Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #13

Depressie-topic #13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:05:
Lucht je hart, op FanFic is er altijd wel een luisterend oor.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 april 2013 - 0:14:
Precies. En wat Rianne zegt geldt voor mij ook. Als je ooit het idee hebt dat je weg wilt van alles daar, hebben we altijd een extra matras hier (en mama vindt dat ook geen probleem, zeker niet omdat ze jou een geweldig kind vindt).

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 april 2013 - 7:44:
En je kan ook altijd hier komen.
Zoek zoveel mogelijk afleiding. Voel je de neiging? Ga naar buiten, een film kijken, boek lezen, spreek met iemand af of praat er met iemand over. Zorg dat je tot rust komt.
En lieve lieve lieve Emma. Je kan altijd met ons praten. Really, we zijn er altijd om te luisteren. PB, sms, bel of mail me. *hugsss*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 april 2013 - 11:53:
Emma: je mag ook bij mij komen wonen, want ik woon alleen dus mijn ouders kunnen er helemaal geen probleem van maken n.n

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 april 2013 - 11:58:
-

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 april 2013 - 12:24:
Je weet dat er een directe trein gaat richting Castricum vanaf Leiden dus spring daar maar in als je het even niet meer ziet zitten. Ik kom je persoonlijk van het station plukken en dan gaan we samen leuke dingen doen! De dag in Amsterdam samen was ook super gezellig en dat moeten we zeker vaker doen.

En alsjeblieft Em, als je ergens mee zit bel, sms, mail, PB één van ons. Wij zijn hier om je te helpen! Ik spreek denk ik hier namens iedereen dat je ons altijd kan contacteren! En ook echt doen!!!
We houden van je en willen je met alles helpen! <333 *plet hug*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 april 2013 - 17:19:
Wat ze hier allemaal zeggen: kom maar gewoon naar ons toe. Jij zegt het zelf in de beginpost, op FF is er altijd een luisterend oor. We hebben het geen van allen makkelijk maar we zijn er wel voor elkaar. Jij bent er ook altijd voor ons wanneer wij het nodig hebben, ik spreek uit ervaring, waarom zouden wij dan niet hetzelfde doen voor jou? <3

In other news, ik moet waarschijnlijk weer in opname voor mijn eetprobleem en alle dokters van Gent zijn lamzakken want ik kan pas ten vroegste op intakegesprek op 14 mei. Dat intakegesprek moet op de polikliniek van het UZ zelf gebeuren, bij een van hun psychiaters, en blijkbaar is er vier weken lang niemand die tijd heeft. Een ziekenhuis, juist ja. Got a problem? Try again in four weeks. What the actual fuck? Dus ik ben lekker pissed want ik zou wel graag snel geholpen willen worden en dan ook zo snel mogelijk weer verder kunnen met mijn leven, zodat mijn examens misschien nog een kansje hebben. You know. If you don't mind. Als het even kan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 april 2013 - 17:57:
Hoezo kan het niet bij een ander ziekenhuis dan? Ergens waar ze wel tijd hebben?
Maar hé - mag ik even zeggen hoe tof ik het van je vindt dat je aangeeft dat je hulp nodig denkt te hebben? Dat vind ik echt super super dapper van je.
Oh en als er een afmelding is bij een psychiater, kun je dan niet vervroegd komen of zo? Nee zeker?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 april 2013 - 21:31:
Als je ver weg wilt mag je ook bij mij komen. Drenthse gastvrijheid. En ik weet niet of het helpt, maar ken je The butterfly project?
*hugs*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 april 2013 - 19:35:
@ Dorien: Precies wat Bodine zegt: ik vind het heel goed en dapper van je dat je zelf aan hebt kunnen geven dat je hulp nodig hebt. Ik snap compleet dat je boos bent, ik zou er zelf ook ongelooflijk kwaad om worden.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 april 2013 - 20:38:
Ik weet dat ik eigenlijk het recht niet heb om hier te komen zeuren omdat ik bijna niet meer online ben. Maar. Ugh.
Ik ben echt helemaal klaar met school. Ik werk me helemaal kapot en haal dan nogsteeds geen goede cijfers. En dan heb je nog zo'n #()$#*%()# broer die de laatste tijd denkt dat hij helemaal geweldig is en de rest dom. Just shut up. >.<
Ik heb net 4 uur over een verslag gedaan (die waarschijnlijk alsnog onvoldoende is) en ik moet nu nog aan Engels beginnen. Opzich maakt een onvoldoende voor Engels niet uit, maar ik heb enorme faalangst. Als ik niet geleerd heb krijg ik zoveel stress dat ik gewoon die hele toets verkloot.
Kan het niet gewoon al vakantie zijn? En kunnen die #)%(*# docenten niet gewoon duidelijk zijn. Ik weet niet eens of ik aan het eind van dit jaar naar 4HAVO ga en elke keer als ik het vraag aan een docent is het van: ''er zijn geen bepaalde richtlijnen, er wordt gewoon aan het eind van het jaar gekeken of je de stof voldoende beheersd.'' Ja, rot toch op. Als ik nu weet dat ik toch blijf zitten stop ik gewoon met hard werken, maar als ik weet hoeveel punten ik precies moet staan dan knok ik er nog wel even voor. >.<
Kan het niet gewoon al vakantie zijn?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 april 2013 - 22:00:
En ik weet niet of het helpt, maar ken je The butterfly project?
*hugs*

