Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #13

Depressie-topic #13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:05:
Lucht je hart, op FanFic is er altijd wel een luisterend oor.



Stylez
Stylez

Stylez is offline

[16]
Stylez zei op 5 juli 2013 - 21:20:
Ik haat je.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 juli 2013 - 8:55:
*deelt knuffels en regenboogjes en eenhoorns en roze wolkjes uit aan iedereen*

Stylez
Stylez

Stylez is offline

[16]
Stylez zei op 7 juli 2013 - 19:19:
Fuck you. Fuck you. Fuck you. Jou mag ik wel. Fuck you. Fuck you. Fuck you.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 juli 2013 - 15:38:
Met een fulltime job kom je echt nergens meer aan toe. Of toch niet aan de dingen die je vrienden van je verwachten. Neen, ik kan echt niet naar een feestje en me de volgende dag ziekmelden, ik werk bij m'n PA.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 juli 2013 - 13:38:
Mijn kat heeft suikerziekte. ):

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 12 juli 2013 - 21:44:
Mijn kat heeft suikerziekte. ):

Sterkte D:

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 14 juli 2013 - 20:53:
Waarom ben je zo gemeen? Ik heb godverdomme alles aan de kant gezet voor je...

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 17 juli 2013 - 1:53:
All along I was trying to protect something that wasn't to be saved anyhow. Ik mag je niet, echt niet. Het is jammer hoe het gelopen is, maar als je überhaupt dingen voor mij verzwijgt terwijl je me probeerde te zeggen dat je mijn bestie bent, dan ben je het niet eens waard... kom op zeg.
En ja, lelijke, stekende angel met vleugels, als jij nu niet eens heel snel op flikkert dan ben je de mijne. Dan hang ik je lichaampje op tegen de muur naast de vlek die je hebt achtergelaten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 juli 2013 - 20:32:
Ik ben ingeloot.
In Maastricht.
Ik wil niet naar Maastricht.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2013 - 21:45:
Ik heb iemand nodig die me vasthoudt en zegt dat het allemaal goed komt en lieve dingen tegen me zegt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 juli 2013 - 21:56:
Lieve, lieve, lieve Emma, ik weet niet wat er aan de hand is (als je het wilt vertellen - I'm here), maar je bent echt hartstikke lief en leuk en slim en het lijkt vast hartstikke uitzichtloos, maar het komt vast wel goed. Echt waar, ik meen het. Over tien jaar kijk je terug en dan lach je vast om wat er nu allemaal aan de hand is, want tegen die tijd is het allemaal opgelost en het komt echt goed, echt waar, en als je er niet alleen uitkomt is er vast wel iemand die je wil helpen. *aait*
It'll be okaaaay. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2013 - 11:01:
Thank you, darling. <3

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 24 juli 2013 - 22:42:
Oké, ik ben dus blijkbaar uitgeschreven voor mijn huidige studie met een bindend negatief studieadvies... terwijl ik het er met de examencommissie mee over heb gehad en zij zeiden dat ik door mocht gaan naar het tweede jaar...
Maar hoogstwaarschijnlijk komen ze dan aan met hun: "deze keuze is niet om te draaien" en zit ik zonder studie voor een jaar... lekker bezig Fontys.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 juli 2013 - 23:50:
Oké, ik ben dus blijkbaar uitgeschreven voor mijn huidige studie met een bindend negatief studieadvies... terwijl ik het er met de examencommissie mee over heb gehad en zij zeiden dat ik door mocht gaan naar het tweede jaar...
Maar hoogstwaarschijnlijk komen ze dan aan met hun: "deze keuze is niet om te draaien" en zit ik zonder studie voor een jaar... lekker bezig Fontys.
*knuffel*
welke studie deed je? En is er niet genoeg tijd om je voor een nieuwe studie in te schrijven, als je volgend jaar per se wilt studeren?
(En anders kan ik je heel erg aanraden, mocht je inderdaad uitgeschreven zijn, te gaan reizen.)

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 25 juli 2013 - 0:03:
(...)*knuffel*
welke studie deed je? En is er niet genoeg tijd om je voor een nieuwe studie in te schrijven, als je volgend jaar per se wilt studeren?
(En anders kan ik je heel erg aanraden, mocht je inderdaad uitgeschreven zijn, te gaan reizen.)


Engels Docentenopleiding, maar ik ga dit niet zomaar laten gebeuren. Ik had al toezegging van de examencommissie gekregen om door te gaan en ik heb daar ook al eerder een brief over gehad. Ze moeten niet zo lomp gaan doen...

En ik kan mij tot 1 september inschrijven voor een andere studie, had ik ook al eerder gedaan, maar had me weer uitgeschreven toen ik die brief van de examencommissie gekregen had omdat ik dus dacht dat ze mij nu niets meer konden maken...

En reizen is niet zo makkelijk, ik zit met mijn werk en met mijn loon aangezien ik maar drie uur in de week kan/mag werken. Alhoewel dat nu in de vakantieperiode wel meer is... maar dan is het nog niet te doen, jammer genoeg. Als ik er het geld voor zou hebben dan zou ik dat zonder twijfel gedaan hebben!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20