Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Kijkt Sense8

FanFic Kijkt Sense8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 aug 2015 - 12:52:
Sense8 was echt overtuigend de favoriet, dus hier is dan eindelijk... FanFic Kijkt!

W A T
Het is heel simpel: we kijken samen een serie. We crashen niet allemaal samen op een krappe bank bij iemand thuis, jammer genoeg, maar kijken het online. Elke zeven dagen moet je een aflevering kijken en dan kunnen we er hier over praten, onze gedachten delen, onze fangirlfeels verspreiden, misschien zelfs fanfictie schrijven - wie weet, het kan allemaal.

C O N C R E E T
We beginnen 1 september. Ik, of iemand anders van het team, zal bij elke aflevering zeggen tegen wanneer die gekeken moet zijn.
Spoilers mógen gepost worden (dus over de aflevering praten voor de deadline), maar dit zet je dan in het geel!

S E N S E 8
Sense8 is een Amerikaanse science-fiction drama die een eerste seizoen van twaalf afleveringen heeft (en dat is het, tot nu toe).

Het gaat over een groep van acht mensen die op verschillende plekken in de wereld wonen en daarom ook verschillende achtergronden, religies, seksualiteiten, etc. hebben. Op een dag worden ze "herboren" als sensates, ze zijn plots mentaal en emotioneel aan elkaar gebonden en kunnen zo met elkaar communiceren. And then shit happens.

Ik neem aan dat we samen wel zullen ontdekken wat er nog meer in gebeurt.

W I E
- Bo
- Cyn
- Daan
- Dezh
- Do
- Iv
- Jen
- Jess
- Juul
- Kay
- Merula

D E A D L I N E S
- seizoen 1: uit.



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 30 aug 2015 - 20:49:
Ik ben hier ook heel benieuwd naar!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 aug 2015 - 9:23:
wat hadden we nou afgesproken? Vanaf 1e toch?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 aug 2015 - 9:24:
Si

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 sep 2015 - 13:15:
Jaaaaaaa, vandaag! Ik ga vanavond kijken denk ik :'D

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 sep 2015 - 13:25:
Ik ook! Maar we houden toch met zn allen een week lamg onze mond en dan beginnen we toch met fangirlen?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 sep 2015 - 13:26:
Spoilers mógen gepost worden (dus over de aflevering praten voor de deadline), maar dit zet je dan in het geel!
Aldus het topic.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 sep 2015 - 13:26:
Nee, we hebben besloten dat je wel over de aflevering mag praten, maar dat je 't dan in het geel zet zodat mensen 't niet kunnen lezen als ze dat niet willen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 sep 2015 - 16:05:
Ja ik dacht dat het beide was. Dus dat spoilers in het geel moesten en dan na de week zegmaar

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 sep 2015 - 16:13:
Nope, zolang je alles in 't geel zet, mag je naar hartelust fangirlen.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 2 sep 2015 - 11:46:
Ik ga nu kijken

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 sep 2015 - 17:19:
Ik kijk nu ook een woa wat zou het veel werk moeten zijn geweesd om alles in die verschillende wereld delen op te nemen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 sep 2015 - 18:05:
Gisteren was ik in slaap gevallen, dus ik kijk vandaag en dan ga ik Jens gefangirl lezen :']

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 sep 2015 - 18:45:
Het was meer een opmerking dan ge-fangirl, maar ik neem geen risico.

OMFG HET EINDE 0.00.0 Ik vind dat DJ meisje nu al leuk. En de jongen in Chicago, en Wolfgang (? Geloof ik?) en jaaa <3 I already love this serie.

Dat was wel gefangirl...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 2 sep 2015 - 19:12:
Riley en Will zijn leuke personage's maar WOLFGANG IS MY BABE honestly. Sun en Wolfgang en Kala. Babes. All of 'em.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 sep 2015 - 20:47:
Oké, gekeken.
Ik vind Wolfgang een ass en Riley... idk. Ik ergerde me er vooral kapot aan dat alle personages Engels praten, terwijl Wolfgang en z'n maat Duits zijn en die Mexicaan eh Mexicaans is, maar dan hebben ze zo'n gaar accent. En ik vond het jammer dat niet alle personages in de eerste aflevering worden uitgediept, terwijl ze daar met een vol uur zat tijd voor hadden kunnen nemen, lijkt me. Ik vond de Chicago-dude wel cool, ben heel benieuwd naar het Indiase meisje en de Koreaanse. Obviously heb ik niet alle namen opgevangen x'D



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11