Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Kijkt Sense8

FanFic Kijkt Sense8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 aug 2015 - 12:52:
Sense8 was echt overtuigend de favoriet, dus hier is dan eindelijk... FanFic Kijkt!

W A T
Het is heel simpel: we kijken samen een serie. We crashen niet allemaal samen op een krappe bank bij iemand thuis, jammer genoeg, maar kijken het online. Elke zeven dagen moet je een aflevering kijken en dan kunnen we er hier over praten, onze gedachten delen, onze fangirlfeels verspreiden, misschien zelfs fanfictie schrijven - wie weet, het kan allemaal.

C O N C R E E T
We beginnen 1 september. Ik, of iemand anders van het team, zal bij elke aflevering zeggen tegen wanneer die gekeken moet zijn.
Spoilers mógen gepost worden (dus over de aflevering praten voor de deadline), maar dit zet je dan in het geel!

S E N S E 8
Sense8 is een Amerikaanse science-fiction drama die een eerste seizoen van twaalf afleveringen heeft (en dat is het, tot nu toe).

Het gaat over een groep van acht mensen die op verschillende plekken in de wereld wonen en daarom ook verschillende achtergronden, religies, seksualiteiten, etc. hebben. Op een dag worden ze "herboren" als sensates, ze zijn plots mentaal en emotioneel aan elkaar gebonden en kunnen zo met elkaar communiceren. And then shit happens.

Ik neem aan dat we samen wel zullen ontdekken wat er nog meer in gebeurt.

W I E
- Bo
- Cyn
- Daan
- Dezh
- Do
- Iv
- Jen
- Jess
- Juul
- Kay
- Merula

D E A D L I N E S
- seizoen 1: uit.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 okt 2015 - 1:41:
Er gebeuren dingen. :3
Though, honestly, wat de fuuuuuck was die orgie.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 okt 2015 - 20:58:
Ik weet gewoon niet wat ik erover moet zeggen ._.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2015 - 22:18:
@ Julia: is dat goed of slecht?

Ik vond het stuk tussen Will en Riley aan het begin heel lief, totdat ze die enge scène met de plastic zak ingingen. Dat was niet fijn. :/ Tijdens de orgie heb ik fijn kunnen breien, maar meh, wat was het nut van die scène? Al vind ik Lito en Hernando wel echt heel awesome samen. En Sun </3

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 12 okt 2015 - 16:38:
@Bodine, indeed!
Ik hoop wel dat het niet alleen om liefde gaat draaien... één koppel tussen de acht, oké, maar als er meerdere koppels ontstaan wordt het vooral herhaling, denk ik. De koppels die er nu zijn zijn wel super lief!

Anyway, ik loop weer bij, dus ik kan de nieuwe aflevering bekijken!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 okt 2015 - 17:57:
Oké, ik heb eindelijk herkeken tot waar we zijn!
Ja, die orgie man. What. The Fuck.
Maar goed: ik krijg heel erg het idee dat a) het eerste seizoen heel erg gebruikt wordt als groudwork voor het grote verhaal. Het is er volgens mij wel (zie de allereerste scène), maar ze willen daarnaast zoveel dingen over de personages zelf vertellen, dat het er niet echt van lijkt te komen. En b) dat deze serie heel erg bedoeld is om te binge watchen. Voor mijn gevoel focussen ze veel meer dan andere series op het geheel, in plaats van wat er nou precies in één aflevering gebeurt.
Ik vond de scène tussen Riley en Sun heel erg tof!
Oh, en Hernando <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 okt 2015 - 22:33:
Dat van het bingewatchen heb ik ook heel erg, Daan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 okt 2015 - 13:22:
WAT. WAT. WAT. ALL THE WHAT.
Ik bedoel; Kala en Wolfgang zijn vet schattig samen.
Maar wie zei tegen Riley dat ze niet terug mag gaan? Wat was er precies aan de hand met Capheus, waardoor z'n moeder met hem weg is gegaan? Ik kon Wolfgangs buddy niet uitstaan, maar dit vind ik namens Wolfgang wel sneu. Sun d'r stuk is... well, not how I pictured Korean prison.
MAAR NOMI EN WILL. Nomi zit duidelijk op het spoor van iets en dat is hella interesting. Maar die Niall die ook die man is die op die foto staat die Will van dat jochie gekregen heeft... huh?! Is die man nu ook dood? Of... is - huh?
Ik vraag me af of die operatie niet... zegmaar - als die operatie plaatsvindt, dat dan niet het sense8 verwijderd wordt uit een persoon, niet per se... maar dat de persoon dan gebruikt kan worden voor een groter goed/groter kwaad? Het kan nooit Niall geweest zijn die daar bij Will was... ook niet als visitor, want dan zou de gang 'm niet op foto hebben. Dus misschien worden mensen door die operatie een soort van horcrux van die dokter? Idkkkkk maar mate. mate. wat een einde. als ik dit niet met jullie keek, zou ik direct door gaan met aflevering acht. whuuuut.

