Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #13

Depressie-topic #13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:05:
Lucht je hart, op FanFic is er altijd wel een luisterend oor.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 mei 2013 - 12:40:
We hebben bijna twee uur gegymd in de stromende regen. Mijn armen waren blauwer dan mijn gymshirt. Ik wil naar huis en douchen, maar dat kan pas om half één vannacht, als ik geluk heb.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 mei 2013 - 13:25:
Please come home. I'm bored out of my goddamn mind.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 15 mei 2013 - 10:11:
Pffff je weet pas hoe belangrijk je rug is om te functioneren als je er echt last van hebt... dat het maar snel opgelost raakt...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 mei 2013 - 17:45:
The importance of being pretty is a noose around my neck.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 mei 2013 - 23:08:
@ Dorien: Heb je je intakegesprek gehad? Hoe ging het? Vergeet niet hoe prachtig en lief je bent. Ook al zie je het zelf niet misschien altijd, de rest van de wereld ziet het wel.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 22 mei 2013 - 12:34:
Dit is waarschijnlijk mijn enige kans. Ever. Parijs valt mee. Het is goed te doen met het OV. Mijn toetsweek heeft toch geen zin meer, want het is toch al vrij onmogelijk om nog over te gaan.
Maar nee hoor, ik moet alsnog die stomme toetsweek doen. Heel motiverend, al die slechte cijfers terugkrijgen en dan ook nog eens weten dat je je enige kans gemist hebt om hem ooit live te zien. ''Oooh, is dit allemaal om Darren? Heb je liefdesverdriet?'' en ''Er komen nog zoveel leuke dingen in het leven'' als ik zo'n beetje sta te janken.
Nee, ik heb geen liefdesverdriet. I just want to see my fucking idol en dit is waarschijnlijk mijn enige kans ooit. En waarom moet je het nou weer zo lacherig zeggen? Heb je dan niet door dat het voor mij wél veel betekent? Zonder die arsch en zijn muziek voelde ik nog slechter, dus thank you. Mer-fucking-ci.
En ik weet het, er komen ook nog heel veel leuke dingen in het leven. Maar als ik wél zou gaan, zou het altijd veel voor me blijven betekenen. Net als met TH. Want ookal betekenen zíj later niet meer zo veel voor me, het is toch een speciaal moment in mijn jeugd geweest. Ik kan er ook niks aan doen dat jij die momenten toevallig in Groningen zelf kon hebben.
Ik ben verschrikkelijk moe, al maanden lang, helemaal op van school. En nóg moet ik doorzetten van iedereen 'omdat het wel goedkomt' en daardoor mis ik, zoals altijd, wéér de leuke dingen. Feestjes, meetings, gewoon een keer spontaan een middag iets leuks doen, dat kan vaak niet. Het moet in de planning passen en weet ik veel wat, anders trek ik het niet. Dus misschien kan je je voorstellen dat dit nu extra frustrerend is, gewoon omdát ik steeds al alle leuke dingen misloop. En straks, als ik dat stomme jaar over moet doen, is het toch voor niets geweest. Dus waarom dan niet naar Parijs, en iets geweldigs meemaken? Eindelijk een keer iets leuks doen?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 mei 2013 - 13:06:
Marit, ik weet dat dit niet is wat je nu wil horen, maar school is belangrijk. Slechte punten zijn niet motiverend voor toetsweek, maar als je nu je kopje laat hangen is één ding 100% zeker, dan ga je dit jaar niet over. En weegt dat echt op tegen een concert?
Een jaar blijven zitten is geen schande, zolang je maar alles gegeven hebt wat je kon. Op momenten dat het slecht gaat, kan je pas echt tonen wat je waard bent. En soms betekent dat offers brengen. Als je nu op je tanden bijt en je gaat over, heb je een hele zomer in het vooruitzicht en kan je volgend jaar mee over met je vrienden. Dat lijkt me toch een paar offers waard.
Let me tell you, ik heb al een paar concerten gedaan in mijn leven. En ik heb mijn deel van stommiteiten uitgehaald: voor de deur van Vorst geslapen, véél te dure tickets op de zwarte markt gekocht, helemaal naar Amsterdam met de auto, op een strand geslapen omdat ik geen campingticket had bij een festival... Dus ik weet hoe je je voelt. Soms heb je gewoon alles over voor die ene avond en kunnen de gevolgen je niks schelen.
Maar soms moet je gewoon nuchter blijven en alles even wat beter afwegen. Ik ben fan van Sick Puppies sinds 2007 en ik heb ze nog nooit live gezien. Want de twee keren dat ze een tour deden in Europa was er geen optreden in België, en de shows in Nederland en Frankrijk vielen ofwel middenin mijn examens of ik was die avond niet vrij. Ik heb ook gevloekt en gescholden maar dat verandert niks aan de situatie. Er zijn nu eenmaal grenzen. Ja, het is klote, en ik ben de eerste in de rij die veel liever alleen maar leuke dingen zou doen in plaats van verstandig zijn en opgroeien, maar we hebben die keuze gewoon niet. En we kunnen allemaal op onze kop gaan staan, maar school heeft een enorme impact op ons leven. En je toetsweek laten schieten voor een concert is echt niet verstandig, en ik ben bang dat je je dat gaat beklagen als al je vrienden in september overgaan en jij moet achterblijven. Ga je dan kunnen teren op één concertherinnering?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 22 mei 2013 - 13:33:
Nee, je hebt ook gelijk Do. Het is gewoon zo dat ik nu ook al 99% kans heb op niet overgaan, dus ik ben gewoon zo bang dat ik dan voor niets wéér iets laat schieten, terwijl ik dat al het hele jaar doe en er steeds niks voor terug krijg.
Maar. Je hebt wel gelijk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 mei 2013 - 17:02:
Ik denk trouwens ook dat je het een beetje somber inziet met je "enige kans", want het is niet alsof die jongen volgend jaar van de aardbodem verdwijnt. (;

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 22 mei 2013 - 18:07:
Haha, ja klopt. Maar, hij is in al die jaren hiervoor nog maar één keertje in Europa geweest. Dus als dat over twee jaar weer gebeurt, en hij dan in Tsjechië ofzo komt - ja, dan kan het weer niet :'

Maar goed. Ugh. Ik had gewoon even een dipje I guess. En dan wordt ik dramatisch en overemotioneel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 mei 2013 - 18:38:
Over twee jaar heb ik m'n rijbewijs dus dan rijd ik jou en Doos er wel heen. Now go study your brains out. <3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 23 mei 2013 - 16:06:
Haha, I love you.<3
& I will!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 juni 2013 - 18:33:
Verdomme! Ik haat ziek zijn en alles gaat fout vandaag en nu zit er overal tomatensaus en pasta.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 juni 2013 - 20:11:
Beterschap!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 juni 2013 - 18:56:
Bedankt Emma!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16