Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #12

Depressie-topic #12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 aug 2012 - 22:09:
Lucht je hart. <3



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 nov 2012 - 20:04:
@Mars *hug back*
Thanks. Door die eenhoorn en regenboog ging ik glimlachen en dat had ik even hard nodig. <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 nov 2012 - 18:27:
Ik zal de komende tijd wel veel in Duitsland zitten. Opa heeft hooguit nog een paar maanden te leven.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 18:29:
Mehh *hugsss*
Sterkte Daaan<3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 18:30:
o.o als in, buurmanopa?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 nov 2012 - 18:35:
Sterkte! ):*hug*

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 nov 2012 - 19:04:
Wat erg, Daan ._. Heel veel sterkte <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 nov 2012 - 19:26:
-aaikeDaan-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 nov 2012 - 19:31:
Thanks. <3 En ja, die opa.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 nov 2012 - 23:15:
VERDOMME! Ik HAAT mijn vervloekte laptop. Heb ik mijn hele avond besteedt aan dat biologie PO, en ben ik een uur bezig geweest met het ontcijferen van de crapzinnen van mijn klasgenoot KRIJGEN IK EEN VERDOMD BLUE SCREEN OF DEATH. EN NEE, WORD HEEFT HET NIET OPGESLAGEN.
VERDOMME. VERDOMME. VERDOMME.
Sorry, maar ik echt verschrikkelijk gestresst, en ik heb verdomme alles gedaan terwijl het met z'n drieeën moest (maar ik geef te veel om mijn cijfer om het dan maar niet te doen, aangezien het twee keer telt en telt als SE). En o ja, ik moet het morgen printen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 nov 2012 - 23:22:
O.o shit, Daan! Oh. *huggs*
ik zou zeggen wil je de mijne hebben, maar plagiaat en die was ook geen goed cijfer waard. Awh. ): <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 nov 2012 - 16:18:
Ik ben ook weer eens vroeg uit zeg. Ik had vijentwintig minuten om op het station te komen, maar één of andere kutbrugger dacht dat 'ie leuk was, en heeft mijn jas helemaal onderin de bodemloze put van gevonden voorwerpen gestopt. Toen moest ik rennen om de trein te halen: ik was om één over op het station, de trein vertrekt om drie over... maar reed net voor m'n neus weg. Want ja, de ns rijdt ineens voor het eerst in maanden op tijd. Toen zat ik veertig minuten in de kou, dacht ik, maar één of andere idioot had besloten dat het een leuk idee is om zelfmoord te plegen door voor de trein te springen. LEUK.
Ik was om half twee vrij en ben net thuis.

Nog leuker: vanmorgen had ik mijn trein ook gemist en moest ik terwijl het vroor een half uur op de volgende wachten. En alleen maar doordat een stel jongens niet kan bedenken dat het slim is om je voorlicht aan te doen als het zo mistig is dat je maximaal twee meter zicht hebt. Alsof ik nog niet bont en blauw genoeg was.

Er was wel een hele aardige conducteur die me tien euro aan tegoedbonnen voor de kiosk heeft gegeven toen ik een mental breakdown had.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 nov 2012 - 17:17:
Oh. En daar zijn we dan. Ik ben op het punt dat ik denk van: fck you school. Ik heb gewoon geen zin meer. Ik leer en haal onvoldoendes. Ik leer niet en haal hetzelfde cijfer. Zelfs voor Engels heb ik bijna een onvoldoende.
En dan moeten er ineens allemaal #$(*#&# dingen gebeuren waardoor ik me al helemaal niet kan concentreren.
Oh en dan heb je eindelijk de moed om samen met een vriendin naar een docent te stappen om te zeggen dat het gewoon echt niet meer gaat... wordt die vriendin ziek en moet ik weer tot volgende week wachten. Ja, ik weet het, zij kan er niets aan doen. Maar het is gewoon stom dat het precies op die dag moet gebeuren.

En die kut Duits presentatie lukt ook al niet meer. Ik haaaat samenwerken. Niemand deed wat. Iedereen begon op de laatste dag en dan verwachten ze van mij dat ik even snel een dia voor de powerpoint ga maken. En die moet ik dan voor 18:00 inleven want anders heeft zij de hele avond stress? En als ik dat dan niet doe helemaal boos op mij worden? Rot toch op.

sorry dat ik zoveel klaag. Maar. Het moet er gewoon uit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 nov 2012 - 17:21:
Honey I'm always always always here to talk to like you know where to find me and stuff, I mean I might be busy but you know okay. And ehm. Hey, je hebt iig de moed bij elkaar gesprokkeld om naar die docent toe te gaan, en dat dat dan een week uitgesteld wordt... als het maar gebeurt. En ik weet niet wat er dan verder allemaal gaat gebeuren, maar hey, op zich is fuck-you-school helemaal niet zo erg. Het is beter dan erdoorheen gaan en overspannen raken en zo. En over die Duitspresentatie: fuck 'em hard.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 nov 2012 - 17:27:
Awhh you're sweet. <3 En ja, I know.
Maar ik heb deze week de laatste toetsen voor dit rapport. En. Het was me gelukt om van zes naar drie tekorten te gaan. Maaaar. Nu worden het er weer zes.
En ik vind het echt niet erg om volgend jaar naar HAVO te gaan. Als het maar HAVO 4 is en niet HAVO 3. Want. Ik irriteer me nu al aan m'n klasgenoten en als ik die tweedeklassers van nu zie... Dat gaat hem niet worden.
Ik hoop dat ik misschien toch dit jaar terug kan naar HAVO. Of. Dat ze iig zorgen dat ik niet blijf zitten. That's all I need

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 nov 2012 - 17:28:
Ja, nou, als jij dat nu al door laat schemeren en je d'r goed voor inzet lukt dat vast wel. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20