Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #9

Het (anti-)school topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 feb 2016 - 12:03:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.



Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 16 maart 2016 - 18:07:
THAT'S AMAZING I'm happy for you :3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 maart 2016 - 13:33:
UGHHHHH mijn kunstleraar is zo'n zak can i please slap him

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 maart 2016 - 8:59:
Ugh ik had net zo goed thuis kunnen blijven. Ik zit nu bij mn eerste uur en er zijn naar zeven van de vierentwintig mensen en hierna heb ik twee tussenuren -.-

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 22 maart 2016 - 10:44:
Ooh Iv dat heb ik ook atm
Ik ga gewoon naar huis. Want na die twee tussenuren heb ik nog maar 1 uur les.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 22 maart 2016 - 16:24:
Iedere Nederlands methode leert ons een andere manier van naamwoordelijk of werkwoordelijk gezegde bekijken, plus, ze veranderen de afkortingen er ook iedere methode bij. En ieder jaar heb je een andere methode. God, hier word ik zo blij van.

Ik ben trouwens bezig met mijn profiel keuze, en ik vroeg me af wat jullie voor een profiel kiezen. In mijn geval ziet het er nu uit als N&G met N&T (standaard vakken als Nederlands&Engels en gym enzo plus natuurkunde, scheikunde, biologie en wiskunde B. Als laatste vak kies ik dan tekenen).

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 maart 2016 - 18:11:
Ik heb ook NT/NG gedaan. Mijn vakken waren Nederlands, Engels, Duits, Latijn, natuurkunde, scheikunde, wiskunde B, biologie. :3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 maart 2016 - 18:16:
Ik heb combinatie profiel C&M en E&M door economie. Daarnaast doe ik kunst (KIES HET NIET I BEG YOU), maatschappijwetenschappen, geschiedenis en wiskunde A. En dan de standaardvakken, nederlands, engels en ik heb duits.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 maart 2016 - 18:56:
Ik heb C&M gedaan - Nederlands, Engels, Frans, Duits, Latijn, Grieks, aardrijkskunde, geschiedenis, biologie, wiskunde A. En dan niet-examenvakken als maatschappijleer, algemene natuurwetenschappen en klassieke culturele vorming.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 22 maart 2016 - 19:07:
Geen kunst/tekenen? Wij hebben CKV (culturele en kunstzinnige vorming) standaard in ons paket zitten, en tekenen is één uur praktijk in de week en een uur kunstgeschiedenis.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 maart 2016 - 19:13:
CKV was bij ons alleen voor het atheneum. Als je gymnasium deed, kreeg je KCV (da's dus klassieke culturele vorming). Tekenen kon je kiezen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik had wel muziek als eindexamenvak, die was ik in m'n vorige berichtje nog vergeten.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 maart 2016 - 19:51:
CKV is bij ons ook alleen maar atheneum. Wij hebben het dan ook enkel in de vierde. In de vijfde hebben wij dan maatschappijleer en in de zesde algemene natuurwetenschappen, maar dat wordt afgeschaft.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 22 maart 2016 - 20:41:
E&M bij mij, met tekenen, m&o en frans. CKV is voor ons bij atheneum en havo: atheneum twee jaar, havo 1 jaar.
Ik had trouwens een 8.5 op schetsen naar waarneming(blijkbaar ben ik beter in het tekenen van messen en glazen dan in bananen en een tennisbal).

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 maart 2016 - 20:53:
Ik had CM/EM met Grieks, Duits, KCV, geschiedenis, economie, aardrijkskunde, wiskunde A en informatica + standaardvakken Nederlands, Engels, maatschappijleer, levensbeschouwing, LO en ANW. [geen idee of ik nog vakken mis]

CKV/KCV en levensbeschouwing waren bij ons in de vierde & vijfde. En ANW alleen in de vierde en maatschappijleer in de zesde.

Maar @Vera: aan de ene kant snap ik wel dat je school graag experimenteert met leergangen, omdat het best moeilijk kan zijn om een goede te vinden, maar het is idd irritant dat elk boek dan andere termen hanteert en dat je steeds weer aan iets nieuws moet wennen ._.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 maart 2016 - 10:08:
Vandaag tentamen en asdfghjkl m'n input in m'n studie is echt nul dus ik wilde als voorbereiding goed slapen. Werd ik om half vier wakker en heb ik de halve nacht wakker geleden /: yay dus nu kan ik zelfs niet m'n boerenverstand vertrouwen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 23 maart 2016 - 19:00:
@Bo Oej, dat klinkt niet goed :'( Hoe ging hij?

Ik ben zooo bang, want ik heb morgen examen schrijven Duits. Het niveau is A2, dus ik mag de wereld aan fouten maken, maar als het iets is waar ik superslecht in ben is het Duits.
Dus nu ga ik maar standaard zinnen leren en huilen tot morgenvroeg ;/



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20