Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)school topic #9

Het (anti-)school topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 feb 2016 - 12:03:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 april 2016 - 19:46:
Alle Adobe producten hebben proefversies^^ Het lijkt me een goed idee om dat te gebruiken.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 april 2016 - 12:54:
Bezig met samenvatten en ik kom nu al allerlei fouten tegen jn dit lesboek. "Onder zaken vallen alle tastbare voorwerpen waar men eigenaar van kan zijn, een fiets, een bedrijfspand en bijvoorbeeld een dier (volgens het BW ook een zaak)" terwijl echt een van de eerste wetsartikelen uit het burgerlijk wetboek dat hierbij hoort letterlijk zegt van "dieren zijn geen zaken" zkensicjwiviwbwoxh

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 april 2016 - 14:58:
Fouten in lesboeken zijn zo ergelijk. In het examenkatern van geschiedenis staan ook allerlei fouten, maar mijn leraar kan het niet fout rekenen, omdat het in dat boek staat. Hij irriteert zich er ook echt aan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 april 2016 - 15:06:
Hij ergert zich eraan*

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 15 april 2016 - 19:41:
Ik moet een recensie schrijven van twee pagina's over een documentaire over de doodstraf en ik ben nu bij drie regels wauw Nynke wauw

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 april 2016 - 15:08:
Ik heb de laatste tijd weer twijfels over mijn studie wat super leuk is ha ha ha, maar nu moet ik voor de matchingday een paar artikelen lezen en die zijn echt interessant en dan heb ik weer zoiets van, deze studie wil ik echt graag doen en dan twee dagen later twijfel ik weer ha ha ha. Cool

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 april 2016 - 19:22:
Ik heb tegenwoordig echt 0 motivatie om ook maar iets te doen voor uni en ik heb echt al van alles geprobeerd (mezelf een beloning beloven, tegen Peter zeggen dat-ie erop moet letten dat ik iets doe, etc.) MAAR HET WERKT NIET. En het is zo frustrerend, want ik wíl wel dingen doen en afmaken en leren, maar of ik kan me er niet eens toe zetten of ik kan me voor geen meter concentreren als ik bezig ben. UGH.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 april 2016 - 11:12:
Oh Juul, wat naar :c kan je niet wen dagje vrij nemen, studie helemaal van je af zetten, en dan de dag erna weer fris ertegenaan?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 april 2016 - 22:51:
Nja, ik heb er ondertussen al heel veel vrije dagen opzitten, dus... Maar ik heb morgenmiddag een afspraak met m'n scriptiebegeleider en hij weet wel een beetje wat er aan de hand is, dus ik hoop dat dat wat oplevert. En anders reserveer ik een hoekje om in te huilen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 april 2016 - 10:20:
Een vrije dag is niet hetzelfde als een dag waarin je niet aan je studie denkt, though.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 april 2016 - 16:05:
Bedoel je niet dat een dag vrij nemen niet hetzelfde is als een dag niets aan studie doen (zeg maar, dat je niets doet, maar het wel in je achterhoofd hebt)?
Maar het gesprek heeft wel geholpen; ik ben in ieder geval gerustgesteld :]

En ik had vandaag het eerste deel van m'n C2-Goethetoets (lezen, luisteren en schrijven) en HOLY SHIT wat ik ben ik moe nu. Lezen en luisteren was redelijk simpel, maar ik baal van schrijven, want ik had de tijd misrekend en dacht dat ik nog maar een paar minuten had, dus heb ik het einde afgeraffeld, terwijl ik blijkbaar genoeg tijd had om het goed te doen. En vrijdag spreken nog :'D

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 29 april 2016 - 23:36:
Ik ben super aan het stressen over m'n toelating op ArtEZ / Minerva. Dus ik ben gaan zoeken naar alternatieven en zit nu te denken om me ook aan te melden op de Nederlandse Filmacedemie voor de opleiding tot scriptie schrijver.
Yea right, als ik niet toegelaten word op ArtEZ of Minerva, word ik al helemaal niet toegelaten op die school.
Het lijkt me wel één van de beste jobs op deze mooie wereld tho.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 april 2016 - 23:41:
Ik heb een 4.8 gehaald op Wiskunde maar ik had zo hard geleerd en de toets ging zo goed dus ik snap er niets van ): ik heb echt een potje zitten janken in de douche.
Was ook zo raar. Ik had gisternacht dus gedroomd dat ik een onvoldoende haalde op wiskunde. Wat is this.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 april 2016 - 21:39:
Ah, Nynke, da's vervelend ): Na het weekend bij je docent aankloppen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 mei 2016 - 10:12:
We hadden het er gisteren bij Duits over dat de studenten daar 40 uur per week in hun studie steken. Ik zat daar een beetje bij: ja, in literatuur steek ik soms ook nog wel een uurtje of gemiddeld twee per week en in Fundament... well, daar doe ik letterlijk niets aan. 'k Ben ook bij ongeveer twee colleges geweest in totaal. M'n enige voorbereiding voor het tentamen was voor 12 uur in bed liggen. En toch heb ik een 8,5 gehaald.
Motivate meeeeeeee
raad eens wie de rest van het jaar ook niet naar de colleges gaat /:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20