Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic #13

Depressie-topic #13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 14:05:
Lucht je hart, op FanFic is er altijd wel een luisterend oor.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 jan 2014 - 14:13:
Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt en dat is ook terecht, maar het klinkt alsof hij vooral even met rust gelaten wil worden, dus ik denk dat jullie dat maar moeten proberen te respecteren. Lastig, dat snap ik, maar als hij liever even geen contact wil, denk ik dat hij er gek van wordt als hij continu wat binnen krijgt. Misschien kan je nog iets sturen in de trant van: als er iets is, kan je het altijd zeggen. Dat ik vanaf nu niet meer ga sturen, betekent niet dat ik niet om je geef, maar dat komt doordat ik denk dat dat is wat jij wilt. Heek veel sterkte met wat er ook aan de hand is en vergeet niet dat wij er voor je willen zijn.
Zoiets.
Zie je hem anders morgen niet bij het tentamen? Ik denk niet dat hij dat missen wil.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 jan 2014 - 14:19:
Ik ben gestopt met sturen, want ik had al 't idee dat 'ie 't niet op prijs stelde (want hij negeert het, dus hè). Maar dat wil niet zeggen dat ik me minder zorgen maak.
En ik hoop heel erg dat 'ie morgen inderdaad komt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 jan 2014 - 14:23:
Ja, dat snap ik zeker. Ik hoop heel erg voor je dat hij er morgen is. Misschien moet je proberen het gevoel even weg te schuiven en je te concentreren op je examen, want misschien is hij er morgen gewoon en is alles goed en het zou zonde zijn als je daarom je examen minder goed maakt.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 jan 2014 - 20:09:
I feel sad but I don't know why. En ik heb geen zin in morgen. En ik ga dood van de zenuwen. Muh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:10:
*hugs*
Wat is er morgen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 jan 2014 - 7:43:
Godverdomme teringzooi! Mijn trein rijdt niet verder dan Hoogeveen dus ik ben niet op tijd op school en door een.nieuwe regeling mag ik het lokaal niet meer in. En dan ben ik m'n herkansing kwijt terwijl ik deze toets überhaupt niet mag herkansen! Tof! Een één als SE cijfer met dank aan de ns!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2014 - 7:55:
Oh wat kut! Maar waarom zou je deze niet mogen herkansen? En kan je niet je school bellen en zeggen wat er aan de hand is? Toen ik een keer te laat was, mocht ik hem in een ander lokaal maken.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 22 jan 2014 - 13:35:
Danke Emms. Ik had een discussie voor Engels waar ik als de dood voor was, plus een luistertoets die meetelt voor het examen, en ik zou van 8 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds van huis zijn. Wat niet zo nice is, aangezien ik een soort van energiebeperking heb. But I survived, I guess.

En ugh, dat is echt heel kut Daan. Maar wat Emma zegt, kan je niet proberen uit te leggen wat er was? Het is echt niet jouw schuld, dus het zou belachelijk zijn als je daardoor je herkansing kwijtraakt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2014 - 13:57:
Van acht uur 's ochtends tot elf uur 's avonds is ook heel erg lang. Ik ben vanochtend om acht uur van huis gegaan en zou het liefst nu weer mijn bedje in kruipen. _o_
Mooi dat je het overleefd hebt, in ieder geval. (:

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 22 jan 2014 - 15:42:
Hahaha, ik geef je groot gelijk :'D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 jan 2014 - 20:55:
Nou, ik heb de toets in ieder geval gemaakt, maar ben wel als te laat opgeschreven, dus het is de vraag is de toets geldig heeft (want nieuwe regeling dus). En bij ons mag je bio alleen herkansen als je aan bepaalde voorwaarden voldoet (o.a. alle opgaven aftekenen) en dat doe ik niet, omdat ik hem niet wilde herkansen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2014 - 20:56:
Maar het moet al een hele opluchting zijn dat je hem mocht maken, niet? (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 jan 2014 - 21:06:
Nou ja, alleen omdat de surveillant niet wist wat ze anders moest. Ze kunnen hem alsnog afkeuren en dat zou heel zuur zijn, want het ging best wel goed.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2014 - 21:09:
Ik zou het proberen niet te negatief in te zien. Natuurlijk is het jammer, maar het was iets buiten jouw macht en je kon er niets aan doen. Als ze dat op school niet meteen begrijpen, kan je het echt wel aanvechten. Het is zonde om hier heel erg afgeleid door te raken, als ik jou was, zou ik proberen er niet aan te denken en op je nieuwe toetsen te focussen, want op dit moment kan je er niet echt iets aan doen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 30 jan 2014 - 16:32:
Ik weet dat het niet aan jou ligt, want jij beoordeelt ons ook gewoon op wat je op dat moment ziet. Maar toch vind ik dit echt heel erg. Ik weet van mezelf dat ik stukken beter kan, en dat heb ik bij de andere docent al bewezen. Het is niet zo dat ik simpelweg niet op de Engelse woorden kwam; ik kwam ook niet op de Nederlandse. Ik was moe en het was één grote chaos in mijn hoofd, en ik was eigenlijk helemaal niet van plan om heen te gaan die dag. En nu ga ik met zo'n laag cijfer mijn examen in en muh. Daar baal ik gewoon echt van.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20