Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Kijkt Sense8

FanFic Kijkt Sense8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 aug 2015 - 12:52:
Sense8 was echt overtuigend de favoriet, dus hier is dan eindelijk... FanFic Kijkt!

W A T
Het is heel simpel: we kijken samen een serie. We crashen niet allemaal samen op een krappe bank bij iemand thuis, jammer genoeg, maar kijken het online. Elke zeven dagen moet je een aflevering kijken en dan kunnen we er hier over praten, onze gedachten delen, onze fangirlfeels verspreiden, misschien zelfs fanfictie schrijven - wie weet, het kan allemaal.

C O N C R E E T
We beginnen 1 september. Ik, of iemand anders van het team, zal bij elke aflevering zeggen tegen wanneer die gekeken moet zijn.
Spoilers mógen gepost worden (dus over de aflevering praten voor de deadline), maar dit zet je dan in het geel!

S E N S E 8
Sense8 is een Amerikaanse science-fiction drama die een eerste seizoen van twaalf afleveringen heeft (en dat is het, tot nu toe).

Het gaat over een groep van acht mensen die op verschillende plekken in de wereld wonen en daarom ook verschillende achtergronden, religies, seksualiteiten, etc. hebben. Op een dag worden ze "herboren" als sensates, ze zijn plots mentaal en emotioneel aan elkaar gebonden en kunnen zo met elkaar communiceren. And then shit happens.

Ik neem aan dat we samen wel zullen ontdekken wat er nog meer in gebeurt.

W I E
- Bo
- Cyn
- Daan
- Dezh
- Do
- Iv
- Jen
- Jess
- Juul
- Kay
- Merula

D E A D L I N E S
- seizoen 1: uit.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2015 - 10:04:
Popcorn time ís toch zeker een stream-programma?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 sep 2015 - 10:16:
Oh nja ik bedoelde meer de websites zoals primewire ect ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2015 - 10:25:
Met Popcorntime haal je net zo makkelijk virussen binnen though

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2015 - 16:20:
(Popcorn Time is een combinatie van streamen en torrents.)
En Primewire is prima te gebruiken als je je adblocker aan hebt staan en niet op rare dingen klikt.

En natuurlijk was ik het vorige week alsnog vergeten te kijken dus ik ga nu twee afleveringen kijken. NU!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 sep 2015 - 16:29:
Als ik 't nu kijk als gewoon de levens van een aantal mensen die langzaam entertwinen, vind ik het eigenlijk wel tof.
Dit wat Bodine zei heb ik ook heel sterk. En oh my gooood Capheus! En Sun! En ik vond het Wolfgang/Kala-moment echt heel erg tof.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2015 - 16:54:
Oh, Juul, kun jij een link sturen van jouw adblock?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2015 - 17:17:
Deze

En ik heb net aflevering drie gekeken. Ik begin wel tevredener te worden over de serie, ook omdat we nu meer hebben gezien van Sun en Capheus. En het was gewoon superbadass. En ik vind het cool hoe ze overgangen editen. Dus bijvoorbeeld dat Capheus dat pistool oppakt als Will (?) dat ook doet en meer van dat soort dingen.

Edit: vier nu ook gekeken. OMG IK BEN ZO BLIJ DAT NOMI UIT HET ZIEKENHUIS WEG IS. En ik hou van Will, hij is cool *-* En het liedje was zo cheesy, maar het was ook leuk! En ik ben blij dat tenminste Will een beetje door begint te hebben hoe het werkt en wat er aan de hand is, want dan zit er schot in, zeg maar. Ja.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 sep 2015 - 20:15:
Met Popcorntime haal je net zo makkelijk virussen binnen though

Toch vind ik het op websites riskanter :/
Anyway. Im out ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 okt 2015 - 13:59:
HOLY SHIT DEZE AFLEVERING.
Dit voelde als een katalysator-aflevering. Eindelijk de Sensates die tegen elkaar praten (Capheus & Sun <3) en mensen die beslissingen nemen die wel directe gevolgen moeten hebben. En natuurlijk Kala's huwelijk - wauw _0_

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 okt 2015 - 14:00:
Oh shit, ik sta echt gigantisch ver achter.
Ik ga straks inhalen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 okt 2015 - 17:26:
Ik ga dit lekker kijken tijdens het eten zo meteen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 okt 2015 - 23:49:
@Dezh; well it better fucking be a catalyst want boy, boy, boy, wanneer gaan er nou eens dingen gebeuren?

I like the idea of Capheus being the cheery friend to cheer up Riley. I hate the idea of the game makers trying to ship everyone.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 okt 2015 - 8:31:
To ship everyone? Hoe bedoel je? Ik krijg alleen een beetje Kala/Wolfgang-vibes, verder niet echt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 okt 2015 - 10:02:
Ik kreeg bij Riley en Capheus ook even het idee dat ze er meer van gingen proberen te maken.
Nederlands is zo raar als je bewust over werkwoordopsommingen nadenkt

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 5 okt 2015 - 21:14:
Ik ben nog maar bij vier, maar dit is leeeeuk ^^ Toch even delen. Ik word gewoon vrolijk van het liedje!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11