Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [10]

Brief aan... [10]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 aug 2012 - 20:21:
Write it down.



LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 19 april 2015 - 12:14:
Wauw, ik schrijf veel brieven de laatste tijd
Deze is gelukkig wat vrolijker =)

Melina,

Ik ken je over 2 dagen, 2 jaar en 2 maanden. Ik ben echt blij met jou als beste vrienden, je bent echt heel erg lief voor me. Je bent er altijd als ik je nodig heb, en je staat altijd voor me klaar. Je hebt een super karakter en je bent mijn kleine zusje aka cupcake. Ik wil je nooit meer kwijt en hoop dat we nog super lang vriendinnen blijven!
Ik kan ook niet geloven dat je het zolang volhoud met mij. Ik bedoel, ik ben niet de rustigste en niet altijd de aardigste, want we hebben wel eens ruzie, maar toch komt het goed, en dat verbaasd me gewoon, dat je het volhoud met mij. Dat is gewoon super om te realiseren. Wij tweetjes hebben een speciale band en onze vriendschap is anders dan de andere. Wij hebben iets speciaals in ons, dat niemand ons kan afpakken.
Oké, deze brief moest ik gewoon even schrijven. Ik ben zo dankbaar voor alles wat je doet. Je bent super!

Ik hou van je!

Lots Of Love, Lindy

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 april 2015 - 12:33:
Lars,

Thanks for being one of the best friends I could ever ask for and never judging for things I confess. Thanks for like, dealing with my annoying questions when it comes to Dyl "because you're a guy, help me out". So glad that even though we lost touch for months back when I still dated robin, our friendship has grown so much.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 april 2015 - 12:56:
A.

Thanks for being the best friend i could ever ask for. We're both dealing with some pretty fucked up shit, but we'll always be here for each other. I love you so much and I really can't put my love for you in words. We keep each other going and we make sure the other is alright. Sometimes we put our own needs behind those of the other and I can't describe how that makes me feel. it's so wonderful to have someone I can rely on. I know you'll never drop me and you can be sure I'll never drop you.

Sometimes I'm insecure, scared you will drop me, but you're always there with some words or actions and I'm contend again. We found each other in happy times, but we'll stay here for the hard times to.
I love you to the end of the universe and back

x iv

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 april 2015 - 13:30:
*hugs Iv* jaaaa happiness delen aw this feels good
yeah sorry off-topic

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 20 april 2015 - 20:17:
R.

Ik vind je echt leuk maar je maakt me heel onzeker. Ik ben tot nu toe de hele tijd degene geweest die eerst moest appen en het initiatief moest nemen om wat te regelen. Wil je überhaupt wel met me uitgaan? Je bent 17 en je zou toch in staat moeten kunnen zijn duidelijk tegen me te zijn? Waarom ben je dat dan niet? Het is echt leuk als we samen zijn maar je appt mij nooit eerst. Wat betekent dat? Betekent dag vanaf jouw kant überhaupt iets? Het is erg frustrerend om in onzekerheid te zitten.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 1 juni 2015 - 6:39:
30 May 3:56 am (technisch gezien 13 mei dus)
Dear S,

I'm sorry. I am so sorry.. Ik zit elke keer te bedenken of ik het wel goed heb gedaan.. Of ik je niet veraden heb.. Well I know I did by telling my parents, but I cry every night. I am so worried, you can't stay in Turkey. We need to tell your mom and then shr can get you home.

You are probably like; waarom krijg ik dit nu pas? Because I couldn't tell. Ik belde naar de kindertelefoon en die zei dat ik het aan een volwassene moest vertellen; mijn tante. Mijn tante heeft geen makkelijke jeugd gehad, ze is sexueel misbruikt en bedregen met de dood. Ze begon te huilen toen ze het verhaal van jou hoorde. Ik vertelde het dezelfde dag nog aan mijn ouders.. Waarschijnlijk gaan we nu maandag ofzo naar je moeder. You can't keep secrets like this, Sarah. We are fucking 14. Een leven van minstens 70 jaar ligt nog voor ons! We hebben levenservaring, jij meer dan ik, maar shit we kunnen dit niet oplossen.

Waar krijg je de brief nu pas als ik hem vandaag al schrijf (zaterdag 30 mei dus)? Het leek ons beter als je het niet wist, we hebben geen idee waar The Guards tot in staat zijn.. En Ana.

Ik ga dood van schuldgevoel, maar ik moet dit doen. Je gaat daar dood Saar, letterlijk. Ana kan het, Johanna kan het, The Guards zijn er tot in staat, maar ik ben het meest bang dat je het zelf doet.

Deze dag heb ik continu alles herhaalt in mijn hoofd. Ik heb het aan mijn ouders verteld. Dan gaan we samen naar de moeder van Sarah (Lia, right?). Daarna haalt zij Sarah weg. Tenminste, als alles gaat zoals het gaat... Ik ben zo bang, zo bang ben ik misschien nog nooit geweest. Wat als je me gaat haten? Dan zijn we geen vrienden meer.. Maar dat wil ik opgeven, als jij maar veilig en blij in Nederland zit.. Met of zonder mij.. Al hoop ik natuurlijk met.

Ik kan het niet omschrijven.. Ik wou dat ik de vaardigheid om een lange heldere uitleg te geven waarom, en hoe ik me voel, maar shit dat kan ik niet. And maybe, I am actually a loser by telling this. A little tiny voice in my head says: what if she lied it all? I am so scared of that.. I trust you 100% but shit sinds ik het verteld heb haal ik de raarste dingen in mijn hoofd. Sorry voor aan je twijfelen, maar ik twijfel nu opeens aan alles.. And the craziest thing is: IF you lied everything, I would forgive you by just a single word you'd say to me. I would forgive you and love you the same way, just because.. I love you.

It is almost morning now, almost 6am.. I deleted so much text.. Omdat het dramatisch overkwam, of te droog, alsof het me niet uit maakt. Het maakt me wel uit, zo veel.. It hurst every tiny piece of my body, and my heart hurts the most.

Sorry trouwens dat het geen papieren brief is.. Ik ben mijn notebook kwijt en ik ben niet de persoon die midden in de nacht opzoek gaat naar een notebook :/

En het meeste sorry gaat uit naar het feit dat ik je verhaal verteld heb terwijl ik beloofd heb het niet te doen. Maar dit moet beter zijn, ze fucking slaan je, snijden je en wat ze allemaal nog meer mogen doen. Nou niet mogen, want shit ze hebben hulp nodig als ze zo mensen van hun depressie willen helpen, of willen helpen met schizofrenie.. Of al die andere dingen waar mensen mee naar de Clinic komen..

Ik kan niet zeggen hoe veel het me spijt, maar het moet aflopen, en liever vandaag dan morgen.

Ik hou van je. Ik hou ontiegelijk veel van je. Van je haar van je ogen van je lach van je neus en vooral van je fucking gorgious personality. Ik hou zo veel van je dat ik misschien onze vriendschap opgeef om jou te redden,

Vera



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14