Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #12

Depressie-topic #12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 aug 2012 - 22:09:
Lucht je hart. <3



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 5 okt 2012 - 21:53:
Het is geen Pfeiffer! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
Ik ben blij. Maar nu wil ik weten wat het wel is.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 okt 2012 - 8:38:
Het is geen Pfeiffer! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
Ik ben blij. Maar nu wil ik weten wat het wel is.

Yay<3 Ik hoop dat ze iets kunnen vinden. Klinkt misschien heel naar, maar het is beter dan dat ze niets kunnen vinden. Want. Believe me, dan gaan ze moeilijk doen en denken dat je het verzint en dan. Ugh. Maaaaar het komt goed. <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 6 okt 2012 - 20:53:
Precies. Ik was een keer drie weken oververmoeid en duizelig en ze dachten dat ik het had vezonnen.
Hmh. Thanks ^^
Ik hoop dat het goed komt.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 okt 2012 - 21:07:
Het kan toch Pfeiffer zijn, though. Een vriendin van mij had dat, is getest, de test was negatief, maar achteraf bleek dat ze het toch heeft gehad.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 6 okt 2012 - 22:09:
Ik heb het ook blijkbaar al gehad, en was er dus al resistent voor. That's why. Maar ik ga Dinsdag gewoon terug naar de dokter.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 okt 2012 - 14:32:
Latijn is echt onmogelijk. Staat er in de tekst 'redeuntium', zegt de vertaalhulp dat ik naar redeo/redire moet kijken, met stamtijden redire, redii, reditum, dus het is geen persoonsvorm, geen infinitief, geen gerundium, geen gerundivum en ook geen participium. Ik weet niet eens wat voor vorm het is, hoe moet ik het dan in hemelsnaam vertalen.
EDIT; oh great, het is wel een participium. Anyone care to explain waar die 'u' vandaan is gekomen?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 okt 2012 - 3:33:
Godsamme. We zouden het 'rustig aan doen'
Ik had niet verwacht dat je dan ondertussen zou doen alsof je bijna getrouwd bent met een ander, jongeda... jongeman. Anyhow. Getting friendzoned and ditched here. Leuk. Weet je. Dan komt-ie naar me toe. Zegt dat-ie van me houdt. Klef gezeik. Drie dagen later weer een ander. En nu helemaal je twitter volspammen met liefde voor de gene dí¡í¡rna. En met mij niet eens meer normaal praten. Gezellig. Weet je. Van mij hoeft het niet meer. Ik kreeg toch al geen aandacht. Puh.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 okt 2012 - 16:28:
@Marije; *hugs* Als ik het zo hoor ben je beter af zonder. Maaaar het is nog wel stom. En *hugsssss* Het komt allemaal goeeeed. ^^

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 okt 2012 - 20:33:
Moet je op elke school zoveel presentaties doen? Ik haat presentaties, ik kan nu al niet slapen van het idee dat ik er aan het eind van de week een heb, en ik kom er de laatste tijd in om. En het gaat nu maar net nu op school, en dan moeten we ook nog ergens thuis gaan afspreken om al die presentaties door te spreken en te oefenen en verdelen en weet ik het en IK TREK DIT NIET.
Ik wil havo doen. Of VWO zonder al die stomme presentaties. Maar dan mis ik Mirte en op mijn school zitten geen leuke mensen op de havo (at least.. as far as I know). Dus dan heb ik geen sociaal leven meer, niet dat ik die nu al zo erg heb, maar nog wel een soort van.
En als dit me niet lukt dan moet ik wiskunde én die stomme rekentoets goed doen, en dat gaat nooit lukken en dan kan ik niet naar mijn opleiding en zonder mijn opleiding ben ik nergens want ik weet niet wat ik anders wil en argh.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 okt 2012 - 21:10:
Presentaties zijn verschrikkelijk. Ik zit nu op mavo en daar bestaat echt alles uit verschrikkelijke projectjes. Daarbij moet je ook de hele tijd samenwerken en shiz. I know that feel. Allemaal zooi tegelijk proberen af te krijgen en het lukt net niet. En daarbij hebben we leuk het vak 'rekenen' erbij gedaan. Als je daar geen voldoende voor haalt, volgend jaar, krijg je geen diploma. Fair, als je dyscalculie hebt. Nee.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 okt 2012 - 10:45:
Nawh, that sucks. Wij krijgen dus ook steeds meer presentaties, en ik vind het ook echt verschrikkelijk. Opzich vind ik samenwerken niet heel erg, maar wel als het zoveel tegelijk is. I dunno, dat trek ik gewoon echt niet.
Ohgott, ja, wij hebben sinds dit jaar ook rekenen. Ik mag dus ook mijn eindexamen niet in als ik geen voldoende haal op die toets. De laatste oefentoets had ik een 3,8. Wordt leuk.
Maar... als je dyscalculie hebt, krijg je dan niet een soort vrijstelling of iets van school? Dat je een 5 mag halen ipv een voldoende ofzo?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 okt 2012 - 11:12:
*hugs* Het komt wel goed. Gewoon. Je best doen. Want meer kun je niet . ^^

