Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



Yarsea
Yarsea

Yarsea is offline

[59]
Yarsea zei op 19 feb 2010 - 17:35:
k.
Heb je het nog niet door of zo? Als jaa. "maatje" moet ik het toch een keer tegen je zeggen of niet soms??, OMG ik hoop zo dat je het door hebt.. Maar ze denken diverse dingen van je.. 1. Ze willen jou aan mij koppelen. Ik hoop dat je dat echt door hebt.. want dat is 1 ding dat ik niet voor je voel.., Ik zie je meer als een vriend waar ik gewoon heel goed mee kan opschieten en jaa.. waar ik alles bij kan uit halen en ik hoop jij mij ook, maar dat weet ik ondertussen ook wel maar okay.
En dan nog ding 2. Dit is wat moeilijker om over te beginnen maar ik moet het toch ooit eens vragen aan je.., alleen ik weet nog niet hoe.. Ook omdat je je er zo ie zo nog niet achter bent kan ik het ook moeilijk aan je vragen. ::.


Y.
WAT ZIE JE IN MIJ?


G.
VERBREEK ALLECONCACTEN ALSJEBLIEFT!!!!, ANDERS WORD IK GEK!!!, Zie je zondag waarschijnlijk weer. maar ik kan niet wachten tot dan..., aaaaa..., JIj of ik verliest.., jij bent de gene die het eerder verliest, maar ik laat het eerder zien..., DUMP HAAR, en kies voor mij!!! sorry het was niet zo.. Jaa doeii.. zie je dat echt niet in??.. omg smeek bede again.. again.. omg.. ZIE JE NIET DAT ZEI NIET 100% zuiver is??.. ik ook niet.. maar ik 100% meer dan haar.. dat is zoo zeker..., Ik ga geen idote roddels vertellen over iets wat zoo niet waar is.. , en dat zeggen heel dom, O jaa.Ik zie ook niet in dat ik je moet loslaten, O wacht dat deed ik wel.. maar ik wil het nog steeds niet..., Hallo.. GET OUT OF MY LIFE..,
Zoo hypocriet hieroo.. Dacht dat jij erg was.. maar ik kan er denk ik ook wel wat aan doen..,

Yarsea
Yarsea

Yarsea is offline

[59]
Yarsea zei op 19 feb 2010 - 17:36:
k.
Heb je het nog niet door of zo? Als jaa. "maatje" moet ik het toch een keer tegen je zeggen of niet soms??, OMG ik hoop zo dat je het door hebt.. Maar ze denken diverse dingen van je.. 1. Ze willen jou aan mij koppelen. Ik hoop dat je dat echt door hebt.. want dat is 1 ding dat ik niet voor je voel.., Ik zie je meer als een vriend waar ik gewoon heel goed mee kan opschieten en jaa.. waar ik alles bij kan uit halen en ik hoop jij mij ook, maar dat weet ik ondertussen ook wel maar okay.
En dan nog ding 2. Dit is wat moeilijker om over te beginnen maar ik moet het toch ooit eens vragen aan je.., alleen ik weet nog niet hoe.. Ook omdat je je er zo ie zo nog niet achter bent kan ik het ook moeilijk aan je vragen. ::.


Y.
WAT ZIE JE IN MIJ?


s.
VERBREEK ALLECONCACTEN ALSJEBLIEFT!!!!, ANDERS WORD IK GEK!!!, Zie je zondag waarschijnlijk weer. maar ik kan niet wachten tot dan..., aaaaa..., JIj of ik verliest.., jij bent de gene die het eerder verliest, maar ik laat het eerder zien..., DUMP HAAR, en kies voor mij!!! sorry het was niet zo.. Jaa doeii.. zie je dat echt niet in??.. omg smeek bede again.. again.. omg.. ZIE JE NIET DAT ZEI NIET 100% zuiver is??.. ik ook niet.. maar ik 100% meer dan haar.. dat is zoo zeker..., Ik ga geen idote roddels vertellen over iets wat zoo niet waar is.. , en dat zeggen heel dom, O jaa.Ik zie ook niet in dat ik je moet loslaten, O wacht dat deed ik wel.. maar ik wil het nog steeds niet..., Hallo.. GET OUT OF MY LIFE..,
Zoo hypocriet hieroo.. Dacht dat jij erg was.. maar ik kan er denk ik ook wel wat aan doen..,

