dat ze dat wilt. Dus wilt u haar alstublieft steunen? Want ze heeft werkelijk talent. Dank u.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 jan 2010 - 17:54:
Mak

<3

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 25 jan 2010 - 19:59:
Julian en Scatty

Bedankt.
Julian, voor al je gevoelens voor mij, je steun, je kritiek, je onbehouwen grapjes en je liefkozingen.
Bedankt.
Scatty, voor al je irritante gemurmel, je deprimerende buien, je pessimisme, je vunzige en smerige grapjes, je uitdagingen en je onvoorwaardelijke vriendschap.
Jullie vriendschap betekent meer voor me dan al het andere.

The Sky Will Be My Scar.

xx
Tamara

inke
inke

inke is offline

[37]
inke zei op 25 jan 2010 - 20:28:
decaan
bedankt voor de hulp en de moeite toen ik overgeplaatst wilde worden naar de havo. er is echt een stuk stress weg.

die ene jongen van scheikunde
ik heb geen idee wie je bent of hoe je heet. maar ik vind het niet erg om naar je te kijken. hoe oud ben je in godsnaam??!!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 jan 2010 - 20:59:
Cinema Bizarre
Ten eerste: Waarom? Waarom zijn jullie ermee gestopt? Dat vraag ik me echt af. Jullie werden net meer een succes. Wat ging er mis? Wat is er mis?
Ten tweede: Ik snap het ook niet. En heel veel mensen snappen het niet. Nogmaals: wat ging of is er mis?
Bovendien, nu jullie (op Kiro/Carsten na) apart dingen gaan doen, blijft dat echt niet hetzelfde. Samen waren jullie vijf genieën, met elk een andere denkwijze die ik ontzettend graag mag, en samen waren jullie hét brein van Cinema Bizarre. Dat wat de band zo fantastisch maakte.
Maar apart? Het spijt me dat ik het zeg, maar ik geloof er niet sterk in. Slechts een heel klein beetje van mij hóópt dat het zal werken. En dat zeg ik niet om het feit dat ik jullie het liefst samen als één band zie, maar meer uit... Bezorgdheid. Of iets wat daarop lijkt.
Daarbij, (vooral aan jou Strify) zeggen dat we jullie niet hoeven te missen, omdat de muziek altijd blijft bestaan... Dat helpt niet. Geloof me, echt niet. Weten dat een van je favoriete bands geen muziek meer zal maken, geen interviews meer zal geven, geen optredens meer zal geven; dat maakt het missen het grootst.

In de hoop dat jullie je ernstig bedenken of dat dit een grap is, en keihard terugknallen als Cinema Bizarre,
Julia, gewoon een fan waarvan jullie geen bestaan kennen

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 25 jan 2010 - 21:11:
Jorin

Omdat ik geloof dat alles goed komt <3
No matter what happens.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 jan 2010 - 21:14:
Hot Midnight

Alsjeblieft, schrijf jezelf. Ik moet nóg 2 SA's voor eend, eend, gans, een 2-shot, een gedicht over wattenstaafjes, een SA voor de schrijfwedstrijd én Rette Mich schrijven.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17