Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #13

Depressie-topic #13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:05:
Lucht je hart, op FanFic is er altijd wel een luisterend oor.



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 23 april 2013 - 17:39:
Argh, wat irritant Dezh! I mean, ze kan niet verwachten dat jullie alles maar om kunnen gooien op het laatste moment, dus zou ze het gewoon op tijd erop moeten zetten.
Misschien moeten jullie het er morgen nogmaals met haar over hebben?
*hugs*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 april 2013 - 19:23:
Mijn neef ligt met een klaplong in het ziekenhuis en hij kan nu niet geopereerd worden en shiiiiiit.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 april 2013 - 19:47:
Fuck, Jess, heel veel sterkte! *plethug*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 april 2013 - 19:53:
Thanks, Daan <3.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 april 2013 - 7:22:
Sterkte, Jess! *knuffel*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 april 2013 - 12:30:
Sportdag was een debacle. Niet dat ik sinds de eerste nog sportdagen heb gehad zonder paniekaanvallen.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 mei 2013 - 23:40:
Het is blijkbaar HEEL moeilijk om even een DM te beantwoorden terwijl je een dag vrij neemt van het leren en anderen ook de hele tijd antwoordt. En dan is het ook HEEL makkelijk om aan het begin van een vakantie te zeggen: 'Nee, ik kan niet afspreken, want ik moet elke dag leren.'
En dan wil je zogenaamd wel, maar dan ga je gewoon op een onverwacht moment niets zitten doen.
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU IK KAN HIER NIET TEGEN. IK WIL SLAAN. IK WIL MET TAFELS GOOIEN. DARWINSKLOTEVERDOMMETERINGKJENKERKAULOKUTKUTKUT

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 mei 2013 - 18:40:
^Gaat het over je vriendje? Wat jammer, hij klonk zo lief. ):
misschien heeft hij het echt druk?

Ik heb binnen drie dagen twee keer van collega's gehoord dat ik te luid en te raar lach, nu kan ik niet meer lachen zonder daar aan te denken en me proberen zoveel mogelijk in te houden. ):

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 mei 2013 - 23:20:
Ahw. It's okay again. Ik kreeg gevoelig 33 DM's terug vandaag. Ik ben weer tevreden I guess. Maar alsnog. Ik ga 'm wel wurgen ^^
Laten we zeggen dat-ie nogal een verstrooid stresskippetje is.

En ahw. Dat is best wel kut. Misschien kan je proberen je lach te veranderen. (Weken lang neplachen, net zo lang totdat je het zelf overneemt... Dat werkt)

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 mei 2013 - 23:22:
Ahw. It's okay again. Ik kreeg gevoelig 33 DM's terug vandaag. Ik ben weer tevreden I guess. Maar alsnog. Ik ga 'm wel wurgen ^^
Laten we zeggen dat-ie nogal een verstrooid stresskippetje is.

En ahw. Dat is best wel kut. Misschien kan je proberen je lach te veranderen. (Weken lang neplachen, net zo lang totdat je het zelf overneemt... Dat werkt)

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 5 mei 2013 - 0:14:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze je op iets als je lach aanspreken Emma. Ik zou het als ik jou was proberen te negeren en gewoon jezelf blijven, hoewel ik wel snap dat het nu wat ongemakkelijk is.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 mei 2013 - 1:20:
Agree met Rianne. Je lacht zoals je lacht, hallo, wat is daar mis mee? Als mijn papa lacht, dan hoor je het twee verdiepingen hoger nog. Dat is toch juist leuk. Ze zouden blij moeten zijn dat je lacht en blijkbaar dingen leuk genoeg vindt om helemaal los te laten en luid te lachen. Stelletje morons. Never change, okay? *knuffelt* (tenzij je zelf wilt veranderen. maar laat je dat niet door andere mensen aanpraten, want dat slaat nergens op - van hen, dat zij zoiets natuurlijks aan iemand willen veranderen.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 mei 2013 - 1:34:
Emma heeft een leuke lach en punt uit.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 mei 2013 - 1:53:
Mensen zeggen zo vaak tegen mij dat ik een te harde lach of zelfs stem heb. Ze hebben zelfs tegen me gezegd dat ik maar beter niet kon lachen. Omdat ze het zo "hard" vonden. Nou sorry hoor, but those people can suck my dick!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 mei 2013 - 9:54:
Aw, thanks sweeties! Mezelf kennende ga ik de komende tijd proberen niet meer hard te lachen, maar ben ik het na een maandje zat en ga ik dan weer keihard schateren. ^_^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14