DolphinsCry
DolphinsCry

DolphinsCry is offline

[14]
DolphinsCry zei op 22 feb 2010 - 21:21:
M.
Je hebt er waarschijnlijk geen enkel idee van dat je me nog steeds pijn doet. Je had het er zelf ook moeilijk mee, maar jij kon sneller verder gaan dan ik. Logisch wel. Maar toen je niets meer van je liet horen (zoals je eigenlijk wel beloofd had) brak mijn hart voor de tweede keer. Uiteindelijk vond ik de moed om met je te praten, om je allemaal te zeggen wat er op mijn lever lag. Je begreep het, maar had geen excuus. Je zou meer je best doen. Oké, de eerste weken gingen goed, je vergat me niet, maar nu. Nu is het weer als voordien. Weer wacht ik op een berichtje en weet ik dat ik er geen zal krijgen. Zelfs wanneer de bel gaat hoop ik nog steeds dat jij voor de deur staat, dat je komt vertellen dat je fout was en dat je je bedacht hebt. Neem je me het kwalijk dat ik me afvraag of je me vergeten bent? Of je me nog wel in je leven wilt als gewonen vriendin?
Ik wou dat ik het kon. Ik wou dat ik je kon loslaten, ik wil het echt. Ik wil verder met mijn leven, ik wil gelukkig kunnen zijn zonder jou, maar niemand heeft me ooit geleerd hoe je moet iemand moet loslaten. Jij was alles waarop ik mijn hele leven had gewacht, je was alles voor me. Hoe kan ik dat zomaar laten gaan? Ik wil het wel, maar ik weet niet hoe.
Ik haat het dat ik nog steeds om je geef, dat ik je nog steeds zo mis en dat ik nog steeds aan je denk voordat ik ga slapen en wanneer ik mijn ogen op 's ochtends. Ik wil je zo graag uit mijn hoofd, maar nog liever wil ik je gewoon terug. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden, ik heb nog nooit zo hard gehuild en iemand zoveel gemist. Ik heb gezocht naar redenen waarom we niet samen zouden passen, maar ik vind er geen. Echt niet, en niemand aan wie ik het vraag kan me goede argumenten geven. Nog zoiets: hoe moet ik je loslaten als we in mijn ogen zo perfect waren voor elkaar. Je had alles wat ik in een jongen zocht, je was alles waar ik ooit van droomde. We waren samen gelukkig.
Je deed me dingen voelen die ik nog nooit gevoeld had, je maakte me gelukkiger dan ik ooit was geweest. Hoe moet ik dat loslaten? Hoe moet ik die gevoelens en de herinneringen (die elke dag nog door mijn hoofd schieten) loslaten. Je maakte mij gelukkig, ik weet niet hoe ik gelukkig moet zijn zonder je...
Ik wil je echt loslaten, ik wil het zo graag. Ik wil terug gelukkig kunnen zijn, gelukkig kunnen zijn zonder jou. Maar hoe? Ik heb je nodig... ): (ook al wil ik je niet nodig hebben)

PumpkinQueen
PumpkinQueen

PumpkinQueen is offline

[32]
PumpkinQueen zei op 23 feb 2010 - 16:39:
D.
Je doet het wéér. Hoe flik je me dat steeds? Dan denk ik dat het eindelijk gedaan is en dan heb je die arrogante blik in jouw ogen weer, en dan begint het weer allemaal opnieuw. Alsof je alles weet. Alsof het mijn schuld is.
Dit is trouwens het vijfde jaar op rij, maar dat weet je zeker niet. Why would you care anyway? Je speelt alleen maar graag.
Ach. Whatever, volgend jaar ben ik van je af en dat spijt me verschrikkelijk.
Liefs,
A. =)
P.S.: Het is allemaal jouw schuld.