EDIT; ik ben Lito vergeten. FUCKING DANIELA WHAT.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 okt 2015 - 20:20:
WAAAAAAAAAAAAAAAAT. Fjfjlajfla ik wil echt NU weten hoe het precies zit o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 okt 2015 - 20:26:
Juul, je bent zo lucky dat je pas vandaag hebt gekeken. Want INDERDAAD.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 okt 2015 - 22:10:
SO MUCH WHAT. En SO MUCH GROSS.

a) Ik weet nog steeds niet wat ik van Wolfgang moet vinden, maar samen met Kala is hij echt heel schattig.
b) Lito en Hernando <3333 maar OH SHIT.
c) Vonden jullie ook dat Capheus' moeder er zwanger uitzag in de flashback?
d) Ik vind het echt heel fijn dat Nomi en Amanita zoveel actie ondernemen en dingen uitvinden, en ze zijn ook gewoon superlief en grappig samen.
e) Volgens mij was het Riley's moeder die dat zei? De hallucinatie? Had ze het daar in de vorige aflevering niet over?
f) Capheus is geweldig.
g) Verder snap ik er echt helemaal niets van, met die rare gast die eerst een zombie was, maar ik vind het wel heel gaaf.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 okt 2015 - 18:52:
WAT? WATWATWAT. WAT.
Beter is dit een incorporation van Lito in Kala want WAT.
Also, Riley/Will meh.
SUN IS SO BAD ASS. :3
NOMI HOLY FUCKING SHIT EN HET IS ZO COOL MET WILL EN CAPHEUS EN SUN <3 EN AMANITA'S TAMPON I CAN'T.
en. Wolfgang, damn. jonge Wolfgang is woah don't make me care for characters I hate. maar ik vind Wolfgang/Kala wel hel leuk.
LITO. I cry for him. Want ik voel Hernando wel maar Lito heeft gelijk, Daniela is zelf gewoon stom geweest en daar hoeft hij niet de blame voor te nemen. though, er zou vast een middenweg moeten zijn maar anywayss.

IK VIND HET ZO COOL NU, JONGENS. Mwiiiii :3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 okt 2015 - 22:58:
Haha, Bodine, ik had echt precies dezelfde reactie. Behalve dan dat ik vind dat Hernando echt 100% gelijk heeft en het is niet Dani's schuld dat die gast zo'n asshole bleek te zijn en. nou ja.
MAAR AMANITA EN DIE TAMPON I CAN'T. En inderdaad met Nomi/Sun/OPEENS CAPHEUS. Sowieso Capheus, I love him so much.

En Kala aan het eind deed gewoon PIJN.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 okt 2015 - 23:02:
Ik kijk morgenochtend, want ik zit nu op de bank bij m'n ouders. MAAR OMG IK BEN BENIEUWD.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2015 - 22:13:
I cry. Het einde </3 Als er iets is met Hernando, als in, iets ergs, dan, hmpf. Hernando is zo'n schatje. (Hoewel Lito wel echt een klootzak was tegen die barman.) ):
Ik vind het tof dat Riley achter dingen komt. En ik hoop dat Will Jonas kan redden. Behalve dat die chick tegen Riley zegt dat Jonas slecht is - wat ik ook raar vind, want als Jonas echt zo slecht is, waarom heeft 'ie Angelica (?) dan dood laten gaan om nog een cluster te birthen? En als Jonas slecht is, is die Niall-professor-guy dan ineens goed? Huh?! Ik snap niet eens meer een beetje hoe het zit en ik weet nog niet of ik dat positief vind of niet.
Rileys tanden btw holy I want those. Though het wel een heel zielig verhaal is.
Capheus </3
Sun d'r vader vind ik heel erg OOC honestly, want het is niet alsof 'ie zich niet van tevoren realiseerde wat 'ie aan het doen was dus plz don't go there.
Ik snap ook niet zo goed wat nou d'r punt was met die kindacteurs. Dat was naar mijn mening een beetje jammer (uitgewerkt).


Zijn Dezh en ik de enigen die nog kijken
Also ik wil met Capheus trouwen :3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 nov 2015 - 21:15:
Dit was echt een tearjerker episode.
Hernando en Lito </3 en Lito heeft echt nul coping methods, holy shit. Ik schrok me dood met dat pistool. Meest rude anticlimax ever.
& ik snap ook echt niet meer wat er aan de hand is, maar ik ben nu gewoon zo invested in de personages dat het me niet zoveel uitmaakt.
Overigens had ik gelijk dat Capheus' moeder dus zwanger was. Niet dat ik daar plot-wise blij van word nu, maar toch.
En die scène met Lito & Nomi is ook </3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11