Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #12

Depressie-topic #12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 aug 2012 - 22:09:
Lucht je hart. <3



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 sep 2012 - 20:46:
Ik haat natuurkunde.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 sep 2012 - 14:06:
Ik haat mijn cupmaat.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 sep 2012 - 19:14:
Ik haat mijn cupmaat.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 sep 2012 - 5:05:
Ik heb mijn biologische klok helemaal ontregeld, met opzet. Ik slaap al een week niet meer 's nachts, ik blijf echt op tot zes uur en dan slaap ik tot tien of elf, en dan begint alles weer opnieuw. Want ik moet schrijven, en dat gaat beter 's nachts, want dan is er minder afleiding. En mijn eindwerk moetmoetmoet af. Dus ik heb mezelf omgedoopt tot vleermuis.
Probleem: maandag begint de school weer. En ik heb nog steeds zoveel te doen aan dat stomme eindwerk en mijn hersenen worden heel wazig door dat niet-slapen en fuuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga eraan, hoe krijg ik dit nog af?

I am just one Red Bull away from totally blowing my fuse and going supervillain.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 sep 2012 - 16:59:
Ik heb mijn biologische klok helemaal ontregeld, met opzet. Ik slaap al een week niet meer 's nachts, ik blijf echt op tot zes uur en dan slaap ik tot tien of elf, en dan begint alles weer opnieuw. Want ik moet schrijven, en dat gaat beter 's nachts, want dan is er minder afleiding. En mijn eindwerk moetmoetmoet af. Dus ik heb mezelf omgedoopt tot vleermuis.
Probleem: maandag begint de school weer. En ik heb nog steeds zoveel te doen aan dat stomme eindwerk en mijn hersenen worden heel wazig door dat niet-slapen en fuuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga eraan, hoe krijg ik dit nog af?

I am just one Red Bull away from totally blowing my fuse and going supervillain.
*aait*
Wanneer moet dat eindwerk af? Voordat je weer naar school gaat?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 16 sep 2012 - 11:56:
I'm sick of it. All of it.
I found out I have no friends. No real ones. Except from here.
Ik wil gewoon naar iemand toe kunnen fietsen en vertellen wat me allemaal dwars zit. En goed advies krijgen. En een hug. Ik wil dat mensen hier om me geven. En dat ze me accepteren. En ik wil dat ik niet zo'n stom naïef kind ben. They don't like me. Alleen als ik vrolijk ben en iets voor ze kan doen. Dan ben ik ineens goed voor ze. En elke keer trap ik er gewoon weer in.
Ik heb ze verdorie verteld waarom ik zo vaak down ben. They did care. Maar alleen op de dag dat ik het ze vertelde. En ja, ze waren er voor me toen ik moest huilen toen, op school. Maar dat was eigenlijk alles. Elke keer als ik ze probeer duidelijk te maken dat ik ze nodig heb, negeren ze me. Of zien ze het gewoon niet. En ja, misschien moet ik duidelijker zijn. Maar ik ben niet het persoon dat naar mensen toe gaat om te zeggen wat voor shit er allemaal aan de hand is. Maar stiekem hoop ik dat ze het merken en gewoon een knuffel geven. En. Vertellen dat het allemaal goed komt. That's all I want. Someone who is there for me. And knows how I feel. I don't want to tell everything over and over again. Because It's alwaus the same. En het voelt altijd alsof ik me aanstel en aandacht wil. En misschien wil ik ook wel aandacht. Want ik heb gewoon geen zin meer om op me kamer te zitten en na te denken over alle shit. En me vervolgens afvragen of alles nog wel zin heeft. Ik kan toch niets, ik kom nooit goed terecht en ik ga nooit een geweldig leven hebben. En dan aan de andere kant denken dat ik moet vechten en dat het wel goed komt en dat ik niet zo'n groot drama moet maken. Ik weet niet eens meer wat ik echt voel, er is altijd dat stemmetje dat zegt dat ik overal een groot probleem van maak en misschien is het waar. En misschien ook niet.
Er zijn zoveel dagen dat ik hier gewoon weg wil. Gewoon rust. Maar de volgende dag is alles weer zo normaal en lijkt het alsof er niets gebeurd is. En dan lijkt het alsof ik me alles verbeeld. Alsof ik alles gewoon maar verzin.
I love him. Really. Maar ik wil gewoon dat hij normaal gaat doen. Hij denkt dat hij zo perfect is dat alles haar schuld is, terwijl hij het probleem is. Ja, zij is ook wel fout bezig. Maar dat is geen reden om haar zo erg af te zeiken. Om elke keer te zeggen dat ze alles fout doet en dat ze nergens goed voor is. En zij geloofd het. Kijk verdorie eens naar wat ze allemaal doet. Ze doet ALLES. Je hoeft het maar te vragen en ze doet het voor je. Hoe gemeen je ook doet. En ik wil zo graag dingen overnemen van haar, zodat zij ook een keertje rust heeft. Maar het lukt me gewoon niet met school erbij. Jij zou dat wel kunnen, je zit toch de hele dag thuis. Haal eens de stofzuiger erdoor, doe de afwas of de was. En zeik er niet zoveel over dat ze moet opruimen. En stop met dingen weggooien. Het lijkt wel alsof je het leuk vind om haar boos en verdrietig te zien.
Bijna elke #@)(%#* nacht hou je haar wakker tot een uur of één, en daarbij mij ook, om alle kritiek tegen haar te zeggen. Stop er gewoon mee.
Soms wil ik gewoon een echte vader. Ja, je geeft om me. Maar ik kan me niet herinneren dat je me ooit uit school hebt opgehaald. Ooit iets voor me hebt gedaan dat andere vaders wel doen. Spelletjes spelen en dat soort shit. Mama was altijd degene die dat deed. Die leerde wat goed en fout was en me liet zien wat liefde is. En ik hoop zo dat jij dat ook gaat leren, van haar. She's trying, you know that? Trying to let you see that you can be a good man. After everything you've done. And you're just letting her feel like crap. Every single time. En ik hoop zo dat het een keer lukt. Voor jou, voor haar en voor mij.

