Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 26 jan 2010 - 15:40:
De onbekende

Elke dag zie ik je zitten op de bank.
In de pauze.
Als ik naar school fiets.
Zou je alsjeblieft een leven kunnen gaan zoeken?
Je doet zó, dat Scatty bijna medelijden krijgt.
En geloof me,
Een Scatty die medelijden met iemand heeft,
is eng.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 26 jan 2010 - 16:56:
A
Lieve a,
Hetgeen wat is gebeurt, is gebeurt, maar het mag niet meer gebeuren.
Het feit dat ik je niet leuk vind en het toch gister nog is gebeurt is een teken.
We moeten er mee ophouden.
Je moet me kunnen tegenspreken en tegen me in gaan.
Je moet me niet mijn zin geven.
Je moet voor jezelf opkomen.
Je weet, ik hou altijd van je


Mam
Ben is niet zo vervelend.
Dat ik een binnenpretje heb met een 30-jarige betekend niet dat ik met hem naar bed ben geweest. Laat m gewoon mezelf zijn en mijn eigen dingen doen. Bemoei je niet zoveel met mij en laat me een keertje los, ik word bijna 18 weetje.. x']
En toch hou ik van je


I
Je bent er altijd voor me en dat waardeer ik eigenlijk wel. Wel zou ik het fijn vinden als je niet zoveel over jezelf praat en mij ook een keertje het 'hoofdonderwerp' van het gesprek laat zijn?!?


Jess
Love ya. Your My Everything. Always and ever. kan niet meer zonder jou en dat weet je.


Pap
Minder het eten.. x']
Durf tegen mam in te gaan en stop met liegen. Wees eerlijk, dan word de spanning tussen jou en mam ook vast minder. Liegen schiet nooit veel op. Hou van je.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 jan 2010 - 21:38:
Aan iedereen die het maar in z’n bolle kop haalt om één van z’n tengels uit te steken naar mijn vrienden,

Begrijp me goed, mijn vrienden zijn heilig voor me. Ik weet echt niet waar ik zonder hen nu zou zijn geweest. Kom aan hen en je hebt een gigantisch probleem met mij, reken daar maar op. Ik heb genoeg meegemaakt, maar daardoor wel geleerd om voor mezelf op te komen. En dat doe ik net zo graag voor anderen, reken daar maar op. Wat heb ik te verliezen? Het zijn zo ongeveer mijn vrienden (en muziek) de me overeind houden. Alleen kunnen we misschien niet zo veel tegen hele groepen zoals jullie, maar samen staan we sterk. Wij zijn niet het soort dat om de week een nieuwe ‘BFF’ heeft. Niet het soort dat hun vrienden laten vallen op het moment dat zij hun vrienden nodig hebben. Maar het soort vrienden die voor elkaar opkomen, juist als ze elkaar nodig hebben.
Nogmaals: kom aan mijn vrienden en je zult wensen dat je nooit geboren bent.

Amen


M.

Wat moet ik hier nou mee? Ik bedoel, je zit steeds te zeiken over bruggers en alles, maar zelf ben je minstens zo irritant. Sorry, maar ik vind het niet leuk als je steeds aan mijn rugzak hangt, aan de bandjes trekt waardoor ik hem na elke pauze weer goed kan doen en het is zo irritant dat je steeds over iedereen opmerkingen maakt die je zelf o zo grappig vind. Nou, weet je, dat zijn ze absoluut niet. Ik kan er niet tegen als mensen mijn vrienden afkraken, en je bedoelt het volgens mij niet verkeerd, maar ik vind het niet leuk als je zegt dat we het niet over Martijn moeten hebben omdat hij dan weg blijft.
Ik weet dat de anderen hier ook zo over denken, in ieder geval S, E en M. Dumpen vind ik zo bot, maar ik weet dat je toch anderen zult vinden, aangezien je bij iedereen gaat staan die je vaag kent, al is het alleen van gezicht.
Oh, nog iets. Weet je, als je zegt dat ze je ‘Margothic’ noemen, klinkt het alsof je er trots op bent? Ik snap dat gewoon niet.

Daniëlle


Aap met de letter M.


Zeg, wil je donderdag mee naar mijn kluisje? Misschien dat ik mijn boeken dan fatsoenlijk uit m’n kluisje krijg, zonder aan zelfverdediging te moeten doen.

Alle mensen die ik met trots mijn vrienden mag noemen,


Bedankt. Bedankt voor alles. Jullie hebben me allemaal op jullie eigen manier geholpen. De één met haar geniale verhalen waardoor ik elke keer weer moet lachen, de ander door me het gevoel te geven dat ik niet alleen ben of weer een ander waar ik m’n verhaal gewoon kwijt kan zonder raar genoemd te worden. Zonder meteen weggegooit te worden als een oude krant. Ik zou echt niet weten waar ik nu zou zijn als ik jullie niet had.


