Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #12

Depressie-topic #12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 aug 2012 - 22:09:
Lucht je hart. <3



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2012 - 20:27:
I am so angry at everyone.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 nov 2012 - 22:30:
I am so angry at everyone.

-hugs really tight-
What's wrong, my dove?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 nov 2012 - 22:43:
Nou gewoon, m'n hele dag was stom. Ik zou met een vriendin de stad in gaan, dus ik had m'n zwemmen afgezegd (wat ik echt alleen bij hele hele hele hoge uitzondering doe, maar ze wilde de stad in aan het einde van d'r toetsweek en ik zie d'r bijna nooit, dus ik dacht nou ja okay). Kreeg ik vorige week een sms'je dat zij wel ging werken en dat ze dus pas om vier uur in de stad kon zijn. De winkels gaan om vijf uur dicht. Nou okay, ik neem aan dat ze dat allemaal niet expres heeft gedaan en ik besloot het niet persoonlijk op te vatten en er gewoon een gezellige dag van te maken. Dus mijn vader gaat me wegbrengen, belt ze een kwartier voordat we afgesproken hebben dat het niet doorgaat. Na gut, ze was helemaal in tranen aan de telefoon dus again, ik neem het haar echt niet kwalijk, maar ik voelde me gewoon rot. Dus ik zei zo tegen papa en bro van nou, willen jullie dan met mij een beetje cd-winkeltjes afstruinen of zo. Dus bro wilde wel, maar papa wilde per se fietsbanden kopen in het dorp met bro. Dus ik vroeg waarom bro een nieuwe fietsband nodig had, had 'ie dat niet, maar papa had 'r één nodig. Dus ik zei: zet mij en bro dan in de stad af, ga zelf naar het dorp. Kon niet, bro moest bij oma eten. Dus ik zei: zet mij dan thuis af. Kon niet, we gingen bij oma eten. Maar ik zou überhaupt niet bij oma eten, want ik zou de stad ingaan. Dus dat zei ik ook. En ik zei dat ik geen zin had om fietsbanden te kopen. Zegt papa van nou, ik heb ook wel 'ns ergens geen zin in. Dus ik vond dat'ie me gewoon thuis moest brengen. Vraagt 'ie ineens of ik het niet erg vind. Dus ik werd boos en ik zei van natuurlijk vind ik het wel erg, wat is dat voor mongolische vraag. Oh, nou toen reed 'ie naar de stad en vroeg die waar hij heenmoest, ik zei dat ik dat niet wist en toen issie alsnog naar m'n huis gereden en heeft 'ie me afgezet. Dus ik was echt overal helemaal klaar mee en heb Doos gebeld en ben met haar gaan klussen in het nieuwe huis van d'r oma met muziek en het was gezellig, en daarna heeft Doos hier gegeten maar rond acht moest ze naar huis want ze moet morgen weer werken enweetikveelwatallemaal. Maar net op dat moment kwam ook papa bro thuisbrengen, en mama dwong me om het uit te praten, maar ik was nog steeds boos dus ik heb alles een beetje ge-"ok"t en daarna is papa naar huis gegaan. Toen heb ik msn maar opengegooid in de hoop dat er iemand was om me een beetje af te leiden, maar het duurde anderhalf uur voor er iemand kwam en. Buh.
Goed, dit is echt een zeurverhaal en het gaat nergens over, maar ik voel me er gewoon rot over. Sorry.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 nov 2012 - 23:09:
-more hugs-
We still love you, mkay?
En. Fietsbanden, really? --'

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 25 nov 2012 - 10:15:
@Bodine; Als je iemand nodig hebt om te praten of af te leiden of whatever. Sms me en ik kom. Echt waar. Het kan me niet schelen waar ik dan mee bezig ben. Ik kom gewoon.
*hugs* Yup, we love you. En gelukkig was het met Doos wel gezellig. ^^ Het komt allemaal wel goeeeed. <3 *hugs*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 nov 2012 - 12:14:
@Hussie; Waarom sms je me dan niet? Je weet dat dat altijd kan bij mij. No matter were I am. I will always answer/come. *big fat hug* Komt allemaal wel goed. <33 Gelukkig was Doos er om je op te vrolijken. En als die er niet is komen Mascha en ik gewoon langs. C:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 nov 2012 - 12:49:
You guys are too sweet. <3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 nov 2012 - 17:00:
Nawh, Bo, that sucks. *plethug*
Ik wil me ook wel proberen te teleporteren als je me nodig hebt, you know that, hm? En sowieso kan je altijd tegen me aan lullen.

En en. Idd. Gelukkig dat het wel nog gezellig was met Doos. It'll be okay honey <3

Oh. En blokhut? Denk maar aan blokhut.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 26 nov 2012 - 21:05:
2 weken voor mijn examens en de hele week ziek thuis met een zware nier en urinewegeninfectie
Perfecte timing noemen ze dat

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 dec 2012 - 21:16:
Meh. Meh. Something's not right. Uni vreet mij op en zodra er iets misgaat, moet ik huilen. Van uni-gerelateerde dingen ga ik niet huilen, maar zodra er iets anders misgaat, iemand iets vervelends zegt (bedoeld of onbedoeld), houd ik het niet droog. :/ I need a holiday. A very long holiday.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 dec 2012 - 16:19:
ARGH. Ik wil gewoon een werkende laptop, is dat te veel gevraagd?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 dec 2012 - 17:33:
Ik ben een emotioneel wrak en ik weet niet waarom.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 dec 2012 - 17:56:
Ik ben een emotioneel wrak en ik weet niet waarom.

-hug-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 dec 2012 - 16:48:
Mockingjay is the reason God invented waterproof mascara.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 dec 2012 - 22:12:
Jippie. Er is iets in mijn laptoplader doorgebrand. Godverdomme.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20