Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #13

Depressie-topic #13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:05:
Lucht je hart, op FanFic is er altijd wel een luisterend oor.



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 5 mei 2013 - 12:08:
Hehe. Ik vind het ook kut dat mensen je lach judgen though, maar I've been there, ik had ooit echt een kutlach, en mensen vielen me er mee lastig, maar uiteindelijk ging het wel weer over - toen ik dus mezelf had geleerd ietsjes minder hard te lachen. Succes, en als ze je irriteren, pak je gewoon een knuppel.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 mei 2013 - 12:12:
Dafuq, commentaar over hoe je lacht? o.o
Of all the stupid things I've heard lately, this one takes the retard cake.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 mei 2013 - 23:13:
Dafuq, commentaar over hoe je lacht? o.o
Of all the stupid things I've heard lately, this one takes the retard cake.
Dat is echt een van de gaafste zinnen die ik ooit heb gehoord.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 mei 2013 - 23:52:
Lach, ook als het niet grappig is. Aldus de frontman van Racoon dus.
Maar even serieus: er is helemaal niks mis met jouw lach, Emma (ik heb het althans niet gemerkt).

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2013 - 9:05:
Als ze er nog eens wat over zeggen, vind ik dat je extra luid in hun oor moet lachen. En als ze vragen waarom: "Ik vind dat jij niet doof genoeg bent, het is irritant, je moet er wat aan doen."

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 6 mei 2013 - 11:44:
Ik heb hem nog nooit gehoord. Ik heb geen van jullie ooit gezien, of zo. Hehe.
Misschien kom ik eens naar een meet en dan laat je je lach maar eens horen ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 mei 2013 - 11:46:
Dat moet je sowieso doen, Marije. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 mei 2013 - 13:05:
Ik word gek van mezelf. Moet vandaag presenteren, voor een cijfer, voor Duits. In mijn hoofd beginnen de voldoendes pas bij een 8, de 'je hebt het oké gedaan' bij een 8,5 en 'vooruit, dat was best goed' bij een 9. Uuuuugh.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2013 - 22:06:
Een aanslag van Israël op Syrië. Kon dat geen 3 weken wachten? Like, tot mijn beste vriend niet meer in Israël zit? Nu zijn er kwaaie Syriërs op tv die staan te schreeuwen van "Aanslag! Oorlogsverklaring!" en journalisten die zeggen dat de schuilkelders in Israël geopend zijn en dat het noorden van het land momenteel echt niet veilig is, en dat is dus precies waar Bryan zit, in het noorden, op spitting distance van de Syrische grens.
I fucking hate this world =.=

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 mei 2013 - 22:09:
Holy fuck, Do. I'm crossing my fingers for both of you.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 mei 2013 - 14:41:
Ik slaap sinds donderdag maar zo'n drie uur per nacht, informatie komt niet meer binnen, lezen gaat verschrikkelijk sloom, iedereen denkt dat het allemaal veel makkelijker is dan het lijkt, terwijl ik gigantisch mijn best doe en vervolgens alleen maar iedereen -inclusief mezelf- teleurstel, omdat ik alles slecht maak. En dan heb ik morgen ook nog twee toetsen waar het zo goed als vanaf hangt of ik over ga of niet. Maar als ik ze niet goed maak, is het nog van 'oh, het komt wel goed, dat gaan we regelen etc.'. Nee. Het komt niet goed. Ik ben op.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 mei 2013 - 15:03:
Honey, als je op bent, ben je op en dan is het goed zo. Dan ga je gewoon Duits studeren op HBO niveau en daarmee uit.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 mei 2013 - 15:20:
Ja I know. Maar. Ik heb niks tegen blijven zitten. En ik stond eigenlijk op het punt om gewoon maar te accepteren dat ik bleef zitten, nog wat laatste dingetjes te doen en klaar.
Maar nu is het opeens zo dat echt /iedereen/, inclusief mijn mentor, de hele tijd roept dat 'het wel goed komt', hoe hard ik ook zeg dat het níet goedkomt, dus heb ik het idee dat ik wel door móet gaan. En dan voel ik me weer rot omdat ik het idee heb dat ik niet meer genoeg moeite doe. Maar het lukt me gewoon echt niet meer.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 mei 2013 - 16:04:
Natuurlijk komt het goed, het komt altijd goed. Maar HBO is ook goed. Dat is voor jou waarschijnlijk beter dan VWO. Dus ja, het komt goed. Maar jij moet kiezen wat voor jou goed is. En. Als ik je zo hoor wil jij veel liever naar het HBO. En HBO is ook goed, echt waar. Als jij maar gelukkig bent, want dat is waar het om draait. En je mentor/ouders en weet ik veel wie kunnen wel zeggen dat je op het VWO moet blijven, maar als het niet werkt, werkt het niet. <3 *hugs*

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 mei 2013 - 16:59:
Ja, nou ja, ik ben nu het meest voor gewoon zitten blijven en 5VWO nog een 'rustig' overdoen.

Maar. Thank you both <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15