Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 jan 2010 - 19:02:
Johnny Depp.
Je doet het mij keer op keer aan.
De enige die mij zo week kan laten voelen.
Je bent een geweldige man met eigen ideeën over de wereld. Je doet hoe jij het wil en je trekt je nergens van aan dat andere er niet mee eens zijn.
Je bent een grote voorbeeld voor mij.
Iedereen vindt je geweldig en toch blijf je bescheidenen raak je zelfs verlegen als mensen te complimenteus worden.
Een vrouw brak haar vliezen bij het zien van jou en moest gelijk naar het ziekenhuis, jij was zo lief om een handtekening op een servetje te schrijven omdat je niet wist wat je moest doen en je een beetje schuldig voelde.
Je bent een geweldige vader, ik wou dat ik er zo een had..
Jij hebt de gave om knapper te worden hoe ouder je wordt.

Ik heb diep respect voor je <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 jan 2010 - 20:12:
klas;
Serieus. Ik heb echt een hekel aan de halve klas. Ik hí¡í¡t het. Sorry, ik kan er niks aan doen dat ik gevoeliger ben. Ik kan er niks aan doen dat ik van andere muziek houd dan jullie. Ik kan er niks aan doen dat ik mezelf ben. Maar ergens zou ik jullie later ook moeten bedanken, als ik door jullie gepest en getreiter sterker in mijn schoenen sta. In 2010 ben ik niet meer die Jessica die al het commentaar maar pikt, ik bijt van me af. Ik hoef jullie gezeur niet. Ik ben geen emo, ga me ook geen emo noemen. Ga vooral niet over me oordelen als je me niet eens goed genoeg kent om dat te doen, want dat is vooroordelen en dat is gewoon laag. En nee, ik heb geen hekel aan de hele klas, er zijn ook mensen die ik wel mag, maar de helft van jullie kan ik niet uitstaan, ik hoop dat die mensen ooit zo fucking hard gepest worden, dat ze nooit meer iemand durfen te pesten omdat ze dan denken aan hoe híºn gepest werden en weer weten hoe dat voelde.
Jesz.

Tokio Hotel.
Jongens, bedankt. Bedankt voor alle muziek, die me door kut momenten heen weet te sleuren. Bedankt voor alles. Doorda ik fan ben van jullie, ben ik naar muziek gaan luisteren en meerdere soorten muziek gaan luisteren.

Lisa
Meisje, zonder jou stond ik niet waar ik nu sta. Je bent mijn fxcking beste & niemand kan ons breken. Wij twee hebben zo'n facking goede band. En ja we hebben soms ruzietjes ghad maar dat maakt onze vriendschap sterker. Ik ben er altijd voor je. Wij samen is dikke Strife obessie & dat weet je. Onze humor snapt niemand, maar dat boeit niet. Onze humor ownt gewoon, jij laat me lachen. En onthoud, hij doet stinken maar wij blinken! Hahahaha. Ik houd van je, beztie.<3


xjesz

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 11 jan 2010 - 15:34:
Bill
Bedankt, bedankt voor alles.
Ik hoop dat je eindelijk echt gelukkig wordt.
Want mij maak je zo gelukkig. Met elke noot dat je zingt.
Bedankt.

PumpkinQueen
PumpkinQueen

PumpkinQueen is offline

[32]
PumpkinQueen zei op 12 jan 2010 - 22:02:
Lieve L,
Het is zo vreselijk lang geleden, en misschien ligt het ook wel aan mij, maar weet dat je me erg veel pijn hebt gedaan door wat je gezegd hebt.
Ik maar denken dat het inderdaad nooit zou stoppen tussen ons. Ik maar denken dat we nu nog steeds samen zouden zijn.
Ik ben verandert, L, maar dat wist je al, denk ik. Ik ben vrolijker en ik kan lachen. Ik weet hoe ik een grapje kan vertellen dat niet van buiten geleerd is, en ik weet hoe ik met mijn vriendinnen kan praten.
Maar ik weet niet meer hoe ik iemand mijn geheimen kan toevertrouwen, maar dat maakt niet uit.
Lieve, L, zie je wel, dat ik ook zonder jou kan leven?

Lieve, onbekende broer,
Want ik weet dat je een broer zou zijn. Een jongen. Mijn tweelingsbroer.
En wedden dat ik gelijk heb?
Ik hoop dat je het goed hebt, waar je ook bent, maar weet, dat zelfs zonder dat je ooit écht bestaan hebt, ik je mis.

Liefs.

Meh. Ik overdrijf.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 jan 2010 - 22:25:
Geschiedenis.
Ik heb echt geen zin om jou nu te gaan leren.
Dan maar een herkansing.

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 13 jan 2010 - 20:48:
Ann,
zonder jou was er op 21 augustus niets meer van mij overgebleven.
zonder jou was er überhaupt geen morgen meer geweest.
zonder jou was mijn weerstand tegen de dood gebroken.
zonder jou was er nooit meer een volgende zin geweest.

