Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #7

Het (anti-)school topic #7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 sep 2015 - 16:11:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.^^



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2015 - 19:30:
Bodine, je helpt niet erg. Jen houdt duidelijk niet van groepswerken en is van slag, dan heeft het geen zin om te zeggen dat je haar punt niet inziet.
I wasn't trying to help. Ik vind het gewoon onzin om te zeggen dat je beter in je eentje kunt werken omdat je de enige in je groep bent die wílt werken. Als je de enige in je groep bent die wérkt, hé, fair point, dan zijn ze alleen maar dood gewicht, maar als jij net zo weinig hebt gedaan als zij, regardless anyone's reasons, ben je niet beter dan zij. Unpopular opinion, surely, whatever.

@Vera; yay wiskunde <3 wat doe jij eigenlijk voor niveau?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 2 nov 2015 - 19:51:
@Bo; Havo, maar vorig jaar stond ik een zes en was al mijn wiskunde motivatie weg, en nu ben ik dus superduper trots op mezelf

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 nov 2015 - 19:54:
Okay, maar mensen komen hier om hun hart te luchten en misschien wat opbeurende dingen te horen. Ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik vind dat we op FF steeds harder tegen elkaar worden, terwijl we een begripvolle en behulpzame community beweren te zijn. Natuurlijk is er ook ruimte voor unpopular opinions, maar alleen "ik snap je punt niet" is geen unpopular opinion, dat is tactloos. Zeker als iemand net toegeeft dat ze ergens zo mee zit dat ze erom moest huilen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2015 - 20:05:
I never claimed to be understanding. Ik laat het thee en koekjes uitdelen wel aan jou over, jij bent daar goed in (:

@Vera; en welk jaar zit je?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 nov 2015 - 21:09:
Jij kan het ook, als je tenminste iemands probleem erkent als probleem. Het is een grotere kunst om het te doen als je iemands situatie zelf niet als probleem zou ervaren.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 nov 2015 - 22:12:
@Bo misschien kwam het fout over, maar het is niet zo dat ik ook geen fuck doe. Ik kan gewoon niks als zij niks doen, aangezien we afspraken hebben gemaakt.
Ik wouw gewoon dat er iemand was die ook opdrachten redelijk af wilt hebben twee weken van tevoren in plaats van dan pas beginnen. Misschien was het dan niet zo oke om te zeggen dat ik het alleen beter kan, want met zn allen ben je natuurlijk sneller en bedenken je meer ect, maar als dit welke opdracht gaat hoeft het voor mij niet. Dat is wat ik een soort van bedoelde. Ik probeerde ook helemaal niet te zeggem dat mn groepsgenootjes niks doen, ze zijn er gewoom abnormaal rustig over met een mentaliteit van: ok, komt wel goed.
Maargoed het is opgelost.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 2 nov 2015 - 22:28:
Yay voor vredesbewaker Dezh! ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 nov 2015 - 22:39:
Nou, vredesbewaker, zo erg was 't nu ook allemaal weer niet.
Het is alleen zo dat je op internet soms gewoon niet overkomt zoals je bedoelde, omdat alle non-verbale cues en alle intonatie missen. Daarom is 't belangrijk om heel duidelijk te zijn over wat je bedoelt, anders ontstaan er misverstanden en kun je onbedoeld mensen kwetsen. Dat heb ik ongetwijfeld zelf ook wel eens gedaan.
& nou ja, ik heb een psychologie-achtergrond. Het is me zó ingehamerd dat je nooit 100% zult weten wat iemands situatie is, hoeveel ze je er ook over vertellen. Dat beïnvloedt natuurlijk mijn reacties.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 nov 2015 - 23:00:
@Dezh dat is ook wel een beetje logisch ^^
@Vera yay *woop* Ik heb nog nooit een negen gehaald voor wiskunde ;(

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2015 - 23:46:
Well, het is ook wel belachelijk vroeg om twee weken van tevoren iets af te hebben. Een dag van tevoren okay, maar twee weken? Waarom in hemelsnaam?

Anyways. Dat is alles wat ik er nog over ga zeggen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 nov 2015 - 0:10:
Ik heb nog nooit iets twee weken van tevoren af gehad. :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 nov 2015 - 6:39:
Ik denk dat dat een typfout was -.-' ik bedoel een week van tevoren. En niet helemaal af, maar zo af dat je alleen de laatste puntjes op de i hoeft te zetten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 3 nov 2015 - 19:19:
Het is zo hilarisch om te zien hoe leerlingen hun telefoon denken te kunnen verbergen. Echt, hállo, denk je serieus dat ik het niet zie als je hem probeert te verstoppen ONDER JE MOUW TERWIJL JE HEM OP TAFEL HEBT LIGGEN? _0_

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 3 nov 2015 - 19:39:
Ja, het is natuurlijk overdreven zoals ik het zei. Ik bedoelde niet dat ik niet snap wat de anderen bedoelen hoor, want ik kan me beide kanten wel indenken. Ik bedoelde vooral dat ik het fijn vind dat er af en toe iemand kan zeggen dat we nog lief moeten doen, zeg maar. Of, duidelijk moeten zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 nov 2015 - 21:31:
IK KAN ZO WEINIG. Ik moet een deel van m'n boeken verplicht lezen, een deel niet verplicht dat wel behandeld wordt in college en ik dus eigenlijk alsnog niet zelf kan kiezen, en een deel mag ik zelf samenstellen. Ik was compleet confused en dacht dat ik het eindelijk rond had, maar nu heb ik het overzicht geprint en ben ik gaan aanvinken om tot de conclusie te komen dat ik twee boeken te veel gepland heb staan. Wat niet erg is, op zich - en als ik tijd heb, lees ik ze alsnog wel allemaal, want, hè, leuk en zo, maar ._. ik vind mezelf gewoon zo stom, want ik heb hier minstens drie keer heel geconcentreerd aan gezeten om alles uit te pluizen en nog steeds heb ik 't niet goed gedaan. Go me! *\o/*

@Juul; ga je ze dan afpakken? ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20