Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 mei 2016 - 23:51:
Mijn liefdesleven, wat ik hierboven zei over dat meisje, het idee dat ik mijn bachelor aan het afronden ben en de emotionele rollercoaster die bij dat alles komt kijken. I'm just - I don't even know .__.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juni 2016 - 14:02:
@Julia; *aai en koffie* Take care of yourself, yes? Neem pauzes, eet comfort food, kruip onder een dekentje, zoiets. <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 juni 2016 - 13:09:
Ik snap dat studenten plaats nodig hebben om rustig te kunnen studeren en dat Universiteits/schoolbibliotheken ook maar zoveel plaats hebben, maar er is in de openbare bibliotheek gewoon helemaal géén plaats meer voor mensen die geen studenten zijn. Alle zitplekken en tafeltjes zijn nu gereserveerd voor studenten. Ik zou nog net een boek kunnen uitlenen, maar dat is het dan ook...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 juni 2016 - 23:57:
Hebben jullie geen universiteitsbibliotheek? Want het idee van openbare bibliotheek lijkt me dat iedereen erin kan.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 juni 2016 - 5:42:
Jawel, maar die zitten dus ook echt stampvol.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 juni 2016 - 14:56:
Ja maar dat is niet het probleem van de ob

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 juni 2016 - 15:12:
Onze openbare bieb is niet vol, per se, maar er zijn niet zoveel stopcontacten en een aantal mensen die helemaal geen stopcontact gebruiken blokkeren toch de werkplekken met stopcontacten. Zo frustrerend.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 juni 2016 - 19:16:
Oké dus het is atm zo erg dat als ik mijn voordeur dicht heb gedaan en ik me omdraai om de trappen af te lopen ik me al zorgen maak of ik de deur dicht heb gedaan en het licht heb uitgedaan en de koelkastdeur dicht is ect.
Well i am a mess :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 juni 2016 - 20:03:
Dan moet je iets speciaal doen om het te herinneren. Ik doe bv. elke ochtend een speciale "beweging" om mijn fiets op slot te doen, zodat ik me heel de dag herinner dat ik dat gedaan heb en dat hij dus niet vrij steelbaar aan het station staat.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 17 juni 2016 - 20:23:
Kay als jij zegt speciale 'beweging' zie ik jou ronddraaien met je fiets boven je hoofd. Anyway, wat ik altijd doe is ook zoiets; ik zeg altijd tegen mezelf dat ik de deur op slot doe.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 17 juni 2016 - 20:46:
Ja dat helpt voor een tijdje. Ik heb nu bijvoorbeeld dat ik met de sleutel op de deurklink tik. Maar dan alsnog vraagt een stemmetje in m'n hoofd regelmatig of ik de deur heb dichtgedaan :////
Het is iig super vervelend

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juni 2016 - 10:43:
@Vera: dat is ook gewoon wat ik doe hoor... :' Nah, het is zeg maar een half dansje, half secret handshake met m'n fiets, maar het werkt wel supereffectief.
@Jen: misschien moet je een paar andere dingen proberen om te kijken wat er werkt. Of het opschrijven / op je telefoon afvinken dat je het gedaan hebt.

Ik heb een keer ergens gelezen over een vrouw die... Ik wil anxiety zeggen, maar ik weet het niet meer zeker... In ieder geval, ze had een mentale ziekte en ze panikeerde steeds als ze dacht dat ze haar stijltang niet uit het stopcontact had getrokken, tot op het punt dat ze terug naar huis zou rijden om te checken, soms meerdere malen op een dag.
Dokters schreven medicijnen en therapieën voor. Niets hielp.
Tot een therapeut voorstelde dat ze gewoon de stijltang mee naar haar werk zou nemen, zodat ze op de passagiersstoel van haar auto en in haar handtas kon kijken en dan wist ze zeker dat ze hem uitgetrokken had en haar huis niet zou afbranden en was ze gerustgesteld.

Dat maar om te zeggen dat er een heel gemakkelijke oplossing voor je probleem zou kunnen bestaan en als je die vindt, hoef je je minder zorgen te maken. (:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juni 2016 - 11:14:
Die tip is wel bomb tho. Like, okay neem het maar gewoon mee dan. Simpel, maar effectief. En wat kay zegt, jen. Je kan het afvinken op je telefoon of je zet bijvoorbeeld een kruisje op je hand of op je ringvinger ofzo.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 juni 2016 - 11:45:
Dat is zo slim 0.0 daar heb ik helemaal nog niet aan gedacht? Dat ga ik eens proberen
Thanks guys <3

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 19 juni 2016 - 17:25:
Ik heb een test gedaan om je personaliteit type te bekijken (deze) en aan de ene kant ben ik er verschrikkelijk enthousiast over aangezien hij inderdaad weet hoe&wat ik ben, maar aan de andere kant vind ik het niet fijn dat zo'n soort persoon ben. Ze weten meer over mij dan dat iedereen over mij weet, ze weten hoe ik in mezelf reageer op dingen en wat ik denk wanneer ik iets niet uitspreek and I'm kinda creeped out.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14