sorry voor de zeikerige post

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2012 - 13:10:
@ Mars: Ach, arm meisje. *hug*
Het is dat ik meer dan vijfduizend kilometer verderop zit en maar een single entry visit heb, anders zou ik naar je toe kunnen om je een knuffel te kunnen geven.
Ik vrees dat er hier niet zoveel is wat ik voor je kan doen, behalve je een virtuele knuffel geven en hopen dat het goed komt. Ik denk dat je met je vader in een situatie zit waar je niet zoveel aan kan doen. Als er iets is tussen jouw moeder en vader, horen ze dat met elkaar uit te werken zonder dat de kinderen er daar zoveel last van hebben.
Ik hoop echt dat alles snel beter gaat. *hug*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 sep 2012 - 22:50:
Ik kan niet meer schrijven

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 30 sep 2012 - 12:18:
@Do; dat gelooof ik niet. Het komt wel goeed. *geeft koekje*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 sep 2012 - 12:20:
Ik kan niet meer schrijven
Dat geloof ik ook niet. Je hebt jezelf net leeggeschreven met het eindwerk, non? Dat komt wel weer terug. *aai* Veel drinken & zon opsnuiven. ^^

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 okt 2012 - 15:22:
Waarschijnlijk heb ik Pfeiffer, dus ik lig de komende maand nog wel op bed, I guess.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 okt 2012 - 15:37:
Marije: -hug-

Right, lemme get this straight. Ik moet mijn eindwerk herschrijven, maar dit wordt verfilmd? GOD, I HATE THIS WORLD! --'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 okt 2012 - 16:41:
Omdat dat hyperactieve tienermeisjes aantrekt en jij daadwerkelijk talent hebt. Jij moet herschrijven omdat er dan iets geweldigs uit gaat komen. Twilight zou nooit heel veel kwaliteit krijgen, hoeveel het ook herschreven wordt. Hoeft ook niet, want tienermeisjes vinden zulk soort romantische films geweldig, maar jij kunt gewoon beter.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 okt 2012 - 16:48:
Indeedie! Puberende tienerkinders zijn zo gefocust op dingen die ze blijken te interesseren (jooooongeeeens, knaaaaappe jooooongeeeens (nee) ).
Goede dingen trekt ze niet aan omdat ze het niet begrijpen, I guess.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 okt 2012 - 17:07:
Waarschijnlijk heb ik Pfeiffer, dus ik lig de komende maand nog wel op bed, I guess.
Ik heb ook Pfeiffer gehad, het verloop verschilt persoon heel erg, dus misschien kom je er al eerder vanaf. (:
(Maar ja, het kan helaas ook langer duren.)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16