Suklische bosmogelen a.k.a mijn kluisburen,

Nee, ik wil niet van een kluisje op de op één na bovenste rij ruilen naar een kluisje op de onderste rij. Vind je het heel gek? En dan hoeven jullie er niet zo hellig om te doen, come on, hoe kinderachtig kun je doen? Mijn kluisje versperren, dat ding openbreken en in m'n boeken krassen, me elke keer dat ik er kom opwachten met jullie 'geniale' opmerkingen. En dan janken omdat ik een keer een mep verkoop? Ga toch met jullie poppen spelen! Kleuters...

P.S. Ik zie nog altijd meer met mijn ogen dicht dan jullie met z'n allen ooit zullen zien. Dat is geen dwaasheid, vage opmerking, lukrake verzameling woorden of zoiets, maar de waarheid.

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 28 jan 2010 - 17:44:
A
Als je vraagt, vertel me wat je zei zonder te schelden, zal ik mijn mond houden.
Sommige dingen kunnen niet scheldloos gezegd worden. Sorry for you, my dear.

B
Geen biologie kan jou aan het verstand brengen dat er géén verschil is tussen man of vrouw.
Geen ethiek kan jou aan het verstand brengen dat er géén verschil is tussen goed of slecht.
Geen politiek kan jou aan het verstand brengen dat er géén verschil is tussen links of rechts.

Het verschil wordt gemaakt, door ons, mensen.
Het verschil zit tussen je oren.

Waag het nog één keer Scatty dom te noemen
En ik ben niet meer zeker van mezelf.
Scatty weet niet veel, maar dat betekent nog niet dat ze dom is.
Je hoeft haar maar één keer iets uit te leggen.
Je hoeft haar maar één keer iets te vertellen.
En ze weet het voor de rest van haar bestaan.

Waag het nog één keer Scatty een anarchist te noemen,
zonder gegronde reden.
Ze zegt dingen nou eenmaal op een scherpe manier.

Waag het nog één keer Scatty slecht te noemen,
dan zal je zien wie hier nou werkelijk slecht is.

Waag het nog één keer Scatty een hermafrodiet te noemen,
En je weet wat er gebeurt.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 jan 2010 - 21:16:
Martijn

Fijn, msn gehackt. Ik vermoed een klasgenoot, dus wil jij morgen weer even luistervinken? Danke shön ^^

Huisdier #2 a.k.a Daantje a.k.a die gast met dat paarse haar

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 1 feb 2010 - 11:06:
School

Val doodalsjedatkunt, en haal mijn poster van de muur!

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 1 feb 2010 - 17:26:
C
Hoe hack ik de computer van de school, hacker?
Zou jij moeten kunnen, lijkt mij.
O. Daarom haal jij altijd tienen voor wiskunde.
We hebben je door.

Ha, nu kan ik je chanteren, dus kom maar op met je gehack!

butcherknife
butcherknife

butcherknife is offline

[195]
butcherknife zei op 2 feb 2010 - 20:02:
Lien
Ergens kan ik je niet hard genoeg bedanken. Wij zijn niet van die beste vriendinnen die alles met elkaar delen, elk geheim en elke gedachte.
We zijn wel beste vriendinnen die kunnen lachen om alles- en elkaar altijd opvrolijken. En we kunnen ook alles aan elkaar kwijt, ook al zeggen we niet alles tegen elkaar, en natuurlijk zeggen we veel, maar je snapt het eh.
Zonder jou zou school een hel zijn. Je ziet de blikken niet altijd, die naar mij worden geworpen met een 'shiiiit' gezicht. Maar toch vrolijk je mij altijd op door iets te zeggen waardoor ik niemeer bij kom.
En sorry dat ik haat gaan shoppen tijdens de solde,
ik beloof dat ik in het vervolg minder ga zagen
En je weet het eh..
Latijn boven alles. wij gaan als we dispensatie hebben naar het OLC gaan, en daar onze taak voorbereiden. Als we even alles beu zijn om 23 h, gaan we naar het latijns forum gaan om te discussieeren met onze leerkracht. We komen elke woensdag namiddag samen: we gaan voor de 30/30
*plat* Ily ze gast
en later gaan wij leuke psychopaten worden.
en samen in de gevangenis lachen als we onze ouders hebben vermoord.
(:

butcherknife
butcherknife

butcherknife is offline

[195]
butcherknife zei op 2 feb 2010 - 20:06:
[R]-
gij moet ophouden. echt. ik meen het- ik maak geen grapje als ik zeg da ik het beu ben, en u ooit een lap ga verkopen alsde nog zo van die 'grappige opmerkingen' maakt. Ik weet nie of gij het door hebt- maar zulke dingen kunnen kwetsen. en het feit dat heel u klas achter u staat is ook héél leuk meegenomen moet ik zeggen. En da ge ier allemaal dinge tegen mij zegt, tot daar. Ma als ge nog een woord tegen Lien zegt, dan gaat het er echt over zijn.
het is maar dade het weet struisvogel aka jommeke.