Yarsea
Yarsea

Yarsea is offline

[59]
Yarsea zei op 23 feb 2010 - 19:21:
DolphinsCry

Hoii,
Ik snap je volledig dat je iemand wilt loslaten. Ik heb ook zo iemand, 1 geluk. Hij kan mij ook niet loslaten, Dat wil hij ook niet. Mooi zou je denken dan ga je toch weer met elkaar nemen. En daar ligt weer het volgende probleem. Dat kan niet. We kunnen niet weer een realtie opstarten (4e keer).
Troost je ook niet met de gedachte dat hij terug komt, mijn evaring is dat ze dat toch niet doen. En als je het wilt horen dan moet je heel erg je best doen en zeggen wat je precies wilt horen. Jongens.. ze zijn echt bager af en toe maar jaa..., Daarvoor zijn jongens jongens zullen we maar zeggen.
Maar verder over dat los laten: Geef het tijd, Ga leuke dingen met vriendinnen doen. Leer andere betere jongens kennen. Ga lekker date en hij zal iets missen jij niet!!...,
Het zijn slechts woorden, die waarschijnlijk wening tot niets uitzullen halen, want diegene zal je niet vergeten. (spreek uit evaring ik wil hem ook niet vergeten). Maar ik hoop verder dat je er iets aan hebt. Ze weten niet wat ze aan het doen zijn.


xxxxxxxx

DolphinsCry
DolphinsCry

DolphinsCry is offline

[14]
DolphinsCry zei op 23 feb 2010 - 20:23:
Yarsea

Hej,
eigenlijk wil ik je bedanken
het zijn inderdaad maar woorden, maar het helpt toch ergens wel om ze te horen van iemand die er ervaring mee heeft. Mijn vriendinnen willen ook helpen, en ik ben hun daar heel dankbaar voor, maar raad van iemand die hetzelfde meemaakt of meemaakte is net dat beetje anders.
En ja, het tijd geven is waarschijnlijk het enige wat ik kan doen, maar ik had gehoopt dat het na drie maanden beter zou zijn. Niet echt dus , of toch niet veel.
Maar zoals je zegt, ik zal me meer gaan concentreren op de leuke dingen die ik met vriendinnen doe en andere leuke jongens.
Echt, bedankt om te reageren. Het helpt om te weten dat ik niet de enige ben die een probleem heeft met loslaten, zo voel ik me iets minder alleen met mijn "probleempje".. en idd...ze hebben er geen idee van wat ze aan het doen zijn.

__ Xx

Yarsea
Yarsea

Yarsea is offline

[59]
Yarsea zei op 24 feb 2010 - 9:43:
DolphinsCry
Haai, Leuk dat je reageert er op, dat had ik niet verwacht of eigenlijk toch wel.
Je bent echt niet de enige die zo iets mee maakt. Een vraagje is het je eerste vriendje of niet? Zo ja, dan is het heel normaal dat je het moeilijk vind om hem los te laten. En helemaal wanneer je "verder" bent gegaan. (Als je me snapt).
Idd. Wanneer je het hebt meegemaakt weet je waar je over spreekt maar het is niet bij iedereen het zelfde echt niet. Maar met 3 maanden ben je verder dank ik. Ik ken hem ongeveer nu bijna 3 jaar. Ruim 1 jaar daarvan heb ik met hem gehad in totaal. En hele leuke knipperlicht relatie of zo onofficieel relatie of het moest geheim blijven al die troep. Maar ondertussen heeft hij wel meerdere vriendinnen gehad (2). En ondertussen bleef ik bij hem..., echt heel vreemd. Ondertussen heeft hij nu ook een vriendin. Ik gun het hem, maar ik ben wel heel jaloers. Maar ik weet dat het beter is zo, Ook omdat ik weet dat het nooit meer iets zal worden tussen hem en mij. Tenmiste nu niet. en de komende tijd ook niet. Ik wil het ook niet, Wil geen geheime relatie hebben. Wil hem pas terug als hij zich 210% kan geven. Maar wat bij mij ook nog een probleem is bij mij dan. Ik hou van hem, zou alles doen voor hem en (hij ook voor mij) wil dat hij mij mee maakt mij hele leve bij me blijft (okay weet niet of dat gebeurt). Maar de andere kant van het verhaal is dat negatief over hem praat, maar dat heeft hij er zelf naar gemaakt.