Oh, dat is eigenlijk best wel iets moois, dat project.
Ik ben er vanaf gekomen door afleiding. Wierook, vooral. Dan stak ik het op, ging ik zitten, en naar de rook kijken (werkt enorm kalmerend), net zo lang tot ik er niet meer aan dacht.

Meh. Ik probeer al drie weken met m'n... vriend af te spreken en iedere keer is er wel wat en ik word er gek van want ik heb mijn dosis liefde nodig en ik voel me kut. ;___;

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 april 2013 - 22:15:
The Butterfly Project is echt geweldig. Ja. Gewoon - wauw.
En - Marije - kan je anders niet een keer spontaan bij hem langsgaan oderso?^^ Idunno. *hugs*

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 april 2013 - 22:57:
Ik heb last van m'n enkel (gebroken geweest) en het is ongeveer drie kwartier fietsen ;_; Er stopt ook niet echt iets van ov in de buurt.
Ennn zijn ouders/broertje/zussen zijn al-tijd thuis. En ze stalken je. So no privacy at all.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 april 2013 - 10:53:
Crematie vandaag mwuuuuuh.

@ Mars: Vervelend dat ze niet zeggen hoe hoog je cijfers precies moeten zijn om over te gaan, ik snap dat je dan meer motivatie zou hebben om door te gaan met school. Maar ik vind het super knap van je dat je zo hard werkt en er zo hard voor knokt ook al vraagt het zoveel van je. Als er iets is waar ik je mee kan helpen (bijles, een hart onder de riem, wat dan ook), moet je het zeggen, mkay? Hang in there, babe. <3

@ Marije: Natuurlijk is het totaal anders dan de liefde van je vriendje, maar als je liefde nodig hebt, kan je hier ook altijd komen hè.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 april 2013 - 17:28:
Grmbl. Ik moet iets lezen voor mijn literatuurvak van morgen maar dat moest de prof eerst online zetten, ze had beloofd dat donderdag te doen en het stond er zondag nog niet en nu staat het er wel, maar nu kan ik niet meer lezen, want mijn papa is jarig en we gaan uit eten en god mag weten hoe laat we terugkomen. Als ze het gewoon op donderdag had gedaan, dan was het geen probleem geweest, maar nu is het dat wel en het is zo irritant want het gebeurt élke week en we sturen haar élke week een herinneringsmail met "U zou nog die documenten online zetten" en uuuuugh.

*haalt diep adem*
En nu ga ik mijn sokken aantrekken. Jawel. No stress.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13