Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #15

Depressietopic #15

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 feb 2015 - 20:04:
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 26 feb 2015 - 9:48:
Klopt. Mijn vader heeft me ook laten stikken voor zijn andere gezin dus zo werkt het niet altijd :/
Maar praten is het beste denk ik

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 26 feb 2015 - 19:39:
Bedankt, jullie ook allemaal succes met al jullie problemen.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 29 maart 2015 - 22:10:
R.I.P Chelsea vandaag was je uit je coma geraakt en nog geen 5 min was t voorbij. Jij hebt de wereld achter je gelaten. Ja, je had een k*t ziekte, maar je hebt veel doorstaan en veel overwonnen. Je bent een top meid en je hebt me enorm goed geholpen. Ily

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 april 2015 - 21:27:
IK WORD ZO MOE VAN MIJN VADERS LAPTOP EN ALLE ANDERE TERINGZOOI DIE HIJ NOOIT EENS EEN KEER FIXT. Ik ben al een HALF UUR bezig om dat bakbeest aan de praat te krijgen en het MOET want het is het enige apparaat dat aangesloten is op de scanner en ik HEB DEZE DOCUMENTEN NODIG maar niets werkt ooit in dit klote huis want mijn papa die ZEGT honderd keer dat ie enaar kijkt maar hij DOET het nooit en dit is GODVERDOMME ZO ZONDE VAN MIJN TIJD die ik toch al niet heb.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 april 2015 - 12:34:
Mijn oma belde gisteren om te zeggen dat ze niet op m'n verjaardag komt, omdat ze de dag daarna op vakantie gaat en ze m'n verjaardag dus nodig heeft om voor te bereiden. Mijn moeder doet het af als "oude mensen doen nou eenmaal alles langzamer, dus ze heeft die tijd nodig", maar ik ben heel erg teleurgesteld. Ik vind het echt geen reden .__.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 10 april 2015 - 16:55:
Ze heeft toch zeker niet de hele dag nodig om voor te bereiden?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 april 2015 - 17:06:
Nou, als ik op vakantie ga dan heb ik zeker de halve dag daarvoor nodig en oude mensen... Tja. Ik begrijp je oma wel, maar ik snap ook goed dat je teleurgesteld bent - zou ik ook zijn. Ik weet ook niet hoe dichtbij of ver weg je oma woont, maar misschien komt ze toch eventjes langs?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 april 2015 - 17:14:
Ik snap niet waarom ze niet bijvoorbeeld op zaterdag (ik ben op zondag jarig) al alles kan doen, of toch zoveel mogelijk. Of dat ze haar vakantie niet één dag later plant. Ze heeft maar vier kleinkinderen, het is niet alsof ze nooit meer ergens aan toe komt als ze ál onze verjaardagen langs moet rennen of zo. En ze woont in Noord-Brabant, dus eventjes langskomen wordt 'm niet.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 april 2015 - 11:03:
Ik snap wel dat dat heel vervelend voor je is, Dezh. Zeker als je je er gewoon op verheugd hebt. Waar gaat je oma naartoe op vakantie dan? Want als je geboekt hebt kun je niet zomaar een dag later weggaan, geloof ik. Nou had ze daar bij voorbaat gewoon rekening mee moeten houden, dan was er sowieso niets aan de hand.
Vervelend, anyways *hugs*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 april 2015 - 23:04:
Ik dacht dat ik eindelijk eens echt iemand had gevonden die om me gaf :/
Ik heb zegmaar niet zulke leuke ervarigen wat betreft vrienden. Ik ben zegmaar altijd al het derde wiel aan de wagen / de tweede optie geweest so yea. Maar ik dah echt dat een collega / vriendin van mij anders was. Nou niet dus.
Wij zouden samen naar 5sos gaan want dat hadden we in de zimervakantie geregeld en yay. En toen gingen we naar een nieuwe school met nieuwe opleidinen en nieuwe vrienden enzo (we zitten niet bij elkaar in de klas of uberhaupt op school) en zij heeft zo'n vriendin op haar school en daar kan ze zegmaar heel goed mee en ze is wel aardig enzo maar niet mijn vriendin. En nu ineens moet die vriendin ook mee naar 5sos. Omdat mijn vriendin dat haar zo gunt omdat die ook fan is van 5sos. Normaal zou ik dat alleen maar gezellig en leuk vinden, maar dit ziu dus betekenen dat we met zn drieen gaan. Als ik ergens een bloedhekel aan heb ik het het getal "drie". Ik ben zo verschikkelijk boos en verdrietig enz. Ik dacht dat we gezellig samen zouden gaan, maar nee. Fine.
Maar dit wil ik niet tegen der zeggen want ze al heel boos toen ik zei dat ik liever niet wou dat die vriendin mee ging. But ugh. Fuckyiu. Ik dacht dt je anders was.
Ik wil der ook niet kwijt. Want zonder haar heb ik het idee dat ik helemaal instort.
;( kutzooi dit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 april 2015 - 23:19:
Maar is het niet onredelijk dat je haar helemaal op wilt eisen? Ik bedoel, dat jullie met z'n drieën gaan, wil niet zeggen dat jij het derde wiel aan de wagen wordt. Het is niet zo dat zij zegt dat ze haar meeneemt in plaats van jou.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 april 2015 - 23:24:
Nee dat klopt, maar ondat die andere vriendin niet echt mijn vriendin is en omdat ik ik ben en ik me waarschijnlijk ga afzonderen gaat dat wel gebeuren. Ik ben veel te vaak in deze situatie geweest om te weten dat ik een minder leuke dag ga beleven dan ik gedacht had.
Mha, ik ga mainly naar 5sos voor de muziek, en zij gaan naar 5sos omdat het 5sos is.
En ik vind het nog steeds behoorlijk lullig dat mijn vriendin die vriendin per se mee wou hebben terwijl we met zn tweeen hadden afgesproken

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 april 2015 - 23:35:
Maar hebben jullie expliciet afgesproken met z'n tweeën te gaan? Ik bedoel, zij kan jou er toch ook leuk bij betrekken als jullie met z'n drieën gaan? Desnoods zeg je dat jij je hier zorgen om maakt, dan kan zij 2% moeite doen om je er alsnog bij te betrekken en wordt het alsnog heel leuk, ook met z'n drieën.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 april 2015 - 7:38:
Ik snap wel dat je het vervelend vindt, Jen, het klinkt alsof je er vanuit was gegaan dat het "jullie ding" was en dat zij dat ook zo zag. Dan is het rot als je merkt dat jij daar meer belang aan hecht dan zij. *aai*
Maar wat Bodine zegt - misschien kan je je vriendin even apart nemen en rustig uitleggen dat je bang bent dat je het derde wiel aan de wagen wordt, omdat je die andere vriendin niet zo goed kent. Dan weet je vriendin dat je niet per se iets tegen die andere vriendin hebt en dan kan ze er rekening mee houden. Waarschijnlijk beseft ze zelf gewoon niet zo dat zij de enige is die met iedereen in jullie 5sos-trio optrekt.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 21 april 2015 - 11:27:
Ik snap het ook wel, Jen. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt. Je gaat er gewoon leuk vanuit om met zijn tweeën te gaan en als er dan iemand meemoet die je niet goed kent, kan dat gewoon niet zo leuk zijn. Natuurlijk, het kan ook super gezellig worden, maat ja. Ik snap het wel.

Ik zou het toch tegen je vriendin zeggen. Als ze boos wordt, slaat dat nergens op. Je bent gewoon eeerlijk. *hugs*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13