Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #12

Depressie-topic #12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 aug 2012 - 22:09:
Lucht je hart. <3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 aug 2012 - 23:48:
Ik heb al ruim negen maanden een helix piercing, en nu besluit het spontaan om te gaan ontsteken? Auw, auw, auw. ._.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 24 aug 2012 - 16:09:
GULPINs voor iedereen! ~(w'3' ~(w'3' ~(w'3' ~(w'3' ~(w'3' ~(w'3' ~(w'3' ~(w'3'
En knuffels. Veel knuffels.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 24 aug 2012 - 17:07:
D:, net nu een van mijn beste vriendinnen op vakantie is heb ik haar nodig voor adies.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 aug 2012 - 18:03:
D:, net nu een van mijn beste vriendinnen op vakantie is heb ik haar nodig voor adies.
Je kan het ook hier plaatsen, als jij wilt.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 aug 2012 - 18:16:
Ik mis mijn Bartman. =(

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 aug 2012 - 18:17:
Waar issie? Vakantie? *hugs*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 aug 2012 - 18:26:
Korea, tot het eind van de maand.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 aug 2012 - 18:27:
Dat is nog maar een week, je kunt het! ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 aug 2012 - 18:31:
But I'm looooonelyyyyy!
En holyfuckingshit ik moet zijn verjaardagsfeestje nog regelen, we hebben nog steeds geen zaal. Ik heb weer eens wat voorgesteld, hoor...

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 26 aug 2012 - 14:58:
Als het zo door gaat komt er binnenkort doden :/ Of ik ga mensen vermoorden of gewoon mezelf serieus ugh :/

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 aug 2012 - 15:45:
Okaay. Eerste school dag.
Ik heb echt een rot klas. Er zitten enorm veel huppelkutjes en van de irritante jongens in. Ik zit zowat elke les naast een meisje dat over alles en iedereen een opmerking moet maken. Dat is zo ontzettend vervelend. En ze snapt geen enkele vraagstelling. Je hebt dan bijvoorbeeld bij vraag A gehad ''maak een tabel.'' en bij vraag B staat ''Maak daarbij een grafiek.'' En dan vraagt ze aan mij waarbij. Come on. -.-
Mijn vrienden zijn in vervelende directioners veranderd. Ze hebben het er ALLEEN MAAR over. En ik had dan kritiek op iets van 1D en ze schoten gelijk in de verdediging. ''Maaar nee dat zeg je toch niet? Doe normaal. Perrie is harstikke mooi en ik mag haar best in mijn agenda hebben. Je hoeft haar niet gelijk te haten. Zayn is harstikke gelukkig en je mag niet op ze haten. Dat is harstikke zielig. Serieus doe normaal.'' Ja eh, sorry dat ik m'n mening geef. x.x
Ook serieus elke pauze of vrije minuut moesten ze naar Liam tweeten om hem te feliciteren. En dan zeg ik dat hij het toch niet leest en dat het alleen maar vervelend is voor andere. En dan krijg ik ook weer haat. Just. -.-
Oh en vorig jaar zaten we altijd op de trap omdat je daar kon zitten en het wat rustiger was. Ik vond dat wel fijn aangezien ik niet zo goed tegen drukte en alles kan. Zegt Simone': 'We zitten nu in de derde, we kunnen nu echt niet meer op de trap zitten hoor!'' DUDE! 1.) Je bent maar zes weken ouder geworden. 2.) WAT MAAKT HET UIT. Alsof leeftijd iets boeit. Alsof het boeit waar je zit. En alsof het boeit wat mensen van je denken als je op de trap zit. Want op de trap zitten is natuurlijk zo'n brugger actie! -.-
Mijn leraren tot nu toe zijn ook niet helemaal geweldig. Voor engels heb ik er één die elke keer een minuut stil is als er iemand praat. Srsly? Daar maak je die kinderen alleen maar blij mee. Voor economie en Frans heb ik docenten die heeel slecht te verstaan zijn.
Op de eerste dag krijg ik al bergen huiswerk. Ik ben zoo blij dat ik al wat in de vakantie heb gedaan. (Volgens m'n vrienden is dat dom. Want je doet toch geen school in de vakantie? Srsly, ik heb straks wel minder stress. Mja)
Ohh god, dit wordt zo'n leuk jaar!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 aug 2012 - 16:37:
@Mars; -hugs-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 aug 2012 - 17:40:
@ Mars: hmpf. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk allemaal nog wel beter wordt. Ik denk het wel, dit is natuurlijk maar één indruk he. Iedereen is natuurlijk een beetje zenuwachtig voor de eerste schooldag en de nieuwe mensen, dus dan gaat men zich anders gedragen. Ze willen zich ook volwassener en stoerder voordoen, en daardoor krijg je dat soort taferelen als niet meer bij de trap willen zitten. Jij bent verstandig genoeg om te begrijpen dat het een onzinnig iets is, maar ja, niet iedereen van dezelfde leeftijd is even ver ontwikkeld en heeft dezelfde prioriteiten. Daar is niets aan te doen, helaas.
En misschien moet je niet mensen op stereotype afwijzen. Er zijn genoeg momenten dat ik ook voor huppelkut door kan gaan, maar hé, wij zijn toch getrouwd. ;'
Misschien zit er wel een heel vriendelijke huppelkut tussen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 aug 2012 - 17:44:
@Emma; Ja, true. Vooroordelen zijn bijna nooit juist. Maar. Het is meestal dat die mensjes mij maar niets vinden. :' Maarjaa, we zullen zien. ^^

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 29 aug 2012 - 19:10:
@neversay: Ik had ook elk jaar een andere klas in het middelbaar en moest toen ook telkens andere mensen leren kennen. Ik herinner me dat rotgevoel ook nog, als die eerste weken zo tegenvielen, en je nog een heel jaar moest doorkomen. But I survived! And you will too. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer zoals Emma zei van die stereotypen af te stappen en je voor andere dingen open te stellen. Mensen zouden je zo nog kunnen verrassen, en jij hen ook. (:

En hihi, maar sorry, ik moest stiekem heel hard gniffelen toen ik het stukje las over 1D en je vriendinnen en 'Oh neen we mogen niet meer op de trap gaan zitten!!' Maar hey, stiekem zijn we allemaal zo geweest en hebben we nog eens die momenten.

Maar om af te sluiten toch een dikke knuffel omdat het tegengevallen is. Maar het komt goed! Ook al klinken het nu wellicht loze woorden, geloof me, alles draait uiteindelijk wel goed uit. (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13