Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #12

Depressie-topic #12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 aug 2012 - 22:09:
Lucht je hart. <3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2013 - 21:56:
True, het gebeurt vaker. Toch balen, zeker als je zoveel moet reizen erbij. Maar als je in je tussenuren wat huiswerk doet, kan je van die vier uren thuis nog iets leuks maken. ^_^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 jan 2013 - 16:30:
Wat Emma zegt ja. Ik heb het ook een tijdje gehad, en het is idd helemaal niet leuk als je het gevoel hebt dat je totaal geen tijd thuis & voor jezelf hebt. Probeer zoveel mogelijk op school te doen iig.
Ik heb het nu ook op de uni, maar als het me teveel wordt dan skip ik hier en daar wat, maar ik begrijp dat dat op de middelbare school natuurlijk niet zo makkelijk gaat.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 23 jan 2013 - 17:44:
Ik kan net zo goed geen moeite meer gaan doen want het gaat toch nooit goed.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 jan 2013 - 18:09:
Ik kan net zo goed geen moeite meer gaan doen want het gaat toch nooit goed.
*plet* Zo moet je niet denken, Süße! Als je geen moeite doet, dan gaat het jíºist moeilijk, en als je wél moeite doet, dan heb je jezelf niks te verwijten. Hey. Kop op. *knuffelt* What's wrong? <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 jan 2013 - 18:18:
Ik kan net zo goed geen moeite meer gaan doen want het gaat toch nooit goed.
*knuffel*
Wat is er mis?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 23 jan 2013 - 22:00:
Merci guys *hugs terug*
I know. Je hebt gelijk Dezh. Maar het voelt gewoon zo - I don't know.

Ik baal er gewoon zo van. Ik doe zo mijn best om bij te blijven met alles, ondanks het standaard missen van 1 í  2 dagen school per week, maar soms mis ik gewoon wel eens wat. En daardoor heb ik nu om uitstel moeten vragen voor een vrij belangrijke opdracht, en dan krijg ik alleen moppers en te horen dat mijn afwezigheid geen excuus is en dat ik het beter had moeten checken. Ik heb in mijn werkwijzer gekeken, de docent gemailt, klasgenoten gevraagd, op internet gekeken.... wat kan ik nog meer doen? En het is niet de eerste keer dat een docent chagrijnig wordt, terwijl ze weten van mijn 'situatie'.

Het is gewoon heel frustrerend dat ze me steeds weer het gevoel geven dat ik niks goed doe op school, terwijl ik juist zo'n moeite doe om bij te blijven en alles. Zo van 'je had het best kunnen weten' en 'je had toch beter kunnen leren'. Nee. Het lukt niet altijd.
Ik zit er gewoon even helemaal doorheen met school en dit kon ik er gewoon even niet bij hebben.
En ik heb sterk het gevoel dat ik tegen een burn-out aanzit.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 jan 2013 - 10:22:
Mijn laptop ligt in coma.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 26 jan 2013 - 12:11:
@Marit: misschien moet je met je ouders overleggen om school weer even een reminder te geven van die situatie. Ze weten het wel, maar ze denken er vast niet altijd aan of ze beseffen niet hoe moeilijk het voor jou is. En als je denkt dat je er zo erg doorheen zit dat je in een hoekje aan je eigen haren gaat zitten trekken, dan lijkt me dat belangrijk om erbij te vermelden. *knuffelt* Halt die Ohren steif, okay? Das wird schon wieder <3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 26 jan 2013 - 16:13:
@ Dezh

You're right, Keks. Misschien moet ik dat idd maar gaan doen.
Danke, Süße <3 *knuddl*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 jan 2013 - 19:56:
Shit. De computerwinkel heeft net teruggebeld, maar we waren er niet. Ze hebben er ruim een week over gedaan om te concluderen dat mijn oplader inderdaad kapot was. Dit kan niet goed zijn.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 jan 2013 - 17:28:
Mijn harde schijf is dus kapot. Misschien valt er nog iets te redden, waarschijnlijk niet. Great.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 1 feb 2013 - 17:09:
Zwoel hoe m'n vriendin me voor de derde keer in de steek heeft gelaten.
Heel leuk. Echt geweldig.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 feb 2013 - 17:28:
Wat heb ik plotseling een verschrikkelijk rooster o.o Ze hebben één vak twee uur verschoven en nu zit ik plotseling op maandag & dinsdag tot 19u op de uni (doei, avondeten. doei, badminton). Donderdag van 9-17u, vrijdag ook weer van 9-13u. Op woensdag wisselt 't elke week. Niet, zoals me in alle vorige blokken gelukt is, een dag vrij tussendoor. Nééé. Want voor dat ene afschuwelijke vak hebben ze meteen twee dagen geclaimd.

Tschüss, niet-academisch leven. Het was leuk je gekend te hebben.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 feb 2013 - 17:48:
Zwoel hoe m'n vriendin me voor de derde keer in de steek heeft gelaten.
Heel leuk. Echt geweldig.

Dan is ze het niet waard. Really. Weg ermee. Je bent beter af zonder haar. En ja, dat klinkt stom en vervelend. Maar het is zo. And you'll get over it. I know. <3 *hugs*

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 feb 2013 - 21:14:
(...)
Dan is ze het niet waard. Really. Weg ermee. Je bent beter af zonder haar. En ja, dat klinkt stom en vervelend. Maar het is zo. And you'll get over it. I know. <3 *hugs*


Thanks man. To be honest, ik ben echt pissed. En niet een beetje ook. Koekenpannen, verenigt u!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20