Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juni 2016 - 13:17:
Wat kay zegt.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 juni 2016 - 14:41:
Als het zo makkelijk was als "als ze weg willen, gaan ze toch lekker" zouden we het hier ook helemaal niet over hebben.
Dit brengt, zoals Kay al uitlegde, grote veranderingen met zich mee. Niet alleen voor de EU, heel Europa of alleen "het Westen", maar voor de hele wereld. En zo'n verandering is slecht voor alles wat op internationaal niveau plaatsvindt, want het zorgt voor enorm veel onzekerheid en onzekerheid is gruwelijk al voor (de) economie, laat staan voor andere (internationale) banden.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 24 juni 2016 - 15:07:
Bovendien gebeurt er in de politieke en juridische wereld niks "lekker gewoon", zelfs als erop gestemd wordt. En er werd gezegd dat als ze zouden gaan er honderden miljoenen (miljarden?) vrijkwamen voor de NHS maar dat werd al een "fout" genoemd. Plus het meerendeel van de mensen die dat willen en waardoor ze de EU uitgaan, zijn in de categorie 65+. Meerendeel van de mensen die wilden blijven waren onze leeftijd, mensen die het meest en het langst met de gevolgen moeten dealen. De mensen die wilden blijven zitten het langst met de gebakken peren.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 juni 2016 - 15:20:
350 miljoen per week, volgens Nigel Farage. Die echt een idioot is.
Heeft ondertussen gezegd dat hij dat niet kan beloven.
ZET HET DAN NIET SUPERGROOT OP FUCKING BUSSEN OM STEMMEN TE LOKKEN.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 juni 2016 - 15:53:
Is Brittannië zo egoïstisch dan :0
En sorry hoor voor m'n uitspraak jeez.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juni 2016 - 15:58:
Het is niet dat we je aanvallen ofzo hoor, jen. Maar je moet beseffen dat iets wat zo onbenullig lijkt hele grote gevolgen kan hebben, zeker omdat het om landen gaat

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 24 juni 2016 - 16:03:
Mensen zijn vaak egoïstisch als het op een politieke kwestie aankomt + denken amper na over gevolgen. Ik denk ook dat er heel heel veel zwevende kiezers waren, waardoor die ene meerderheid heeft gewonnen
. Sowieso is dit iets wat ik persoonlijk heel erg heb geprobeerd te volgen, aangezien ik a) politiek enórm interessant vind, b) ik mijn hbo-stage indien mogelijk in Engeland wil doen en Dylan en ik stiekem een beetje de droom hebben langer daar te zijn dan vakantie als we klaar zijn met studeren, gewoon een hele tijd eropuit en c) dit heeft zóveel raakvlak (obv) met het Europees- en internationaal recht, wat dit hele jaar toch echt mijn favoriete vak is geweest.
En vooral punt B maakt dat ik me toch best zorgen maak, want als het geen EU-lidstaat meer is, zijn dat soort dingen (logischerwijs) ook lastiger.
Twee hele goede vrienden van mij hadden ook Remain gestemd en die balen er ook extreem van dat het dat niet is geworden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juni 2016 - 16:27:
Precies, jess. Ik wilde mijn minor misschien in engeland doen, maar als dit echt wordt doorgezet wordt dat natuurlijk een stuk lastiger.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 juni 2016 - 14:29:
De professor die bij dit schandaal betrokken is, heeft mij drie jaar lesgegeven. It's disgusting.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 juli 2016 - 12:22:
Op werk is F5 de verwijderknop, dus elke keer dat ik thuis F5 om een pagina te verversen, flip ik 'm vanbinnen omdat ik bang ben om dingen te verwijderen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 juli 2016 - 12:32:
Je gebruikt ook echt f5. :' Ik druk altijd op het vernieuwdingetje in de url-balk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 juli 2016 - 12:38:
Oh, nee. Dat is ook een werk dingetje: alles wat met toetsenbord kan, doe je met toetsenbord, want dat verkleint de kans op schouderklachten. Als je werkt in een revalidatiecentrum, gaan ergotherapeuten zich overal mee bemoeien. Ideaal, want we hebben dus ook chille stoelen en verstelbare bureaus en zo. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 juli 2016 - 12:40:
Wel goed voor je, dan. Van slecht zitten kan je echt last van je knieën en rug krijgen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 juli 2016 - 12:41:
Ik vooral van m'n nek omdat ik lang ben en dus altijd in een verkeerde hoek zit. Maar - ja, klopt. Dus het is best wel fijn. ^^ Toen ik de eerste dag weer terug was, hebben ze gelijk de hoogte van de pc en m'n stoel en m'n bureau aangepast en beoordeeld dat ik geen voetenbankje nodig heb - anders had ik die ook gekregen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 juli 2016 - 12:43:
Moet fijn zijn om met zo'n zorgzame collega's te werken, neh?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16