Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Kijkt Sense8

FanFic Kijkt Sense8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 aug 2015 - 12:52:
Sense8 was echt overtuigend de favoriet, dus hier is dan eindelijk... FanFic Kijkt!

W A T
Het is heel simpel: we kijken samen een serie. We crashen niet allemaal samen op een krappe bank bij iemand thuis, jammer genoeg, maar kijken het online. Elke zeven dagen moet je een aflevering kijken en dan kunnen we er hier over praten, onze gedachten delen, onze fangirlfeels verspreiden, misschien zelfs fanfictie schrijven - wie weet, het kan allemaal.

C O N C R E E T
We beginnen 1 september. Ik, of iemand anders van het team, zal bij elke aflevering zeggen tegen wanneer die gekeken moet zijn.
Spoilers mógen gepost worden (dus over de aflevering praten voor de deadline), maar dit zet je dan in het geel!

S E N S E 8
Sense8 is een Amerikaanse science-fiction drama die een eerste seizoen van twaalf afleveringen heeft (en dat is het, tot nu toe).

Het gaat over een groep van acht mensen die op verschillende plekken in de wereld wonen en daarom ook verschillende achtergronden, religies, seksualiteiten, etc. hebben. Op een dag worden ze "herboren" als sensates, ze zijn plots mentaal en emotioneel aan elkaar gebonden en kunnen zo met elkaar communiceren. And then shit happens.

Ik neem aan dat we samen wel zullen ontdekken wat er nog meer in gebeurt.

W I E
- Bo
- Cyn
- Daan
- Dezh
- Do
- Iv
- Jen
- Jess
- Juul
- Kay
- Merula

D E A D L I N E S
- seizoen 1: uit.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2015 - 16:21:
Volgens mij is die dokter van de "villain side" en heeft ze niet echt een hersenaandoening maar willen ze haar lobotomizen om de connectie te verbreken ofzo.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 sep 2015 - 16:23:
Ik denk dat ik me hier uitschrijf, want ik ga er echt geen tijd voor hebben de komende weken

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 sep 2015 - 16:28:
Ja maar dan is er dus een "bad side" en ik vind deze side alleen al een beetje nou eh oké schiet jezelf maar even niet yolo idk mate als dat de "good side" is...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2015 - 17:52:
Ik vind het lastig om het te blijven kijken omdat ik niet echt een idee heb van waar ze heen willen met het verhaal. Leuk dat er mensen zijn die met elkaar verbonden zijn en er geen flikker van snappen en nu beginnen ze het te begrijpen, MAAR WAT DAN?
Ik neem aan dat dat nog wel aan het licht komt enzo, maar het is best vervelend om 50 minuten ergens naar te kijken zonder een idee te hebben van het doel, zeg maar.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 sep 2015 - 18:55:
Honestly, ik snap niet waarom iedereen zo negatief is. Ik vind de personages superinteressant, ik vind het best wel nice dat het nog zo onduidelijk wie de baddies en de goodies zijn (en @ Kay: jouw idee over dat lobotomizen klinkt best wel logisch).
Ik heb geen moeite met de pacing, ik vind 't wel realistisch. En dat ze niet alle acht in één aflevering kunnen proppen, tenminste niet totdat ze allemaal controle hebben over het sensate-zijn, lijkt me ook best logisch. De afleveringen zijn nu al redelijk lang.
As for characters, Lito & boyfriend zijn tof en Amanita is een held. Ik hoop dat ze Nomi's moeder puncht. Van Kala krijg ik nog niet echt hoogte en ik wil heel graag meer zien van Riley.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 sep 2015 - 19:57:
Owhhh ik ga het nu nog even gouw kijken :3
Edit: It isnt working properly :'

Edit 21:15
Ik ben het helemaal met Dezh eens :3
EN LITO JAAAA <3
Ik vind het nu al zon leuke serie :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 sep 2015 - 21:41:
Hmpf. Het is allemaal wel semi-interessant, maar het enige wat ik echt interessant vind is dat Jonas vast zit en dus blijkbaar echt is - voor zover ik het begrijp. Verder... really? Ik heb nog steeds geen flauw idee wat deze serie nou eigenlijk wíl. Gaan deze mensen ooit bij elkaar komen en de wereld redden, of zichzelf neerschieten en meer mensen baren, of gaan ze alleen maar elkaar vanaf een afstand uit de brand helpen? C'mon.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 sep 2015 - 21:46:
ik vergeet echt al twee weken te reageren, maar, ja. Ik vind het wel leuk en maar... Ja. Ik heb het gevoel dat ik er nog lang niet echt inzit. Ik vind de personages wel allemaal heel interessant, maar, you know? Nja ik ben benieuwd naar de rest, still. ik ben super moe dus ik kan mn gedachten niet echt samenvatten en.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 sep 2015 - 21:54:
Same. Ik snap niet wat ze nou willen en de vorige afleveringen riepen nog vragen op en mogelijkheden en what not. Deze aflevering was alleen maar getting to know. En dat stukje over Jonas & misschien dat Capheus dus de krachten van Will/de Chinese/Koreaanse chick kon overnemen, maar dat had dus in 5 min alles kunnen zijn. Idk.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 sep 2015 - 23:59:
Ik vind het juist fijn dat ze de tijd nemen en het niet allemaal meteen duidelijk is, zowel voor ons niet als voor de personages. Ik heb deze hele aflevering zonder afgeleid te worden gekeken en dat zegt iets met mijn huidige concentratievermogen. Het stuk met Capheus/Sun/Will vond ik echt awesome. En Lito/Hernando maakt me heel erg vrolijk *.*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 sep 2015 - 7:17:
Ohnee ik heb het deze week te druk gehad om te kunnen kijken is het goed als ik het dit weekend inhaal? Dan kijk ik twee afleveringen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 sep 2015 - 9:36:
Sure thing

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 sep 2015 - 14:42:
OH SHIT! Ik was dit ook vergeten x'] Vandaag dan maar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2015 - 0:48:
Ik heb medelijden met Lito. Daniela doet z'n relatie weinig goed. En ik vind Will/Jonas leuk. 'k Ben ook blij dat Nomi weer vrij is.
Maar ik snap nog steeds niet waar ze nou heen willen. Niet per se meer op een negatieve manier; ik denk dat ik gewoon verkeerde verwachtingen had van de serie. Als ik 't nu kijk als gewoon de levens van een aantal mensen die langzaam entertwinen, vind ik het eigenlijk wel tof. We'll see what life brings.
Oh, and I pray (oh my god how I praaay) for Capheus. :c

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 sep 2015 - 9:42:
Ik denk dat ik ermee stop :/ like ik kijk de serie wel verder maar dan niet met jullie. Want popcorntime werkt niet mee en ik hou niet van streamen : X



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11