Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #13

Depressie-topic #13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:05:
Lucht je hart, op FanFic is er altijd wel een luisterend oor.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 maart 2013 - 12:21:
Fml, ik mag mee in het rijtje van darmproblemen.
8 april moet ik naar het ziekenhuis voor een compleet maag- en darmonderzoek onder volledige narcose. Ik haat ziekenhuizen, ik haat narcose, ik haat onderzoeken! De laatste keer dat ik onder verdoving moest was voor mijn wijsheidstanden, en toen heeft die briljante anesthesist besloten om mijn smal neusschot eens te laten zien wie de baas is, mijn neus verloor en ik werd wakker met een halve meter wiek in elk neusgat omdat ik de mother of all nosebleeds had.
En nu dus weer helemaal onder, want op de echo konden ze niks zien. Wat ze wél konden zien was dat mijn baarmoeder geklapt ligt en dat ze abnormaal verwijd is, dus ofwel ben ik onbevlekt ontvangen ofwel is daar OOK iets mis, dus volgende week staat er ook nog een bezoekje aan de gynaecoloog op het programma.
Srsly, fuck my life.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 maart 2013 - 13:25:
*knuffelt Dorien*
Heb je zo'n last dan? Al langer? Kan dat niet komen door wat er met je baarmoeder is?
Ik snap dat je er absoluut geen zin in hebt, gezien je vorige ervaring met narcose, maar ik kan je zeggen dat zonder ook echt geen pretje is. Ik weet niet zoveel van onderzoeken, heb er maar een gehad, en die was zonder narcose en dat deed zoveel pijn dat ik flauwviel. Dus ja. Ik weet niet of je bij maag/darm-onderzoek alleen plaatselijk verdoofd kan worden.
In ieder geval heeeeeel veel sterkte, ik hoop dat het snel goed komt!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 maart 2013 - 14:13:
Nou, ik weet in ieder geval wat ik ga herkansen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 april 2013 - 20:30:
-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 april 2013 - 20:32:
Share with us? <3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 april 2013 - 20:35:
Ems. Wat Bo zegt. Als je iets kwijt moet of iets dan zijn wij hier om te luisteren. En. Het klinkt misschien stom, maar zou het helpen om in een kussen te gaan slaan en ermee te gaan gooien? Want. Dat hoort niemand. Maar het helpt wel je woede tegen te gaan. at least, bij mij.
En af en toe mag je best huilen, dat is misschien alleen maar goed, toch?

We're here for you<3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 april 2013 - 20:52:
Jullie zijn lief, maar ik heb niet echt iets te delen. Ik voel me zonder reden niet zo goed, that's all.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 april 2013 - 21:02:
Ah, dat kan natuurlijk ook. Maar. Dan is het alsnog scheiße of course.
Ik hoop dat het gevoel snel weer weggaat, Ems <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 april 2013 - 18:07:
-

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 april 2013 - 18:32:
Wat erg, Emma. Als zoiets gebeurd en het om iemand gaat die je kent en waar je van houdt, is het altijd erg, maakt niet uit in hoeverre je familie bent.
Heel veel sterkte *huggles*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2013 - 18:40:
Ik weet niet wat ik moet zeggen dus - *hug*

Please don't hurt yourself Ems. There must be some other way, right?
Let us know if we can help in any kind of way.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 april 2013 - 18:54:
Lieve Emma - ga een stuk fietsen om jezelf af te leiden, ga schrijven, muziek luisteren, ga een rondje om de Hooglandse Kerk rennen, ga iets dóén met de treurigheid en de frustratie. En als je er niet uitkomt, dan geef je een gil en dan spreken we af in Leiden en dan koop ik een bellenblaas voor je, oké? Of ik kom een bagel eten en dan gaan we samen een rondje om de kerk rennen. Whatever you want.
Het is altijd moeilijk als er mensen doodgaan & dat snappen we hier allemaal en als je tegen de mensen in je directe omgeving zegt dat het moeilijk voor je is, dan doen ze ook hun best om dat te begrijpen. Maar jezelf pijn doen heeft nooit zin. Ik heb dat ook nooit goed begrepen, om eerlijk te zijn, want je substitueert pijn met pijn. Wat heb je daar nou aan? (Niet om respectloos te zijn - ik hoop alleen dat je inziet dat het niet helpt, Emma.)

En je weet dat wij hier altijd zijn, dat we het absoluut geen probleem vinden wanneer je hier je uitlaatklep zoekt, dat we je gráág helpen op welke manier dan ook, en wat Bodine zegt: als jij denkt dat wij iets kunnen doen, zeg dat alsjeblieft. Want we staan voor je klaar. Voor iedereen hier met problemen, hoe groot of klein ze zijn, dus ook voor jou. We houden van je.

Snappie? *plet* <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 april 2013 - 22:13:
-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2013 - 23:35:
Het helpt zeker niet als we met een groepje langskomen en iets leuks gaan doen en je gewoon alles kunt vergeten omdat je lol hebt? Of - zou dat helpen?

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 15 april 2013 - 0:12:
Echt er is weinig wat ik niet voor je zou willen doen Emma. Maar ik weet eigenlijk idd niet of je veel aan mij hebt. Ik weet uit ervaring dat je het beste een goede vriend in je directe ongeving kan vinden aan wie je alles verteld, die een beetje op je let, die van je houd, met je praat en het gewoon weet.

En als je die niet hebt dan nemen wij die plek wel in en komen we één voor één langs in leiden.

En oh ja. Als je even overal van weg wil zijn. Ik heb een extra bed in nijmegen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12