Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #15

Depressietopic #15

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 feb 2015 - 20:04:
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 15 aug 2015 - 22:55:
Ja, ik wist het zelf ook niet voor m'n Tumblr-tijd, haha. En ik heb 't er met m'n moeder wel regelmatig over, maar ze blijft dingen zeggen als "het komt nog wel" en "je hebt gewoon nog niet de juiste persoon ontmoet" en "je bent nog jong" en zo. Ze zegt ook de woorden niet, ze heeft eens gevraagd wat het percentage "mensen zoals jij" is in Nederland, dat voelde toch best kut. En Andy (m'n oudste vriend) roept de hele tijd "you're missing out! no chocolate and no sex! what do you live for!" en daar word ik zó moe van.

Je woont nog bij je ouders, non? Dat lijkt me ook al geen fijne omgeving om echt aan zelfontdekking te gaan doen, zeker als ze op je seksualiteit al zo reageerden.


Even hierover hea. Dit heb ik ook, en ik kan soms wel janken.
Want naar mijn idee ben ik nog nooi echt echt verliefd geweest en ik heb nog nooit gezoent ect. En elke keer als we een familiemeeting hebben worden er weer grapjes gemaakt over dat ik geen vriendje hebt en waar die blijft ect. Net zoals vandaag for example. En dan word ik altijd zo verdrietig. Ook als ik mensen die zegmaar wel een relatie hebben zie/ hoor word ik helemaal verdrietig. Ik wou gewoon dat ik ook een keertje verliefd kon zijn ect :'(

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 aug 2015 - 23:04:
*knuffelt plat* <3
Dat heb ik precies zo meegemaakt. Ik heb eerst heel lang gedacht dat ik niet verliefd werd omdat niemand mij toch wilde (achteraf gezien de kromste logica ooit), en toen dat ik niet verliefd werd omdat er iets mis zou zijn in mijn brein, en toen dat als ik mezelf maar lang genoeg voorhield dat ik die persoon écht écht leuk vond, ik het uiteindelijk zou geloven. En dat was allemaal niet waar.

Er wordt zóveel nadruk gelegd op het hebben van een romantische relatie. Ik ben inmiddels vrij zeker van mijn zaak wat mijn aro/ace zijn betreft en ik voel het toch vaak nog. Je bent geen compleet mens zonder romantische partner, je kan toch op je 20e niet nog nooit gezoend hebben, bladiebla. Daar kwam bij mij heel sterk het verlangen naar een relatie uit, maar zodra ik besefte dat ik een relatie wilde "omdat dat hoort", was het snel over.

Misschien heb je inderdaad nog niet de juiste persoon ontmoet. Of misschien ben je aromantisch. Dat is allebei niet erg, Jen. Je bent nu al een compleet persoon, met of zonder romantische relatie. En als je ergens over wil praten, I'm right here. (:

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 15 aug 2015 - 23:07:
Nja misschien komt het nog wel ect. Maar dat is een beetje hoe ik me voel. Als een van de jongens uit mn klas op me af zou stappen en zou vragen om 'verkering' *wat een lief woord Xp* zou ik ja zeggen, alleen omdat ik wil weten wat een relatie hebben is en hoe het voelt om op die manier gelukkig te zijn ect.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2015 - 23:09:
Als jij 'm niet voelt, zou in een relatie met 'm zijn je nog altijd niet gelukkig maken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 aug 2015 - 23:15:
Als jij 'm niet voelt, zou in een relatie met 'm zijn je nog altijd niet gelukkig maken.
Dit. Ik heb eens ja gezegd tegen een studiegenoot, omdat ik 'm aardig vond en we goed bevriend waren en andere mensen zeiden dat ze hem knap vonden, maar dat was niks. Ik wilde niet dat hij me aanraakte en hij zei steeds dingen als "je bent lief" en "ik vind je leuk" en dat kon ik niet terugzeggen, want ik voelde 't niet. Nu zijn we nog steeds vrienden, maar het is superawkward.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 aug 2015 - 23:21:
Hoe interessant 't ook allemaal is, misschien een idee om het in het offtopic voort te zetten? Scusi.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 aug 2015 - 15:40:
Mijn tante heeft vandaag de uitslag van haar mammograaf gekregen en ze het was geen goed nieuws... Morgen gaat mama met haar naar het ziekenhuis en maar. Ik zag het zo niet aankomen, want ze wilde alleen voor de zekerheid wat na laten kijken en ik hoorde er amper wat over en nu..

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 aug 2015 - 15:41:
Oh, dat is heel naar, Jess! Sterkte! *hugs*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 26 aug 2015 - 15:52:
:'( Sterkte Jess *huggle*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 aug 2015 - 15:59:
Oh nee, Jess, veel sterkte! *hug*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 26 aug 2015 - 16:05:
Aah shit nee man. Sterkte Jess *hugs*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 aug 2015 - 16:28:
Thanks, lovelies. *hugs back*

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 26 aug 2015 - 17:26:
Ah, jakkes. Dat is echt niet leuk. Als je wilt praten I'm here, ik weet nog precies hoe dat is papa *plet*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 aug 2015 - 17:54:
*hugs*
is dat de moeder van dingetje? ik kan niet op haar naam komen maar je weet wie ik bedoel

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 aug 2015 - 18:06:
Suewela? Yeah.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20