Fijn om ff me hart te luchten
XXXXX

Yarsea
Yarsea

Yarsea is offline

[59]
Yarsea zei op 24 feb 2010 - 9:50:
DolphinsCry

PS: weet je wat ook goed helpt, temiste bij mij, ik geloof dat jij dat ook al hebt gedaan. Maar wat heel goed helpt is schrijven. Schrijven schrijven schrijven tot je het kwijt bent.
Mijn verhalen der over:
Three shot: Broken Hearted Girl or Health Hearted Girl ??
Vele gebeurtenissen maar wie ben ik?
SF - Ik wacht tot het einde. (zoo mooi)
SA - Tranen (Zo zou ik dus reageren als hij het uitmaakte, zo heb ik ook bijna gereageert)
SF - Hoe moet je een hart breken. - NIET AF


Hij is ook de inspratie van vele verhalen voor mij geweest en nog.
maar je doet er verder niets aan.
Wat ook tussen hij en mij speelt. er is een soort gemie, We komen altijd bij elkaar terug wat er ook gebeurt. Wij hebben er diverse keren tegen gevecht, ,maar hoe meer je er tegen vecht hoe, eerder je bij elkaar terug komt.

PSS: Ik ga nu ff me aankleden

Yarsea
Yarsea

Yarsea is offline

[59]
Yarsea zei op 24 feb 2010 - 10:14:
DolphinsCry

Just lissing,
http://www.youtube.com/watch?v=U8HL3neIg1Y
En jaa....,

Bijna iedereen heeft wat met dit nummer, Over 1 bepaald persoon die veel voor hun betekend., had het er laast in de klas over.
Waarschijnlijk....,

Hoor het wel

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 24 feb 2010 - 10:20:
Tokio Hotel

Jullie waren geweldig, onbeschrijfelijk, niet normaal mooi.
Bedankt voor de geweldige avond die jullie mij, en duizenden anderen gegeven hebben <3
Danke <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 feb 2010 - 16:33:
Tokio Hotel

Jullie waren geweldig, onbeschrijfelijk, niet normaal mooi.
Bedankt voor de geweldige avond die jullie mij, en duizenden anderen gegeven hebben <3
Danke <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 feb 2010 - 16:50:
Tokio Hotel

Jullie waren geweldig, onbeschrijfelijk, niet normaal mooi.
Bedankt voor de geweldige avond die jullie mij, en duizenden anderen gegeven hebben <3
Danke <3


PS.
Damn.
Ik wil nog eens.
Stelletje aandacht-van-Latijn-afleiders.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 feb 2010 - 16:54:
Ik ga eens vragen of ik toevallig niet naar Brussel mag

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 feb 2010 - 16:54:
Vraag eens of ik mee mag?
Ah nee, dat vinden mijn ouders vast niet goed. --'

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 feb 2010 - 18:16:
Tokio Hotel

Jullie waren geweldig, onbeschrijfelijk, niet normaal mooi.
Bedankt voor de geweldige avond die jullie mij, en duizenden anderen gegeven hebben <3
Danke <3


Fanfic-twin,
Het was geweldig met jullie tweeën, alleen de chauffeur was eng...
Grouphug! <3

Daantje

Ley,
Ik heb jou gezien! *happy*

Daantje



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20