Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #15

Depressietopic #15

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 feb 2015 - 20:04:
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 17 feb 2015 - 11:19:
Awh, wat naar zeg. ;c She's in a better place now *plethug*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 feb 2015 - 14:25:
Mehhh *hugs Marit* Dat is echt zo jammer. :'( Maar het was inderdaad beter voor haar. <3 *hugs again*

Bohh, ik ben goed bevriend met een jongen bij mij op school. Hij is een transgender (was een meisje, maar wilt dus een jongen worden) en ik hoor de hele tijd allemaal kut opmerkingen. Ik weet dat er altijd close minded mensen zullen blijven... Maar toch vind ik het zo vervelend. Ik vind het altijd zo moeilijk om tegen die mensen te zeggen dat ze normaal moeten doen, maar aan de andere kant voelt het zo lullig als ik er niets van zeg. Want. Dan lijkt het net alsof ik er mee instem. Ughhh. En ik vind het zooo sneu voor hem dat hij elke dag die opmerkingen moet horen. Ik verlies weer een beetje hoop in de mensheid.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 17 feb 2015 - 17:32:
Ach jezus, mensen zijn zo harteloos soms. Wat zeggen ze dan? Omdat hij jouw vriend is, is dat al helemaal vervelend.

Oké, ik moet ook even iets kwijt.
Ik werd vanochtend wakker met erge kiespijn rechtsonderin, dus ik dacht o nee, een gaatje (experienced it before). Tandarts gebeld, kon gelukkig vandaag nog terecht (zojuist). Maar, ik had helemaal geen gaatjes en het doet echt fucking pijn - blijkt dat mijn verstandskies rechtonderin niet goed door komt. Nu moet ik dus (binnekort, want wachttijd) naar het ziekenhuis om die eruit te laten snijden (ASDFGHJL) en tot die tijd (kan wel 3 week duren) heb ik dus gewoon fucking harde pijn. En het trekt helemaal door naar links en ik wordt er zo geïrriteerd van, want afleiding heeft geen zin cause it's my mouth en ja.
Maar ik ben al bang van de tandarts (altijd al geweest) en nu moet ik dus naar een fucking kaakchirurg in 't ziekenhuis en ik ben nu al doodsbang. Echt heel erg plus dat ik wéét dat ik tot die tijd met deze pijn rondloop.

En nou, ik heb echt geen zelfmedelijden, maar er komt de laatste tijd zo veel op m'n bordje (papa, oma, you know) en dan ook nog dit erbij en hoewel het een hele andere sector ding is, 't wordt me nu echt even teveel. Ik ben gewoon boos en verdrietig tegelijk dat dit er OOK nog bijkomt en ik ben bang en pijn en well fuck life. Maar 'k weet niet, het maakt me gewoon heel verdrietig dat ik nu ook nog met dit moet dealen en hiervan kan ik geen afleiding zoeken. Daarbij wéét ik van vrienden/familie dat deze ingreep helse pijn geeft en verdomme.
Sorry, maar ik moest het echt even kwijt, vooral ook gewoon the fact dat dit er óók nog bij komt en ik hier niet van ''weg kan lopen'' om het zo maar te zeggen, omdat de pijn er constant zit. Ja.


EDIT; ik heb dit in dit topic geplaatst omdat ik er gewoon heel verdrietig en boos van wordt en moe en op dit moment kan ik het echt even niet meer aan en jullie zijn zo lief dus ja. Wanted to share. <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 feb 2015 - 17:51:
Ik voel je (kies)pijn, Cyn *aai* Pijnstillers slikken helpt als je het echt niet meer trekt. En meh. *PLET*
Maar ik snap wel dat je je extra kut voelt, want het liep al niet zo lekker en dan krijg je óók nog eens fysieke pijn en - ja. *plet* *thee*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 feb 2015 - 20:21:
Oh, Cyn, wat naar! *hugs*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 feb 2015 - 22:22:
Oh nee ook nog dat bah ;( *hughug* *zachte chocola (dan kan je het eten)* *warme chocolademelk* *anything that makes you comfortable*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 feb 2015 - 7:55:
Ik weet niet precies waar dit hoort dus ik gooi het hier maar meer

Mn beste vriendin heeft al zoveel shit op haar plaat. Ze is gepest, heeft allerlei allergieën, een chronisch ontstoken knie en nog meer shit en nu heeft ze vannacht ook nog eens in het ziekenhuis gezeten met ondraagbare pijn. Ze vermoeden dat ze nierstenen heeft en nu kan ze niks anders doen dan afwachten en ik voel me zo zo kut want ik kan helemaal niks doen :C

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 24 feb 2015 - 20:33:
Sterkte ^ Dan voel je je echt machteloos en kut omdat je gewoon niks kan doen terwijl je dat wel heel graag wilt.

Nou hier komt het van mij op het moment. Dusss, mijn moeder. Ze doet net alsof we het perfecte gezinnetje zijn en helemaal blij zijn en alles toen er gister bezoek was. En als er geen bezoek is kraakt ze me met alles af. Alles wat ik doe kan wel weer een stukje beter. Ugh

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 25 feb 2015 - 12:49:
Me Russische dwerghamster lag vandaag in z'n etensbak... Dood. R.I.P. Pitbull Forever in my mind and heart

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 feb 2015 - 14:19:
Zoiets is bij mij ook gebeurd. Mijn arme hondje ;(

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 25 feb 2015 - 14:57:
Hij kreeg ineens hartstilstand, is nu begraven

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 25 feb 2015 - 20:05:
Awwh, hoe heette je hamstertje?

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 25 feb 2015 - 23:30:
Ik kom ook dit topic binnensluipen because this is what I need..

Mijn ouders zijn vorig jaar gescheiden en in het begin hadden ik nergens moeite mee maar nu dus wel, want mijn vader heeft sinds afgelopen zomer een vriendin gekregen en zij zou gaan verhuizen maar er is daar van alles misgegaan en zij en haar twee kinderen zijn (tijdelijk) bij mijn vader komen wonen. Zij en haar kinderen en mijn zusje hebben allemaal adhd dus het is daar altijd druk en er is altijd ruzie (vooral omdat haar zoontje absoluut geen respect heeft voor anderen) mijn vader wordt heel snel kwaad dus ik vind het nooit gezellig daar. Als ik daar ben voel ik me of heel verdrietig en doe ik niets meer dan voor me uit staren of heel kwaad en ga ik tegen alles en iedereen in. Ik voel me daar echt niet fijn en mijn vader heeft het niet eens door. Hij denkt dat ik een boze puber ben die graag vervelend doet. Zucht.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 26 feb 2015 - 8:55:
Dan moet je gwn met hem praten. Hij is je vader en jij bnt zijn dochter, dus zijn prioriteit zal altijd bij jou liggen. Als jij aangeeft dat je het zo niet fijn vindt daar, dan heb je grote kans dat hij er iets aan gaat doen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 feb 2015 - 9:42:
Ik ben het niet eens met Ivs "hij is je vader dus jij bent zijn prioriteit" want zo werkt het in praktijk lang niet altijd. Maar je moet wel met 'm praten hierover.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12