Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #12

Depressie-topic #12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 aug 2012 - 22:09:
Lucht je hart. <3



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 aug 2012 - 23:31:
That awkward moment bij het avondeten wanneer mijn vader de hele tijd doorzaagt over het feit dat mijn broer na twee jaar nog geen toekomstperspectief heeft. *zucht* Ja, pap, het is irritant & zorgwekkend & hij is een luie donder & hij wordt negentien, maar jemig, kunnen we het er één keer NIET over hebben bij het avondeten? .__.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 aug 2012 - 13:28:
Oh God. Mensen die hun hele leven op fb zetten zijn al erg genoeg. Mensen die hun SEKSLEVEN op fb zetten moeten ze gewoon een internetverbod geven.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 aug 2012 - 1:17:
No, no, noooooooo. Please remind me to skip Doomsday the next time I rewatch Doctor Who.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 20 aug 2012 - 9:48:
Waarom kan één van mijn beste vriendinnen blijkbaar niet één momentje single zijn? Ze springt van de ene slechte relatie in de andere, met jongens die echt niet goed zijn (als u vriend tegen u zegt 'Als ik kwaad ben, dan moet ge mij met rust laten, anders gaan er dingen gebeuren' - yeah, that's a sign to leave it right there), overal de onvoorwaardelijke liefde te verklaren, om vervolgens over een aantal weken die liefde weer aan iemand anders te verklaren - zucht.
Je bent 22. Geen 13. I'm too old for this sh*t. _o_

Het irriteert mij gewoon zo hard dat ze gewoon een vriend heeft om een vriend te hebben. Like, ik snap dat je niet alleen wilt zijn, maar met de eerste de beste in bed duiken en die persoon in een relatie dwingen? Euhm, rise up your standards. No wonder it never works out like this.

En maakt het mij dan een slechte vriendin dat ik daar niets meer over wil horen en haar gedoe echt zo, zo, zo beu ben? *zucht*

Edit: We hebben een 'Vriend(inn)en frustratie topic' nodig. _o_

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 aug 2012 - 10:22:
Waarom kan één van mijn beste vriendinnen blijkbaar niet één momentje single zijn? Ze springt van de ene slechte relatie in de andere, met jongens die echt niet goed zijn (als u vriend tegen u zegt 'Als ik kwaad ben, dan moet ge mij met rust laten, anders gaan er dingen gebeuren' - yeah, that's a sign to leave it right there), overal de onvoorwaardelijke liefde te verklaren, om vervolgens over een aantal weken die liefde weer aan iemand anders te verklaren - zucht.
Je bent 22. Geen 13. I'm too old for this sh*t. _o_

Het irriteert mij gewoon zo hard dat ze gewoon een vriend heeft om een vriend te hebben. Like, ik snap dat je niet alleen wilt zijn, maar met de eerste de beste in bed duiken en die persoon in een relatie dwingen? Euhm, rise up your standards. No wonder it never works out like this.

En maakt het mij dan een slechte vriendin dat ik daar niets meer over wil horen en haar gedoe echt zo, zo, zo beu ben? *zucht*

Edit: We hebben een 'Vriend(inn)en frustratie topic' nodig. _o_

That's some truth being dropped right there.
-raises glass-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 aug 2012 - 17:47:
Waarom kan één van mijn beste vriendinnen blijkbaar niet één momentje single zijn? Ze springt van de ene slechte relatie in de andere, met jongens die echt niet goed zijn (als u vriend tegen u zegt 'Als ik kwaad ben, dan moet ge mij met rust laten, anders gaan er dingen gebeuren' - yeah, that's a sign to leave it right there), overal de onvoorwaardelijke liefde te verklaren, om vervolgens over een aantal weken die liefde weer aan iemand anders te verklaren - zucht.
Je bent 22. Geen 13. I'm too old for this sh*t. _o_

Het irriteert mij gewoon zo hard dat ze gewoon een vriend heeft om een vriend te hebben. Like, ik snap dat je niet alleen wilt zijn, maar met de eerste de beste in bed duiken en die persoon in een relatie dwingen? Euhm, rise up your standards. No wonder it never works out like this.

En maakt het mij dan een slechte vriendin dat ik daar niets meer over wil horen en haar gedoe echt zo, zo, zo beu ben? *zucht*

Edit: We hebben een 'Vriend(inn)en frustratie topic' nodig. _o_
Ik geef je groot gelijk, ik zou er waarschijnlijk schietneigingen van krijgen. Hoe reageert ze als je tegen haar zegt dat het op deze manier niet gaat werken, dat de kans dat ze zo iemand vindt voor langer dan een paar weekjes heel klein is?