Summer,
met jou zal de lente elk jaar weer verschijnen.
met jou zal iedereen lol hebben.
met jou zal elke hel een paradijs worden.
met jou zal elke dag opnieuw goed zijn.

School,
Er is geen nut. Alle onzinvakken die ooit op jou werden en worden gegeven, zullen niet onthouden worden.
- Geschiedenis. We leren niets van onze fouten, waren we maar ezels.
- Maatschappijleer. Ik sta met heel mijn leven al in de maatschappij, daarvoor heb ik geen leer en definities nodig.
- ANW. Geschiedenis van de wetenschap, wat een amehoelavak.
- Lichamelijke opvoeding. Ik wil niet opgevoed worden, en al helemaal niet lichamelijk.
- Engels. We leren meer Engels door gewoon onze eigen hobby's te beoefenen dan door naar les te gaan. Er is geen eens een methode, hoe onzinnig is dat.
- Nederlands. Als je geen grammatica meer leert, hoe kan je dan een vak nog naar een taal vernoemen? Literatuurboeken. Nou snap ik ook gelijk waarom er zoveel mensen een hekel hebben aan lezen.

Mentors,
Jullie kunnen doen alsof jullie geïnteresseerd zijn, maar we doorzien jullie.
Jullie hoeven je niet te verdiepen in onze levens, als we hulp nodig hebben, hebben we familie, vrienden en psychologen.
Jullie zijn er niet voor ons.
Jullie hebben alleen maar het mentorschap opgenomen, omdat dat meer geld in het laadje brengt.

Aan iedereen die weleens gepest is:
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben. - Rousseau.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 jan 2010 - 21:03:
Rousseau,
Bedankt voor dit zinnetje:
Beledigingen zijn argumenten van hen die ongelijk hebben


Tamara (ik neem aan dat Tam voor Tamara staat?)
Bedankt voor het posten van dat zinnetje. ^^

Klasgenoten,
Serieus, waarom bestaan jullie? En waarom verwachten docenten dat ik doe alsof ik bij jullie hoor? Bij zo'n stelletje schreeukinders wil ik dus niet horen. Ik vraag me af of jullie jezelf al eens gehoord hebben?
En dan nog iets. Ik ben anders, ja, so what? Deal with it, of rot een end op. En ja, ik heb een menig en trek m'n bek open. In ieder geval beter dan zwijgen en meelopen met de kudde.

Dat figuur van gym/meneer Hofman/Jurrie,
Arrhg, ik haat je! Serieus, ik kan wel een handstand (min of meer), maar niet met hulp. 'Je kan hem niet zonder hulp, dus ik kan hier geen voldoende van maken.' Serieus! U moest en zou helpen omdat ik het anders niet kon? Volgens mij bent u blind of zo?
En nee, ik kan geen wenssprong over de kast maken. Ik kan niet bokspringen en ik ga het ook niet doen. En je vind me eerder dood, dan ik in een touw klim.

Mevrouw Haykens/enige leraar die ik niet 'dat mens van' of 'dat figuur van' noem,
Misschien moet u wat lessen besteden aan de spelling van het woord 'aardbei', of 'aartbij' zoals en deel van mijn klas doodleuk beweerd. Neem dan meteen ook 'zij hebben' in plaats van 'hun hebben' mee. Danke shön.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 jan 2010 - 21:23:
Everytime my head says "I don't wanna love a dead man", my daydreams start singing "River, River, River". Well, fuck it. Just save me a spot in heaven and sit tight

[het bovenstaande dient niet serieus te worden genomen, ik ben maar een heel klein beetje gek]

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 jan 2010 - 21:25:
Dorien

Vanwege het bovenstaande, verklaar ik u nu nog genialer x'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 jan 2010 - 21:27:
Dorien

Vanwege het bovenstaande, verklaar ik u nu nog genialer x'D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 jan 2010 - 21:29:
Dorien

Vanwege het bovenstaande, verklaar ik u nu nog genialer x'D


[/onorigineel]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 jan 2010 - 21:31:
Jesus Christ, people x'D

[memo aan zelf: achterlijke gedachten = populair]

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 jan 2010 - 21:35:
-KUCH-

[*verbeterd even heel lief Do's memo*: geniale gedachten = populair]

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 14 jan 2010 - 20:33:
Rousseau,
Bedankt voor dit zinnetje:
Beledigingen zijn argumenten van hen die ongelijk hebben

Tamara (ik neem aan dat Tam voor Tamara staat?)
Bedankt voor het posten van dat zinnetje. ^^


Dat zinnetje heeft mij door mijn gepeste tijd geholpen, dus ik hoop dat anderen er ook wat aan hebben. Bedank onze filosoof Julian, want hij heeft dit zinnetje voor mij gevonden. Yes, Tam is Tamara.
Geen dank, geen dank.
De waarheid verwacht geen dank

xx
Tamara

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 jan 2010 - 20:47:
Basketbal,
Dat ik je haat weet je waarschijnlijk al. Maar als je me schrijven ontneemt, verban ik je het liefst naar de verste uithoeken van het heelal.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16