[G]
En nu is het voorbij- ik meen het. Ik kan u twee gezichten nie meer zien. ik weet niet wat er meer kwetst- het feit da ge bij u vrienden die opmerkingen maakt, of het feit da ge bij mij helemaal anders zijt.
Gemoet weten wa da gewilt, en nu moet ge nie meer afkomen, ik ben er klaar mee. Dat stuk in mij dat u altijd ga blijven leuk vinden, negeer ik wel.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2010 - 20:11:
[R]-
gij moet ophouden. echt. ik meen het- ik maak geen grapje als ik zeg da ik het beu ben, en u ooit een lap ga verkopen alsde nog zo van die 'grappige opmerkingen' maakt. Ik weet nie of gij het door hebt- maar zulke dingen kunnen kwetsen. en het feit dat heel u klas achter u staat is ook héél leuk meegenomen moet ik zeggen. En da ge ier allemaal dinge tegen mij zegt, tot daar. Ma als ge nog een woord tegen Lien zegt, dan gaat het er echt over zijn.
het is maar dade het weet struisvogel aka jommeke.

[G]
En nu is het voorbij- ik meen het. Ik kan u twee gezichten nie meer zien. ik weet niet wat er meer kwetst- het feit da ge bij u vrienden die opmerkingen maakt, of het feit da ge bij mij helemaal anders zijt.
Gemoet weten wa da gewilt, en nu moet ge nie meer afkomen, ik ben er klaar mee. Dat stuk in mij dat u altijd ga blijven leuk vinden, negeer ik wel.


G als in de G waarover je mij ooit hebt verteld?



En -pletknoef-

butcherknife
butcherknife

butcherknife is offline

[195]
butcherknife zei op 2 feb 2010 - 20:27:
(...)

G als in de G waarover je mij ooit hebt verteld?



En -pletknoef-


jap G als in G -_-'

aan mezelf: probeer aub al die brieven eens in 1 post te zetten?

aan tokio hotel:
Nee, beschrijven wat jullie beteken gaat niet. Jullie muziek past zo vaak in mijn situatie, dat ik het nog altijd eng vind. Jullie gezichten doen mij dromen, jullie moeten ook niet zo ongeloofelijk sexy zijn. Door jullie heb ik mijn passie schrijven ontdekt. Door jullie ben ik op fanfic gekomen- en heb ik wonderlijke mensen ontmoet [Nee, ik kijk vooral niet naar Dorien, Nadezh, Kayley, Vespie en Renate] Ook Isa, mijn zus heb ik ontmoet. En het kan mij nie schelen hoe wannebe het woordje 'zus' klinkt, maar het is gewoon zo. Door jullie ben ik nu wie ik ben. Hoeveel fases ik daardoor ook heb moeten doorstaan. Door jullie heb ik zelfvertrouwen gekregen en geleerd hoe ik mijn mond moet opentrekken- want geloof me, zeggen dat je van bent van tokio hotel kost soms veel moed. Door jullie kan ik soms mijn gedachte er helemaal niet bijhouden in de les. Hoe idioot het ook klinkt; Tom, op jou ben ik de eerste keer verliefd geworden. Die droom/gedachte is nu ook al vervaagd, maar toch bedankt. en ja; door jullie zit ik nu heel dit tekstje dat op niets trekt te lezen.
Het enige kleine minpuntje aan jullie is; dat ik nu ruzie heb met mijn ouders om jullie heb. Maar dat wijt ik meer aan hun dan aan jullie (l) i adore you boys.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 2 feb 2010 - 20:33:
4STW A+B
Laat me, gewoon, laat me gewoon gerust!! It's no big deal!! Waarschijnlijk hebben jullie niet zo gedaan toen J het vertelde, dus waarom ik wel? Omdat het niet helemaal hetzelfde is als J? Of omdat jullie me daardoor me nu helemaal haten? Wel, ik ben nog steeds dezelfde rare ik als ervoor. Ik ben niet veranderd, integedeel zelfs, nu kan ik iets meer mezelf zijn! Jullie wilde meer over mij weten, wel voila, jullie hebben er zelf om gevraagd! Deal with it!! En wees gerust, jullie zijn veilig, geen van jullie zou ik ooit als vriendin willen!!!
En laat M hierbuiten, ze kan hier niets aan doen. Ik heb het bijna verwerkt en haal geen oude wonden opnieuw open. Doe niet alsof jullie geïnteresseerd zijn, het kan jullie niets schelen, dat weet ik net zo goed als jullie.
Ik haat jullie, jullie haten mij
Ik laat jullie gerust, laat mij nu ook gerust

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 2 feb 2010 - 20:40:
Fantasy Friends

Thank you for being mine.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 feb 2010 - 20:42:
Jack The Ripper
ha. ha.
you're sick. ><

Tessa
genie dat je bent.

God
danku voor het maken van de bijbel, waarmee kwaadaardige moordenaars perfecte codes kunnen maken die niemand snapt, ook al zijn ze nog zo cliché.

Ik
schrijf geen onzinnige brieven meer, wil je? ^^''

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2010 - 20:43:
Jack The Ripper
ha. ha.
you're sick. ><


Lol



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18