En jfsgjsdkg. Ik ben zo gestresst. Like. Echt. Ik ben weer twee dagen ziek, loop enorm achter (vooral met wiskunde) en ik begrijp echt helemaal niets van wiskunde. Ik word er zo chagrijnig van, really.
En just. Iedereen wordt boos op me omdat ik ziek ben. Ja, ik weet dat ik vaak ziek ben, en believe me, ik haat mezelf er ook om. MAAR IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN. En iedereen kan wel fcking boos gaan doen, me helemaal gaan lopen afzijken en zeggen dat ik het toch niet kan. WANT DAT HELPT.
Ja, ik kan het ook niet. Tuurlijk vind ik later geen goede baan/studie omdat ik zo vaak ziek ben. Want welke werkgeverdingie wil mij dan hebben? Waar doe ik al die moeite voor?
School gaat straks zeuren dat ik teveel mis, dan krijg je dat hele leerplicht gedoe weer. I've been there. En misschien moet ik dit keer net zoals m'n broer voorkomen, alleen maar omdat niemand kan vinden wat er mis is. Dan krijg je weer boze/verdrietige ouders, is er weer heel veel stress in huis, geloven je vrienden je niet meer. Oh en dan ben ik weer alleen. Like always. Stomme school

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 okt 2012 - 11:54:
*hugs back*

Ik ken het wiskunde achterlopen, ik heb precies hetzelfde. Misschien moet je het er eens met je leraar over hebben [tenzij je een leraar hebt die in de buurt van de mijne komt, doe het dan vooral niet], want ik denk dat je ook regelmatig wel eens wiskunde mist ofzo? Als je het dan al moeilijk vind, is het dan helemaal lastig. Also, misschien heeft hij tips of iets? Maar. Ja. It sucks om de hele tijd erachteraan te hobbelen, that's true. Gewoon proberen een goede planning te maken, en je best doen (en ik bedoel niet dat je dat niet doet, want natuurlijk doe je dat, maar you know what I mean), en ja.

En argh, dat klinkt wel echt heel vervelend. Zijn het leraren die boos zijn of leerlingen? Als het leraren zijn, zou ik, als het zo blijft, toch naar een teamleider of je mentor ofzo gaan, want dat kan zo ja niet.
En you know. Je moet verplicht 5 dagen naar school, maar er zijn genoeg banen waar je zelf je werkdagen kan indelen, of je gewoon maar 4 dagen hoeft te werken und ja.
En de leerplicht, weet die niet kinda van je situatie af, dat je misschien een soort vrijstelling kan krijgen?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 okt 2012 - 13:50:
Ja, ik ga denk aan m'n wiskunde docent vragen hoe ik het nu moet doen. Misschien kan ze van te voren alle aantekeningen geven, zodat ik het zelf kan uitzoeken als ik thuis ben. :'

En beide. Leraren vinden het vervelend omdat, geen idee. Voor de meeste vakken haal ik gewoon goede cijfers. Dus. Ja. En de leerlingen omdat ze me niet meer zo geloven, I guess. Maarja.
Leerplicht weet ervan af, maar dan kunnen ze alsnog niets doen als een dokter niets kan vinden. Want dan kan ik het net zo goed verzinnen omdat ik niet naar school wil ofzo. En het is nogal moeilijk te bewijzen dat je dat wel wilt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 okt 2012 - 14:46:
Je hebt in een fucking revalidatiecentrum gezeten. Voor de lol, zeker? Ha-ha.
Maarrr. Je instelling is al veranderd, want je ziet nu in dat je iig wel goede cijfers haalt, ondanks die paar onvoldoendes. Je gaat de goede kant op! Daarbij, wat Marit zegt: ooit van part-time werken gehoord? En tegen de tijd dat jij gaat werken - dat is pas over een jaar of tien - zijn er hoogstwaarschijnlijk ook veeeeeeeeeeeeeeel meer mogelijkheden wat thuis werken betreft, dus ik zou me daar geen zorgen om maken. Ook niet omdat je helemaal niet weet of wat je hebt wel chronisch is. Misschien gaat het wel weg als je volwassen bent of zo, weet jij veel.
En als je hulp nodig hebt met wiskunde geef je maar een gil, okay? I'll see what I can do for you [tenzij het wisA is x:].



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17