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 20 aug 2012 - 18:54:
^ Ik heb haar al eens aangesproken daarover, gezegd dat ze niet altijd voor de 'bad boys' moet gaan, eventueel een tijdje single blijven en dan reageert ze met 'Ik weet het MAAR...' _o_

Plus in dat groepje zijn er wel heel wat frustraties, maar niemand gaat die frustraties ooit verwoorden. Like, de anderen van ons groepje vinden dat ook allemaal, maar niemand gaat haar daarover aanspreken en doodgewoon hun kop in het zand steken. Om confrontaties etc. te vermijden.
En ik ben het beu om altijd de 'bitch' te zijn die gewoon eerlijk haar gedacht zegt, dus nu heb ik zoiets van 'Tralallaa, gonna live my life, keeping my opinions for myself, blablabla'.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 aug 2012 - 1:22:
Guise, help. Om het kort te houden:
Illegale long-distance relatie gebaseerd op pure liefde en vriendschap, tegen mijn geaardheid in, of legale relatie met iemand waar ik me vooral tot aangetrokken voel. Ik word gek. Ik wil niet kiezen. Ik kan niet kiezen. -raget-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 aug 2012 - 9:12:
Guise, help. Om het kort te houden:
Illegale long-distance relatie gebaseerd op pure liefde en vriendschap, tegen mijn geaardheid in, of legale relatie met iemand waar ik me vooral tot aangetrokken voel. Ik word gek. Ik wil niet kiezen. Ik kan niet kiezen. -raget-

allebei!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 aug 2012 - 11:11:
(...)
allebei!

Dat.
Maar een van hen wil het absoluut niet, en de ander liever niet. En en ik wil niet dat ze elkaar afslachten, of zo, als ze elkaar zien. En en AAAARGH. Ik word langzaam geschift.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 aug 2012 - 11:26:
(...)
Dat.
Maar een van hen wil het absoluut niet, en de ander liever niet. En en ik wil niet dat ze elkaar afslachten, of zo, als ze elkaar zien. En en AAAARGH. Ik word langzaam geschift.

doe kop of munt, en het universum zal beslissen.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 aug 2012 - 12:53:
... Kop of munt doen kan wel maar dan eindigt het in mij die het muntje gaat afveilen en rechtop neerzet.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 aug 2012 - 13:01:
... Kop of munt doen kan wel maar dan eindigt het in mij die het muntje gaat afveilen en rechtop neerzet.

then maybe that's your answer. geen van beide.
of wachten tot het muntje omvalt. breng wat meer tijd door met allebei en misschien wordt de keuze opeens heel duidelijk.
maar ik zou in jouw plaats voor het tweede gaan. omwille van het legale (wat je daar ook mee bedoelt), en dat het niet long-distance is (believe me, dat kan cruciaal zijn), en dat je je tot die persoon meer aangetrokken voelt dan tot de eerste. liefde en vriendschap simply does not cut it als het over een koppel-achtige relatie gaat.
en dat tegen je geaardheid in is waarschijnlijk ook een factor, maar daar kan ik me niet over uitspreken. ik val op beide en ik kan me niet voorstellen hoe het is om exclusief het een of het ander leuk te vinden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 aug 2012 - 16:36:
Illegaal? Door leeftijdsverschil? Er zijn koppels die qua leeftijd veel verschillen en voor sommige werkt het, maar ik ben er persoonlijk geen voorstander van op onze leeftijd. Het leeftijdsverschil zorgt er meestal voor dat de twee mensen in een totaal verschillende levensfase zitten. Vaak zit de een op de middelbare school terwijl de ander al studeert. Tja, het kí¡n natuurlijk wel..

Het is niet echt een beslissing die door iemand anders dan jou genomen moet worden, maar ik geef Dorien gelijk. Afstand kan inderdaad cruciaal zijn en als ik in jouw situatie zou zitten, zou ik waarschijnlijk ook voor de tweede keuze gaan. Op papier klinkt hij/zij beter.

En hoe bedoel je tegen je geaardheid in? Als de liefde tussen jullie romantische liefde is, lijkt het me eerder dat je biseksueel bent. En als het geen romantische liefde is, lijkt het me onverstandig om een relatie aan te gaan.

Maar aangezien de eerste op papier zoveel beter klinkt, vraag ik me af waarom je twijfelt. Is hij/zij eigenlijk leuker en gezelliger? Of denk je dat jullie beter bij elkaar passen?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 aug 2012 - 18:06:
Eigenlijk vind ik leeftijd niet zo belangrijk, en we kunnen altijd goed praten, hij is lief, en intelligent. Maar de ander is eerder fysiek aantrekkelijk, ook heel lief, en woont dichterbij.
Het is dus, dat ik niet op mannen val, maar ik houd wel van 'm. Op de een of andere vage manier. Van de ander dan weer niet echt. Toch hebben ze allebei iets.
Eigenlijk zou ik voor het eerste gaan, maar ik wil de ander ook weer niet kwijt...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10