Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Kijkt Sense8

FanFic Kijkt Sense8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 aug 2015 - 12:52:
Sense8 was echt overtuigend de favoriet, dus hier is dan eindelijk... FanFic Kijkt!

W A T
Het is heel simpel: we kijken samen een serie. We crashen niet allemaal samen op een krappe bank bij iemand thuis, jammer genoeg, maar kijken het online. Elke zeven dagen moet je een aflevering kijken en dan kunnen we er hier over praten, onze gedachten delen, onze fangirlfeels verspreiden, misschien zelfs fanfictie schrijven - wie weet, het kan allemaal.

C O N C R E E T
We beginnen 1 september. Ik, of iemand anders van het team, zal bij elke aflevering zeggen tegen wanneer die gekeken moet zijn.
Spoilers mógen gepost worden (dus over de aflevering praten voor de deadline), maar dit zet je dan in het geel!

S E N S E 8
Sense8 is een Amerikaanse science-fiction drama die een eerste seizoen van twaalf afleveringen heeft (en dat is het, tot nu toe).

Het gaat over een groep van acht mensen die op verschillende plekken in de wereld wonen en daarom ook verschillende achtergronden, religies, seksualiteiten, etc. hebben. Op een dag worden ze "herboren" als sensates, ze zijn plots mentaal en emotioneel aan elkaar gebonden en kunnen zo met elkaar communiceren. And then shit happens.

Ik neem aan dat we samen wel zullen ontdekken wat er nog meer in gebeurt.

W I E
- Bo
- Cyn
- Daan
- Dezh
- Do
- Iv
- Jen
- Jess
- Juul
- Kay
- Merula

D E A D L I N E S
- seizoen 1: uit.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2016 - 21:39:
De special komt uit op 23/12, maar ik weet niet of dat nog in de loop van de dag is voor Europese tijdzones, of dat het 's nachts valt door het tijdverschil. En het op 24/12 met iedereen kijken lijkt me niet zo evident, want vieren de meesten dat niet op die dag (en de dagen erna)?

Anyways, misschien kunnen we het op 27/12 samen kijken op Rabbit, als iemand daar zin in heeft? Dan kijk je écht samen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 dec 2016 - 22:06:
Jaaaaaaaaa<3

Alleen op 27 kan ik niet, want dan is m'n vader jarig en hebben we 3e kerstdag ;] maar ik kom er sowieso hier over kletsen *-*

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 13 dec 2016 - 17:08:
I'm in.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 dec 2016 - 16:01:
Volgens de trailer is het een aflevering van twee uur en komt het op 23 december uit, niet 24... so idk what that's about ??
De trailer is trouwens echt vet awesome. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 feb 2017 - 19:23:
Fernando *.*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11